vanharen.nl- Logo - Beoordelingen

vanharen.nl

7.848 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden61.625 beoordelingen in totaal

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

JV
29 jun 2024
Prima service, terug brengen en ruilen in een filiaal wat online gekocht is en niet past. Vriendelijk. Draag altijd medicus damesschoenen...een kwaliteitsproduct, lopen heerlijk, En niet onbelangrijk ze gaan een hele tijd mee, in mijn geval enkele jaren. En een prettige bijkomstigheid is dat ze hebben halve maten hebben bij medicus van Van Haren...en dat alles voor een prijs voor mensen die een wat kleiner budget hebben. Ze hebben best een groot assortiment. Voor elk wat wils Ik koop nooit anders. Ik heb best moeilijke en brede voeten en een hoge wreef. Ik zou zo zeggen gewoon proberen.
LV
Len v.
Dordrecht
8 jul 2024
Ik draag normaal maat 39. Dus die had ik besteld omdat hij in de winkel niet op voorraad was. De schoen viel te groot dus naar de winkel om te ruilen voor een 38 maar deze maat was ook niet meer op voorraad dus heeft de medewerkster deze voor mij besteld en thuis laten bezorgen. Maat 38 zit perfect. Heel fijn geholpen dus mijn complimenten,
13 jul 2024
Door mij fout dat ik mijn adres nog niet veranderd is. Is mijn pakketje retour . Mee terug gegaan ook geen mail gehad dat mijn 34.95 zal teruggestort worden na zoveel dagen als de retour verwerkt. Is gebeurd op 8 juli nog steeds niks van ban haren een berichtje vind dit niet netjes. Gewoon een mailtje zou fijn zijn hoe of wat
DZ
D Z.
Gouda
8 jul 2024

Bij van Haren moet je zijn

Online shoppen en bestellen Overzichtelijk en Makkelijk om te doen Voor je het weet is het pakket binnen en heb je jou favoriete schoen Om de prijzen zeker niet laten ook niet voor de kwaliteit Bij van Haren hebben ze een goede collectie en best uitgebreid dus ik raad het iedereen aan en gegarandeerd geen spijt !:)
LR
3 jul 2024
Makkelijk, goed en zit bijna altijd goed . Ik draag medicus , ideaal, blij mee . Helaas de slippers niet , normaal heb ik 40,5 nu 41 besteld , te klein dus gaan retour . Dat retour zenden is wel lastig , zeker als er geen retour labels bij zitten . Vind ik een piep klein min puntje . Verder altijd te vreden
ML

Fijn

Ik vind het fijn om line te bestellen bij van haren snel geleverd en ook het retour beleid is goed geregeld je kan het in de winkel terug brengen of naar een postnl punt brengen ik vind het alleen jammer dat het bestelbedrag nu 24,99 euro is om gratis bestelling te krijgen
11 jul 2024
Sneakers besteld en snel geleverd. Alleen was de Van Haren winkel dicht ( maandagochtend) zodat het bij een Primera punt was bezorgd. Hier had ik geen bericht van. De Van Haren medewerkster heeft dit opgelost door het goede bezorgpunt te geven. Verder geen probleem.
EJ
Elly J.
bij NIjmegen
12 jul 2024

Van haren is een betrouwbare winkel met een geweldige service. Ook als iets niet goed is kun je eenvoudig terugsturen. Ik heb steunzolen en die kunnen helaas niet in iedere schoen. Geen probleem je kunt makkelijk retourneren. Top!
GZ
Gina Z.
Purmerend

Fijne schoenen

De eerste keer dat ik dit merk probeerde en zij bevallen uitstekend. De snelle gratis levering is een goede ervaring. Ok eventuele retouren in de winkel terug brengen en dan geen weken op je geld terug krijgen is een pré.
De snelle levering, jammer genoeg paste de schoenen niet. Terug gebracht naar de winkel. Aardig geholpen door vaste verkoper. Andere schoenen meegenomen toch veel prettiger om ze te passen in een winkel.
AB
28 jun 2024
Precies wat ik verwacht had van mijn bestelling! En eindelijk weer eens sandalen die lekker zitten , van het merk Medicus ! Had hier al een paar sneakers van ! Topmerk voor dames met brede voeten
Het bestelde was hetzelfde dan wat ik al had die waren versleten dus makkelijker kan het niet en mijn bestelling was zoals aangegeven de volgende dag op de plaats van bestemming.
Bestelling snel in huis, op de afgesproken tijd, juiste schoenen. Perfect op de hoogte gehouden via email en de post app. Helemaal blij met v Haren en met mijn schoenen.
Online besteld, goede en snelle service , kinder sneakers besteld, zagen er mooi uit, maar ontvanger heeft het nog niet, moet naar Duitsland verstuurd worden
11 jul 2024
Bestellen en levering was prima. Artikel leek op afbeelding effen. In werkelijkheid was het met glitter waar ik absoluut niet van hou. Jammer.
6 jul 2024
prima en snel geleverd. jammer dat de andere sandalen (van hetzelfde merk) vooraan veel breder waren, die heb ik helaas terug moeten sturen
9 jul 2024
Het hoeft niet beter, mijn ervaring is heel goed. Ik koop graag bij van Haren, de kwaliteit, de prijs en de snelle levering is perfect.
4 jul 2024
Snelle levering!! Had sandalen besteld maar door mijn moeilijke voeten zaten ze helaas niet goed. Kon ze kosteloos weer retour zenden.
9 jul 2024
Wandelschoenen online besteld maar verkeerde maat geleverd. Geen probleem want in de winkel kon ik ze gewoon omruilen. Top service.
2 jul 2024
Snelle levering, leuke aanbiedingen en mogelijkheid tot retour in een winkel. Nu nieuwe leren sandalen gekocht en mooie kwaliteit