vanharen.nl

8.436 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden58.311 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug. 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

17 jul. 2023
Plus punten dat je uit verschillende bezorgservice kan kiezen . Maar wat een matige daadwerkelijke bezorging. Bij toeval kreeg ik me pakket wel goed bezorgd . Geluk gehad , want als die bij de buren was bezorgd , dan was ik het kwijt ( niet de eerste keer ) Bij bezorging via DHL. Claimt bedrijf dat DHL problemen heeft met adres toevoeging. Wat heel apart is , krijg me pakketten anders wel altijd met juiste adres er op . Bij contact met klantenservice, krijg je een halve excuse, met daarin probleem bij DHL neerleggen . Ze zijn er van op d hoogte maar vinden het niet nodig om dat ook aan consument duidelijk te maken , bijvoorbeeld tijdens afreken proces . Een berichtje met " onze pakketen worden door DHL niet altijd juist gelabeld.heeft u adres met toevoeging kunt u beter kiezen voor andere bezorg optie ." Dat zou al enorm veel problemen voorkomen. Als het idd daadwerkelijke probleem was . Het leek meer op dat ze dit keer zelf fout hebben gemaakt bij aanmaken van label en gewoon de toevoeging zij vergeten op te schrijven . IMHO... Bedrijf die wel aan consumenten denkt. Laat de weten of ze problemen ervaren met een of andere pakket bezorgd bedrijf .. maar geen waarschuwing op de website. ..dus ja in mijn ogen was dit matig .

Beoordelingen voor vanharen.nl

Goede service, aardig personeel.

Samen met mijn dochter heb ik in de winkel schoenen uitgezocht. Toen we die schoenen in een andere maat wilden werden die gewoon besteld en thuisbezorgd. Ook toen we, onbedoeld, na sluitingstijd nog in de winkel waren werden we nog vriendelijk te woord gestaan. We kwamen er al regelmatig en blijven dat zeker doen.
24 jan. 2024

Tevreden!

Online bestelde, in winkel opgehaald. Met klarna achterafbetalen gelukt. Snel en goed. Ik had wel de sneaker whitening gekocht en dat zal ik eerlijk zijn, beviel me minder qua kwaliteit, werkt niet heel goed. Maar de rest en de schoenen die ik had bestelde helemaal in order en ik hou het allemaal.
2 feb. 2024
Hele fijne schoenen van medicus ,alleen de bezorging van DHL is ver beneden pijl Ben slecht ter been en komt niet bij mijn huis deur ,en zet ze in een open bare ruimte ,daar kan iedereen het mee nemen ,niet netjes dus . Mev H van Oudenaarden
22 jan. 2024
Package was delivered at the wrong address that did not make me happy at all. I guess this was the delivery company not you. I got what l ordered. Exactly what l pictured from the website. That made me smile.
30 jan. 2024

Noreloor

Hele fijne schoen. Goede pasvorm, kon er meteen zonder blaren in lopen. Het is leer dus ik kan deze schoen steeds weer poetsen waardoor hij mooi blijft. Zit heerlijk, heel blij mee. Aan te bevelen !
MW
marion w.
denhaag
Zeer snelle levering en boven 24,95 euro gratis verzending. Ook retourzenden is gratis zonder verder gezeur. Minpuntje: niet altijd even goede pasvorm bij afgeprijsde artikelen.
6 feb. 2024
Niet vriendelijk behulpzame personeel. Zeer tevreden dat ze me goede leren boots.... enkele laarsje. Ik ben diabetes dus voeten goed verzorgd worden Dus ook de schoen.

Mooie aanbieding en goede kwaliteit

Ik zag een aanbieding van een mooie Fila gymschoen en gelukkig was deze verkrijgbaar in mijn maat. Het is een stevige schoen en hij zit prima. Heel blij mee!
28 jan. 2024
Mooie prijs maar producten niet veel op websit. Ik hoop meer product op website staan en laagste prijs Ik hoop verzenden kost gratis van af 10 euro
27 jan. 2024
Bij mijn bestelling stond op de doos maat 45 maar in de doos zat maat 44. Gebeld naar van Haaren en kregen 7,50 korting op de volgende bestelling.
Bestelling ging makkelijk, Bezorgen in winkel Helftheuvelpassage Den Bosch ging ook snel En service bij afhalen was ook correct en vriendelijk
24 jan. 2024

Snel en makkelijk

Het online bestellen ging heel makkelijk en snel toen ik ze niet paste ben ik naar de winkel in Castricum gegaan, hele goede service!
YS
Yvonne S.
Zoetermeer
23 jan. 2024
Van Haren is gewoon super goed, heeft mooie schoenen en laarzen etc... Bijna 99% van mijn schoenen heb ik gekocht bij Van Haren👍👍👍
Altijd goede service, vriendelijk winkelpersoneel. Ik koop liefst in de winkel, maar soms als iets er niet is, dan via de website.
Ik heb mijn bestelling erg snel gekregen, alles was netjes verpakt en onbeschadigd. Fijne omgang met VanHaren als ik ze op bel.
5 feb. 2024
Snel en netjes geleverd. Vind het alleen erg jammer dat er in de winkels geen mogelijkheid is voor dames met grote maat.
Ontzettend snelle en goede levering. Bijna net zo snel als dat je het zelf in de winkel koopt. Fantastisch!!

Fijne schoenen

Snelle bezorging en de maat klopt altijd. Schoenen voor een mooie prijs waar ik altijd plezier aan beleef
3 feb. 2024
Direct de volgende dag in huis. Alleen de pakket bezorger van post.nl was wederom geen fijne ervaring
6 feb. 2024
Eenvoudig te bestellen via de website. Geen overbodige informatie. Correcte service én top schoenen!