vanharen.nl

8.043 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.758 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

31 dec 2023
Van Haren is een prima winkel. Mijn laatste ervaring was alleen niet zo leuk. Ik had laarzen besteld via de website. Maar er zaten de verkeerde laarzen in de doos. Dus helaas moeten ruilen en nu heb ik (nog) geen nieuwe laarzen.
Verzending datum veel later dan aangegeven. Het was tijdens de kerstvakantie dus ik snap wel dat het wat langer duurde, maar de aangegeven datum klopte helemaal niet.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat hierover verwarring is ontstaan. We nemen je feedback mee zodat dit in de toekomst verbeterd kan worden. We wensen je veel plezier met je bestelling!
4 dagen na het plaatsen van mijn bestelling, kreeg ik op de dag dat het bezorgd zou worden een mail dat mij bestelling geannuleerd is.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de geannuleerde bestelling; helaas was het gekozen artikel niet meer fysiek op voorraad op het moment van inpakken. Dit gebeurt sporadisch wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde -laatste- artikel bestellen en dan moeten we tot onze spijt iemand teleurstellen.
20 jan 2024
Jammer genoeg voldoen de schoenen niet aan de kwaliteit die ik had verwacht. Ze voelen te groot!
Er werd gezecht dat ik het de volgende dag binnen zou komen maar het kwam ruim 24 uur te laat.
30 dec 2023
Verkeerd product ontvangen. Was bestemd voor iemand in Rotterdam
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een mogelijke oplossing (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Ik heb nog geen mail ontvangen. Zou ze gister af kunnen halen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je geen melding hebt ontvangen. Wellicht is deze in de ongewenste- of spammailbox terecht gekomen? Volgens onze gegevens ligt je bestelling klaar in het gekozen filiaal. We wensen je vast veel plezier met de boots!
20 jan 2024
Mijn schoenen zijn maat paar dagen al stuk.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl
28 jan 2024
Verkeerde maat gekregen. Snelle levering!
Antwoord van vanharen.nl
Wat vervelend dat je een verkeerde maat hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee: 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Gebruikte schoen gekregen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de staat waarin dit paar is geleverd, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We begrijpen dat je de schoenen al hebt ingeleverd in de winkel en het aankoopbedrag is terugbetaald, daarom gaan we ervan uit dat het is opgelost. Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, dan is onze klantenservice te bereiken op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Tijdens de feestdagen kan er helaas wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen. We hebben even mee gekeken en zien dat je bestelling naar verwachting vandaag wordt bezorgd. We wensen je vast veel plezier met je nieuwe items!
Te klein terug gestuurd
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
14 jan 2024
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Het is ons helaas niet duidelijk waar je precies ontevreden over bent, maar als we je nog ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).

Matige service met nog slechtere excuses er achter aan.

Plus punten dat je uit verschillende bezorgservice kan kiezen . Maar wat een matige daadwerkelijke bezorging. Bij toeval kreeg ik me pakket wel goed bezorgd . Geluk gehad , want als die bij de buren was bezorgd , dan was ik het kwijt ( niet de eerste keer ) Bij bezorging via DHL. Claimt bedrijf dat DHL problemen heeft met adres toevoeging. Wat heel apart is , krijg me pakketten anders wel altijd met juiste adres er op . Bij contact met klantenservice, krijg je een halve excuse, met daarin probleem bij DHL neerleggen . Ze zijn er van op d hoogte maar vinden het niet nodig om dat ook aan consument duidelijk te maken , bijvoorbeeld tijdens afreken proces . Een berichtje met " onze pakketen worden door DHL niet altijd juist gelabeld.heeft u adres met toevoeging kunt u beter kiezen voor andere bezorg optie ." Dat zou al enorm veel problemen voorkomen. Als het idd daadwerkelijke probleem was . Het leek meer op dat ze dit keer zelf fout hebben gemaakt bij aanmaken van label en gewoon de toevoeging zij vergeten op te schrijven . IMHO... Bedrijf die wel aan consumenten denkt. Laat de weten of ze problemen ervaren met een of andere pakket bezorgd bedrijf .. maar geen waarschuwing op de website. ..dus ja in mijn ogen was dit matig .
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We zetten je feedback door naar betreffende afdeling.