vanharen.nl

8.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

6 jul 2023

Keuze grote schoenmaat dame zeer tegen vallend

Ivm met mijn grote schoenmaat als dame kon ik jaren lang als een van de enige schoenzaken bij jullie terecht voor mijn schoenen/sandalen. Maar per jaar wordt de keuze minder en minder en ook verschuift de maat waar voor ik eerst in maat 42/43 paste heb ik nu bij jullie schoenmaat 44. En dit jaar was het weer minder wat jullie hadden resultaat ik kon dit jaar niet meer bij jullie slagen.
Bij de bestelling van een paar Nike schoenen werd vermeld dat deze op voorraad waren en onderweg waren, incl track & trace van PostNL. Intussen een week verder en bestelling is nog niet eens bij PostNL bekend dus hoogstwaarschijnlijk nog niet verzonden door vanHaren. Geen beste beurt voor een eerste ervaring met vanHaren Online
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is 19 oktober geleverd in de gekozen winkel. Onze excuses voor de verwarring hierover!
21 mei 2023

Tip van verkoopster

Kreeg bijzonder advies bij het bestellen in de winkel van een andere maat. Dan moest ik ze wel kopen als ze niet pasten… Lijkt me sterk. Maar voor de zekerheid heb ik ze online gekocht zodat ik ze kon terugsturen als ze niet zouden passen.
28 sep 2023

Retour in de winkel voelt onveilig

Bij retour in de winkel krijg je een heel summier formuliertje. Als de retour niet zou zijn aangekomen, heb je geen been om op te staan met de weinige informatie die je als 'bewijs' hebt gekregen dat je het artikelen hebt teruggestuurd.
28 sep 2023
Bedankt voor je review. Wanneer er voor Klarna is gekozen, krijg je inderdaad een inleverbewijsje mee in de winkel. Hierop staat alles ingevuld dat onze klantenservice nodig heeft om de retour handmatig door te zetten mocht dit nodig zijn. Maak je hier vooral geen zorgen om!
19 jul 2023

Geen volledige levering

Ik had 6 paar schoenen bestelt waarvan ik er maar 4 toegestuurd heb gekregen terwijl ze wel op de factuur stonden. Krijg de missende paar schoenen ook niet meer opgestuurd. Moest ik maar opnieuw bestellen. Maar nu dus uitverkocht.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je niet aan alle gewenste items hebben kunnen helpen. Tijdens sale periodes kan de voorraad wat harder gaan dan voorzien. Hopelijk zijn de andere paren naar je wens en mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
14 aug 2023

sleehak pump

Ik draag graag de sleehak pump van Graveland, ze kosten niet veel maar is eigenlijk ook niet veel, meestal zijn de zolen na enkele weken al los, maar de schoenen die toch maar weer besteld heb zijn na een week al los...
14 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Zij kijken graag mee naar een oplossing.
9 jul 2023
Schoenen zijn oke. Bezorgen zeer slecht. Gekozen voor van Haren omdat ik dan woensdag de schoenen zou ontvangen, echter kwamen de schoenen pas op vrijdagmiddag en kon ik ze niet aan op het feest waar ik ze voor kocht.
18 okt 2023
enkellaarsjes: na 5 stappen was duidelijk dat ze retour gingen: de bovenrand van de schacht sneed zo scherp in mijn schenen dat er al een blauwe plek zat. Ik had het kunnen weten: ze waren onwaarschijnlijk goedkoop...
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de laarzen niet aan je verwachtingen voldeden. Je retourzending is inmiddels verwerkt en het aankoopbedrag is terugbetaald. We hopen dat je bij een ander model meer geluk hebt!
16 okt 2023
Schoenen besteld voor mn dochter die de volgende dag binnen zouden komen, zijn nu een week verder en de schoenen zijn om 1 of andere reden geretourneerd! Heb mn geld nog niet terug en ook dus geen schoenen
16 okt 2023
Bedankt voor je review. PostNL geeft aan dat de zending is weigerd in verband met een onjuiste addressering. Het lijkt erop dat het adres wel juist is en dat PostNL een fout heeft gemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is het aankoopbedrag terugbetaald; indien gewenst kun je opnieuw bestellen.
De track tracé deed het bij beide bestelling niet geen melding dat het pakketje er was. Een herinnering voor de bestelling en krijg vervolgens de verkeerde bestelling mee die pas maandag zou komen.,
13 jun 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verwarring over de levering en het ongemak! We hopen dat je inmiddels in bezit bent van alle bestelde artikelen, maar anders raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
28 jun 2023

