Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
6 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen.
Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit.
Nog iets:
De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer.
Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.
Op de site staat zondag bestellen en maandag in huis met DHL. Het is nu vrijdag en nog steeds niets. Telefoniste zegt dat ze problemen hebben met DHL en daarom is het pakket retour gestuurd. De bestelde schoenen zijn nu niet meer leverbaar. Bijhoorlijk balen. Beetje coulance met volgende keer korting ofzo had ik wel verwacht maar niks hoor. Mijn vriend loopt op krukken en kan niet naar de winkel. Dan maar bestellen bij de concurrent.
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Ons huisnummer is voor de 2e keerd gedaan. De A vergeten en daardoor kwam het pakket bij de buren, erg vervelend
Ons huisnummer is voor de 2e keer verkeerd gedaan
Beoordeling melden
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
5 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
Verkeerde kleur gestuurd. Gaat dus retour.
Kan de sneakers niet opnieuw bestellen want mijn maat is nu uitverkocht.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 dagen geleden
Hi, Wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat we het verder voor je kunnen nakijken.
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Aanbieding vaak alleen nog kleine maten beschikbaar.
Wanneer ik per email bericht krijg over aanbiedingen is mijn maat bijna nooit op voorraad. Vaak de kleinere maten. Heb ik eindelijk een aanbieding in mijn maat, sturen ze een halve maat groter op.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 dagen geleden
Hi, wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
15 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering, duidelijke manier van retourneren.
Echter de bestelsite is zo langzaam en betaalmethoden werken niet altijd.
Beoordeling melden
14 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Bij een verkeerde adres door gegeven , had ik contact via de app voor opnieuw zending versturen,helaas doen ze niet.
Dus dwz , moet opnieuw bestelling.
Heel jammer is dat.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 apr 2024
Bedankt voor je review. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Helaas kunnen wij een adres niet meer aanpassen zodra het pakketje reeds verstuurd is en in handen is van het postagentschap, anders hadden we dit vanzelfsprekend graag voor je gedaan. We zien dat er inmiddels contact is geweest met onze klantenservice en PostNL. We vertrouwen erop dat het zo verder in orde komt.
13 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
12 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
veel te laat en incorrect
was volgende dag bezorgd garantie, maar werd 5 dagen en 1 van de 2 produkten niet leverbaar (stond op de bon, verder niet gecommuniceerd)
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
12 apr 2024
Bedankt voor je review. Vanwege de afgelopen Paasdagen heeft PostNL helaas te kampen gehad met wat achterstanden en vertragingen. Over het paartje schoenen dat niet leverbaar was is op 03-04 een automatisch berichtje verstuurd. Wellicht is deze over het hoofd gezien of in de spam-mailbox beland? We vinden het jammer dat we niet alles hebben kunnen leveren en bieden hier dan ook graag onze excuses voor aan. Mochten we nog ergens mee kunnen helpen, dan staat de klantenservice graag voor je klaar.
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Schoen zaterdagmiddag 06-04 besteld kreeg email dat ze verstuurd waren.
Verders niets meer gehoord.
10-04 email gestuurd naar van Haren, kreeg gelijk email terug dat ze bij een DHLpunt lagen. Heb ook geen email van DHL gehad wanneer ze afgeleverd zouden worden. Denk dst eigenlijk de fout bij DHL ligt.
Beoordeling melden
11 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Verbeterpuntje
De schoenen zien er supergoed uit alleen in de doos zat een verkeerde maat.
Misschien als verbeterpunt controle of juiste schoenmaat in de doos zit.
Niet geleverd op de dag die aangegeven werd. Daardoor andere mensen in moeten schakelen om her in ontvangst te nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
10 apr 2024
Bedankt voor je review. Deze bestelling is inderdaad met een dag vertraging geleverd. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit vervelend is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe schoenen!
9 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Product wordt niet geleverd op de aangegeven datum en wordt retour gezonden en daarna hoor je niets erover en moet je zeld er achter aangaan.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
10 apr 2024
Bedankt voor je review. Je bestelling is zo te zien verloren gegaan bij de vervoerder, waarvoor onze excuses. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald (of wordt vandaag overgemaakt).
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.