vanharen.nl

8.008 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.034 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

rood zwarte pokemonschoenen…

Had rood zwarte pokemonschoenen gekocht, binnen 1 dag is aan beide schoenen de voorkant kapot
Iets besteld wat daarna werd geannuleerd. Balen!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We begrijpen de teleurstelling, onze excuses voor de geannuleerde bestelling! Helaas komt dit af en toe voor wanneer twee klanten tegelijkertijd het laatste artikel bestellen.
De bestelling is nog steeds niet bezorgd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je bericht. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en het is opgelost. Nogmaals onze excuses voor de niet-geleverde bestelling!
Slechte afwerking van de sandalen. Heb ze moeten terugbrengen en nieuwe paar gekregen. Dit is de 2de keer dat ik Slecht afgewerkte sandalen ontvang. Jammer dat het bestellen via internet telkens fout gaat. Ik koop voortaan in de winkel zelf mijn schoenen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de sandalen niet aan de verwachten voldeden, maar goed om te horen dat het in de winkels inmiddels voor je is opgelost.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je ontevreden over bent, maar als we je nog ergens mee kunnen helpen dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
MD
May D.
maastricht

Kortingscode / bezorging

Kortingscode werkte niet naar behoren. Pakje kwam 1 later dan afspraak volgens site
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de vertraagde levering, we zien dat je inderdaad vóór 21.00 uur hebt besteld en dan zou je het de dag erna moeten ontvangen. Voor wat betreft de kortingscode zien we niets geks; de korting van € 15 is toegepast op je bestelling. Als dit niet het juiste bedrag is, kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Site werkt extreem slecht duurt eeuwen voor er een bestelling is geplaatst, continu foutmeldingen, of dat het filter gewoon niet pakt.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen die je hebt ervaren met onze website. We zien dat bestelling inmiddels wel is gelukt en het artikel is geleverd, dus we hopen dat je hier veel plezier van mag hebben. :)

Mijn schoenen niet geleverd!

Mijn schoenen konden blijkbaar niet bij ophaalpunt Jumbo in heerlen worden afgeleverd! Zijn dus teruggestuurd naar Van Haren Waalwijk. Zou graag mijn betaalde schoenen willen hebben. Mvg Kevin Pleijsier
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen omtrent de levering van jouw bestelling. We begrijpen dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en dat het is opgelost.
Schoenen vielen niet op maat en zijn rose goud, daar de verjaardagskorting op ingezet, deze krijg ik niet meer terug. Schoenen terug gebracht, kreeg ik contant geld terug terwijl ik het terug op rekening wilde.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het is geen enkel probleem om de verjaardags-korting te vervangen. We hebben zojuist een nieuwe kortingscode per mail aan je verstuurd. :)
Op de site staat zondag bestellen en maandag in huis met DHL. Het is nu vrijdag en nog steeds niets. Telefoniste zegt dat ze problemen hebben met DHL en daarom is het pakket retour gestuurd. De bestelde schoenen zijn nu niet meer leverbaar. Bijhoorlijk balen. Beetje coulance met volgende keer korting ofzo had ik wel verwacht maar niks hoor. Mijn vriend loopt op krukken en kan niet naar de winkel. Dan maar bestellen bij de concurrent.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat het met de levering van je schoenen mis is geagan. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd. Voor wat betreft het technisch probleem waar onze klantenservice aan refereerde gaan wij ervan uit dat dit na vandaag niet meer voor zal komen. Voor wat betreft de coulance en de korting: check je mail. ;)
20 apr 2024
25 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
JS
Joni S.
Pijnacker
18 apr 2024
Verkeerde kleur gestuurd. Gaat dus retour. Kan de sneakers niet opnieuw bestellen want mijn maat is nu uitverkocht.
22 apr 2024
Hi, Wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
17 apr 2024

Aanbieding vaak alleen nog kleine maten beschikbaar.

Wanneer ik per email bericht krijg over aanbiedingen is mijn maat bijna nooit op voorraad. Vaak de kleinere maten. Heb ik eindelijk een aanbieding in mijn maat, sturen ze een halve maat groter op.
22 apr 2024
Hi, wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
13 apr 2024
Antwoord van vanharen.nl

veel te laat en incorrect

was volgende dag bezorgd garantie, maar werd 5 dagen en 1 van de 2 produkten niet leverbaar (stond op de bon, verder niet gecommuniceerd)
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Vanwege de afgelopen Paasdagen heeft PostNL helaas te kampen gehad met wat achterstanden en vertragingen. Over het paartje schoenen dat niet leverbaar was is op 03-04 een automatisch berichtje verstuurd. Wellicht is deze over het hoofd gezien of in de spam-mailbox beland? We vinden het jammer dat we niet alles hebben kunnen leveren en bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar.
Schoen zaterdagmiddag 06-04 besteld kreeg email dat ze verstuurd waren. Verders niets meer gehoord. 10-04 email gestuurd naar van Haren, kreeg gelijk email terug dat ze bij een DHLpunt lagen. Heb ook geen email van DHL gehad wanneer ze afgeleverd zouden worden. Denk dst eigenlijk de fout bij DHL ligt.
Niet geleverd op de dag die aangegeven werd. Daardoor andere mensen in moeten schakelen om her in ontvangst te nemen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Deze bestelling is inderdaad met een dag vertraging geleverd. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit vervelend is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe schoenen!
Product wordt niet geleverd op de aangegeven datum en wordt retour gezonden en daarna hoor je niets erover en moet je zeld er achter aangaan.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is zo te zien verloren gegaan bij de vervoerder, waarvoor onze excuses. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald (of wordt vandaag overgemaakt).
7 apr 2024