vanharen.nl- Logo - Beoordelingen

vanharen.nl

7.984 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden61.001 beoordelingen in totaal

27 nov 2023
Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

27 mrt 2024
Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

2 jun 2024
Had online besteld was zeer snel geleverd,en iets retour gedaan in de winkel,dit ging ook heel snel en zonder gedoe.zeer vriendelijk personeel,en een groot voordeel dat van haren een winkel is waar ze ook rekening houden met grote maten,ik heb maat 42 en soms 43 dat is daar geen probleem,dat ben ik nergens anders tegen gekomen,in deze prijsklasse
27 mei 2024

Happy feet

De eerste bestelling kwam niet goed door (ik kon niet betalen ;-) ) maar na een mailtje kwam het goed, betaalde ik via iDeal en ontving ik snel mijn schoenen. En die pasten ook nog! In de winkel had ik van hetzelfde merk (Graceland) schoenen gepast en gegokt dat míjn keuze ook zou passen. Happy dus!
31 mei 2024
De kwaliteit van de schoenen is uitstekend ook gezien de prijzen. Alleen de "geur" van het papier in de schoenen en in de doos is heel erg vervelend en deze zit dan ook. In de schoenen wat wachttijd voor het dragen veroorzaakt. GEUR = bijna STANK te noemen
Ik had schoenen besteld en zou een e-mail krijgen zodra ze bij het filiaal binnen waren. Dat zou waarschijnlijk afgelopen maandag zijn. De mail kwam echter niet. Dus heb ik vandaag (woensdag)het filiaal gebeld. De schoenen waren daar al wel binnengekomen.

Super winkel met leuke prijzen

Beter: meer simpele sneakers gewoon wit met iets van een kleurtje. Maar die dikke zolen vind ik helemaal niks. Top: super winkels en online is het heel makkelijk om te bestellen en te retourneren. Geen gedoe met zelf dingen nog moeten uitprinten etc

Toppie

Nouw ik vind het fijn dat er bekende merken te verkrijgen zijn. En qua style en design best wel deugen( het zijn leuke hebbe dingetjes) en dat al voor een kleine prijs. Daarnaast vind ik de acties die vanHaren zo nu en dan heeft ook best wel leuk.🤩
31 mei 2024
Mijn ervaring met van Haren is prima ! Voldoende keus , gezellige winkel , netjes , overzichtelijk Ik heb nu schoenen besteld betaald en ontvangen maar niet de 20% korting van afgelopen zondag vanaf 17:00 t/m 24:00
31 mei 2024
Ervaring is altijd goed ,op 1 keer na , toen waren de gevraagde schoenen vuil , Heb ik over gebeld , zou iets gestuurd krijgen , maar nooit gebeurd, neemt niet weg ,dat ik verder uitermate tevreden ben,
LR
25 mei 2024
Ik ben fan van jullie . Helaas dit keer geen schoenen gekocht , ik ga voor een volgende keer . Dan ga ik naar de winkel in mijn favorieten Osdorp , moet nog even geduld hebben. Ik heb geen verbeter punten.
2 jun 2024
Ben blij met de sneakers van Oxmox, kwaliteit en pasvorm is goed. Ze gaan lang mee en zien er leuk uit. Sandalen passen niet altijd even goed, een te lage wreef, moet sandalen met elastiek nemen.
SB
Sheila B.
Enschede
Snelle bezorging en prima schoenen! Ik heb telefonisch contact gehad met de winkel in Enschede omdat ik een vraag had over de verzorging van de schoenen en werd heel vriendelijk geholpen!Top!!
28 mei 2024

Mensen houden van Van Haren.

Een snelle toezending van de schoenen en een mooie keuze mogelijkheid. Ook de service is top. Dat laatste heb ik zelf ondervonden. Aan alles kan je merken dat van Haren van schoenen houdt.
27 mei 2024
Post tijden. Ik heb niet de paketten gekregen op de tijd maar wel de dag darnaa. Begrijp ik dat zal een probleem meer van de post dan van jullie maar Ik wilde laten weten. Alvast bedankt!
1 jun 2024

Snelle levering en vriendelijke service

Schoenen snel geleverd maar helaas verkeerde maat. Winkel gebeld (dankzij beschikbaarheid check op website!) en die hebben juiste maat apart gehouden. Vriendelijk personeel in Purmerend!
WH
Wilma H.
Hoogviet
Mooie dames laarsjes van het merk Medicus online besteld. Helaas waren de laarsjes te smal. Laarsjes retour gebracht in de winkel en mijn geld stond na 1 dag weer op mijn rekening. Top.
BS
Barb S.
Amstelveen
4 jun 2024

Leuke aanbieding voor mijn sneakers.

Veel keus, snelle levering. Je kan zelf kiezen waar (afleverpunt) of thuis bezorgd het pakketje bezorgd wordt. Heel goed. En levering door Post NL. Zij bezorgen pakketten aan de deur!
4 jun 2024
Van haren Muiden is mijn favoriet. Vriendelijk personeel. Helpen met zoeken. Ook voor terugbrengen omdat ik besteld heb via de website. Altijd snel en vriendelijk geholpen
QM
Quality M.
Anna Paulowna
4 jun 2024

Snelle levering en goede kwaliteit.

De bestelling werd binnen 2 dagen geleverd. Was netjes verpakt en dankzij de track & trace code werden we prima op de hoogte gehouden. De schoenen zijn prima
Voor 1x iets gekocht nu, bijna alle schoenen vallen breed, voor smalle voeten is het aanbod maar heel klein. Hopelijk veranderd daar ooit nog iets in.
23 mei 2024
Prima website, eenvoudig te bestellen, goede communicatie mbt verzending. Op aangekondigd moment bezorgd. Schoenen passen perfect, lopen lekker.