vanharen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 3 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
vanharen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vanharen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 3 aug. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor vanharen.nl

6.285 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 apr. 2022
Sinds een aantal jaren bestaat 85% van mijn schoenenkast uit 5th Avenue schoenen/laarzen. Het aanbod is trendy. Zitten makkelijk (soms zou 1/2 maat een aanvulling zijn). Online makkelijk besteld, over de verpakkingsdozen is nagedacht, top! Jammer dat niet alle winkels ook het online aanbod hebben, want dan zou je makkelijker kunnen omruilen. Wellicht een tip de winkel aan te geven, waar een evt. online gekochte schoen kan worden omgeruild. Zo wilde ik een paar schoenen in een andere maat passen om dan te beslissen, alleen verkocht deze Van Haren winkel (Muiden) niet de schoen die ik online had gekocht.

12 jun. 2022
Ik hou van winkelen bij Van Haren maar de laatste tijd heb ik veel problemen met de winkel... Begin van het jaar heb ik online een aankoop gedaan en ze vertelden me niet op welke dag ze het pakket zouden afgeven en toen kreeg ik een e-mail om aan te geven dat ze mijn retourzending hadden ontvangen, terwijl ik nooit iets retour heb gedaan 😡... Blijkbaar zijn ze de schoenen bij mij thuis gaan bezorgen en aangezien ik niet thuis was, hebben ze het pakket gewoon teruggestuurd en heb ik nooit een bericht ontvangen met de dag waarop ze zouden het pakket bezorgen.. .. Dat irriteerde me enorm. Een andere keer deed ik nog een aankoop online en mijn schoenen waren een beetje groot. Dus besloot ik naar de winkel te gaan om om te ruilen voor een kleiner aantal en ze vertelden me dat ze de verandering niet konden maken omdat mijn aankoop was gedaan met online betaling met Klarna.... Dit gebeurde in de winkel in Winterswijk

Beoordelingen voor vanharen.nl

van els b.
Ik heb maat 41 en een half, dus is het moeilijk voor mij om schoenen en laarsjes te kopen. Maar Graceland en Medicus hebben mijn maat wel. Graceland valt net even ruimer, precies goed. En Medicus heeft meestal wel halve maten, dus uitstekend. Mijn laatste aankoop van Medicus enkellaarsjes waren helaas veel te breed, breedte G, en ik heb al zo'n lange zeer smalle voet, dus moest ik deze helaas retourneren. Voortaan ga ik gewoon weer naar een Van Haren winkel, dat is toch veel prettiger.
Momenteel zijn julie super top fotos zijn duidelijk op de website ,zelf nog gelukkig geen gekkigheid met mee gemaakt levering ging zogoed betreft andere concurente zijn de levereningen super kut vooral met dhl niks met hun beginne aub super top zijn julie ga zo door oh ja betreft de winkels in rotterdam super fijn personeel op alle locaties van rotterdam heel klant vriendelijk bij bellen al gelijk te hulp veschoten super !!!!! Wij zijn harstike bij met onze schoenen dankjuliewel
2 verschillende maten schoenen besteld online ,voor mijn moeder van 86 jaar oud. Kan zelf niet meer na de winkel. Thuis gepast allebei te groot. Naar de winkel gegaan daar hadden ze de maat kleiner, de rest keurig omgerollen. En geld gelijk terug gekregen. En geen verzendkosten online. Hoe makelijk wil je het nog hebben. Van mij krijgt V Haren een dikke 10
30 aug. 2022
Ik heb online sneakers besteld in maat 41, maar ik kreeg maat 7. (Moest eigenlijk 7,5 zijn). Bracht hem terug naar de winkel en daar werd ik super geholpen. Ik twijfelde over de maat maar werd overtuigd dat 7,5 de juiste maat was. Geduldig en TOP personeel !
Ik heb voor mijn kleinkinderen regenlaarsjes gekocht bij van Haren. Ze hadden alleen niet de goede maat maar dat was geen probleem ze werden de volgende dag gratis thuis bezorgd. Dat is geweldig, zeker omdat ik in een rolstoel zit.
5 sep. 2022
Aan te geven wanneer je de bestelling geleverd wil hebben is super handig. Op vakantie leuke schoenen gezien maar waren niet in de juiste maat dus online besteld en de dag dat we van vakantie thuis kwamen zijn ze geleverd.
Snelle en goede service, is en blijft altijd belangrijk en wordt vaak zwaar meegeteld bij de hoeveelheid van gegeven sterren. De schoenen waren nog mooier toen ik ze zag. Toen viel het mij op dat ze van echt leer zijn.
Ik ben heel erg blij met mijn aankoop. Ik heb dezelfde schoen ook in het zwart besteld, zo blij en tevreden ben ik. Past perfect en zijn heerlijk om de hele dag aan je voeten te hebben tijdens lange wandelingen.
Op 1 punt na was alles helemaal goed gegaan. Maar voor een bepaalde tijd besteld en morgen afgeleverd klopt niet op de website. Ze hebben het pas de volgende dag aangeboden aan de postbezorger.
30 aug. 2022
Altijd super snelle levering altijd dik tevreden. Vind alleen jammer dat er altijd nog een extra doos om zit. Je kunt een hoop kosten besparen om alles gewoon in de doos van het product te doen.
13 sep. 2022
de ervaring met van Haren is prima , maar als je een kadootje ontvangt ivm je verjaardag begrijp ik eruit datje dit meteen moet verzilveren anders is het niet meer geldig, klein minpuntje
Super winkel in bergen op zoom en vriendelijk en behulpzaam personeel. Wat ook zo fijn is dat je gewoon lekker kan kijken, veel keuze, leuke merken voor een schappelijke prijs
Snelle bezorging, gratis verzending. Miste uitleg wat te doen bij retourzending bij aktieprodukt (2e halve prijs). Overigens prima geholpen na telefoongesprek klantenservice.
De voorraad beter in gaten houden. Ik ging van uit dat de andere schoenen ook in de maat was en dat was helaas niet zo. Waar door ik nu duurder uit bent, wat ik verwacht had.
13 sep. 2022
Alles snel geleverd. Helaas was de pasvorm voor mij niet goed en heb ik het vndg geretourneerd. Hopelijk krijg ik mijn geld net zo snel terug als dat de levering plaats vond
Ik vind van Haren, een hele leuke moderne winkel.. Ik slaag er altijd. Ook online kopen is erg goed. Volgende dag je artikel al binnen. Van Haren krijgt van mij 5 sterren.
7 sep. 2022
Bijzonder goede service, ruim aanbod, optie achter af betalen zo fijn en makkelijk snelle levering.goede track en trace via ptt . mooie prijzen. Zeker aan te bevelen
7 sep. 2022
Klantenservice is uitstekend! Vriendelijk en oplossingsgericht. Er ging iets mis met de verzending, maar hoofdmagazijn reageerde niet op het verzoek van collega's
Het kordaat afhandelen van bestellingen,via de winkel of online, het komt altijd netjes en snel geleverd. Personeel luisteren heel goed naar de wensen vd klant.
4 sep. 2022
Goede website en snelle levering. Laatste zending echter teruggestuurd vanwege mijn fout. Wanneer het geld weer op de rekening staat bestel ik andere schoenen