Gedragen schoenen

De sandalen waren m.i. gedragen... dit was te zien aan de zool en een vlek op een van de twee. Mijn vorige ervaringen met van Haren waren juist heel goed, daarom was dit een teleurstelling.
29 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
De pasvorm van de schoenen is vreselijk. Schoenen worden steeds smaller en dat geldt niet alleen voor de schacht maar ook voor de bovenkant voet worden de schoenen steeds krapper.
Antwoord van vanharen.nl
Wat jammer om te lezen dat je bestelling deze keer niet aan je wensen voldeed. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
18 okt 2023
Producten op voorraad hebben. Nu laarzen besteld, afgerekend, dus ik dacht yeah leuke laarzen gekocht. Wordt mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet meer beschikbaar zijn!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het gekozen artikel was inderdaad niet meer fysiek op voorraad, waarvoor onze excuses. Helaas komt dit af en toe voor wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde artikel bestellen. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald.
1 jul 2023
Verkeerde bestelling gekregen, kreeg ze telefonisch niet te pakken en via mail duurde ook lang( 2 dagen) Nu terugsturen en evt de bestelling zelf weer opnieuw doen. Vervelend
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat er inmiddels contact is geweest en dat er een kortingscode is toegestuurd voor een nieuwe bestelling. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling correct mag worden ontvangen.
24 jul 2023
Schoenen. Had leuke schoenen besteld, krijg ik een paar dagen later een mailtje dat ze al uitverkocht zijn, pff zou wel handig zijn als dat aangegeven word... Zo irritant!
25 jul 2023
Beste Monique, dank je wel voor je review. Helaas kunnen we soms inderdaad niet uitleveren als het product niet meer op voorraad is. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk kunnen we je binnenkort wel weer blij maken met een van onze schoenen uit onze collectie.
28 okt 2023
Ik retourneer dinsdagochtend een paar boots. Nu is het zaterdagavond en heb tot op heden geen email ontvangen dat jullie ze hebben ontvangen. Dat vind ik niet ok!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je ontvangt van ons een mailtje met een retourbevestiging zodra de bestelling ook effectief als retour is geregistreerd. Dit zal gebeuren binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je pakketje. Onze excuses voor het feit dat hier onduidelijkheid over is ontstaan.
23 aug 2023
Heb tot 2X toe een Mail gestuurd over een beschadigde slipper die ik heb ontvangen, maar krijg gewoonweg Geen reaktie erop. Vind Dat Niet Netjes, Dat Hoort Niet.
24 aug 2023
Bedankt voor je review. We hebben verschillende e-mails van je ontvangen en voor zover we dat nu kunnen controleren, is iedere vraag netjes beantwoord. Je klacht over de beschadigde slippers is gisterenmiddag behandeld en een oplossing hiervoor is inmiddels aangeboden. Onze excuses voor het ongemak!
4 jun 2023
Afgelopen dinsdag schoenen besteld. Bevestiging ontvangen. Daarna niets meer vernomen, op een niet werkende track&trace code na. Geen afhaalbericht, niks.
5 jun 2023
Bedankt voor de review. We hebben even contact gehad met onze collega's in de winkel. Zij hebben ons bevestigd dat het bestelde paar voor je klaar ligt. Mogelijk de melding door een vergeten kassahandeling niet verstuurd. Onze excuses voor het ongemak hierdoor. Hopelijk zijn de schoenen evengoed naar wens. Mocht je nog andere vragen hebben dan staat onze klantenservice graag voor je klaar (klantenservice@vanharen.nl of 088 - 864 23 10)
9 jul 2023

Besteld en niet op voorraad?

Besteld, was op voorraad, betaald, en dan dagen geen communicatie. Op vragen van mij krijg ik bericht terug dat de bestelde schoenen uitverkocht waren.
Ik had laarzen besteld en kreeg vervolgens maat 41 en maat 40 in één doos. De laarzen zelf vond ik wel heel mooi, maar heb ze dus terug moeten sturen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is mis gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar deze kwestie (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)