vanharen.nl

8.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

6 mei 2023
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

20 aug 2023
Webshop prima, snelle levering, nu voor het eerst iets teruggebracht in de winkel en daar warwn zij niet blij mee, dat lieten ze duidelijk bljjken
22 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat dit gevoel is ontstaan in ons filiaal. Dit is zeker niet de bedoeling geweest, excuses hiervoor! We zullen dit berichtje intern bespreken, zodat het retourneren in de winkel in het vervolg een stuk positiever zal verlopen, zoals het hoort.
25 sep 2023
Er zouden items zijn met 30% extra korting. In het winkelmandje kreeg ik die ook maar bij het afrekenen moest is de volle mep betalen
27 sep 2023
Bedankt voor je review. We zien dat je hebt willen bestellen tijdens een Flash kortingsactie, maar de bestelling pas effectief hebt willen afronden nadat de actie afgelopen was. Buiten de actieperiode springt de prijs helaas automatisch weer terug. Binnenkort hebben we weer een leuke nieuwe kortingsactie, dus let goed op onze digitale nieuwsbrief! :)
11 jun 2023
Product werd door medewerker besteld in de winkel echter in de verkeerde kleur ondanks drie keer benoemen welke kleur het moest zijn.
13 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
27 sep 2023
De Service in de winkel was heel Fijn, echter nog steeds geen geld terug ontvangen. 2 dagen geleden de schoenen al Geretourneerd.
27 sep 2023
Bedankt voor je review, zodra de schoenen bij ons zijn binnen gekomen worden deze binnen 14 dagen (vaak sneller) als retour verwerkt. Je ontvangt dan een nieuw emailtje van ons ter bevestiging.
17 nov 2023

Te lang voor opgestuurd

Ik heb zondag besteld maar het was niet tot woensdag opgestuurd. Het is nu vrijdag en hopelijk volgens DHL vanavond geleverd.
17 nov 2023
Bedankt voor je review. Wegens een actie van afgelopen zaterdag is er helaas zowel in ons magazijn als bij de postagentschappen een vertraging ontstaan. Onze welgemeende excuses voor dit ongemak. Hopelijk is de bestelling evengoed naar wens! Indien we ergens mee kunnen helpen, dan horen we dat uiteraard graag (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl).
4 okt 2023
Een paar slippers besteld in mt 40 en dan een paar mt 36 krijgen misschien eve. Contoleren voordat ze verstuurd worden
5 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is mis gegaan, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee.
Artikel was al in de winkel , heb zelf initiatief genomen of deze aanwezig was. Er was geen contact met mij gezocht.
2 mei 2023

Verkeerde maat

Bestelling niet volgens afspraak geleverd. Maat 44 besteld. Stond op de doos en pakbon en de doos zat maat 43.
3 mei 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je een verkeerde maat geleverd hebt gekregen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Onze klantenservice heeft je via de mail een persoonlijke kortingscode toegestuurd, zodat je indien gewenst de juiste maat opnieuw kunt bestellen.
Ik vind retour in de winkel moet wel wat aan veranderen,je brengt iets terug maar je krijgt geen bewijs.
19 sep 2023
Hi, als je een online bestelling retour brengt in de winkel, dan hoor je een ondertekend strookje mee te krijgen van onze collega's. Gaat het om een winkelaankoop die je terug brengt, dan krijg je een originele kassabon mee. Mocht je nog andere vragen hebben, dan adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice.
Schoenen waren niet meer leverbaar, dit kreeg ik pas te horen toen het andere paar werd verzonden!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer dat tijdens het inpakken bleek dat we je toch niet meer aan het gewenste item hebben kunnen helpen. Onze excuses hiervoor. Hopelijk mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn!
17 okt 2023
Ik zou afgelopen vrijdag mijn pakket krijgen inmiddels is het dinsdag en het is er nog steeds niet
19 okt 2023
Bedankt voor je review. Je bestelling is 14 oktober geleverd op het gekozen servicepunt van DHL. Indien je hier meer informatie over nodig hebt, raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je graag verder. Onze excuses voor de verwarring over de levering!
BB
Bea B.
Yerseke
10 nov 2023
er zar geen retourbon bij de schoenen bij het tweede paar ook niet .ben klaar met van Haren
11 nov 2023
Bedankt voor de review. Je bestellingen zijn geleverd via DHL. Het label dat reeds op de doos zit, dat is tevens het retourlabel. Meer informatie kun je vinden op die brief welke is bijgesloten in het pakketje. Mocht je de zending liever via PostNL willen retourneren, dan raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder!
16 jul 2023
2 rechter laarsjes,kontakt gehad 13 juli met Klantenservice. Daarna nog geen reactie gehad.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We begrijpen dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat er een vervangende bestelling is geplaatst in één van onze filialen. Wegens het ongemak is er een cadeaukaartje opgestuurd, deze kun je met enkele dagen thuis verwachten.
18 nov 2023
Belooft volgende dag te leveren maar drie dagen later. Dat kan maar belooft het dan niet
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wegens uitzonderlijke drukte bij actieperiodes zoals bijvoorbeeld tijdens Singles day of Black week lukt het niet altijd om onze leverbelofte waar te maken. Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat de bestelling inmiddels is bezorgd. Hopelijk is deze helemaal naar je wens en mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
13 okt 2023
Laarsjes besteld maar kreeg ze geleverd met elk een verschillende rits dus helaas retour
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vreemd dat er verschillende ritsen op zitten! Onze excuses hiervoor, dat is uiteraard niet zoals het hoort. Het aankoopbedrag van de laarzen is inmiddels aan je terugbetaald; indien gewenst kun je opnieuw bestellen.
24 sep 2023
Communicatie slecht . Bestelling niet geleverd, zonder verdere toelichting.
27 sep 2023
Bedankt voor je berichtje. Wat jammer om te lezen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Er lijkt iets te zijn mis gegaan tijdens het verzendproces. Onze excuses voor dit ongemak. Via de mail hebben we een persoonlijke kortingscode toegestuurd zodat indien gewenst het item opnieuw besteld kan worden. Wij vertrouwen erop dat een eventuele volgende keer alles direct goed gaat, zoals het hoort.
8 jul 2023
Het juiste artikel verzenden ! Heb in het verleden nooit problemen gehad .
8 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen. Onze excuses voor dit ongemak. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
29 mei 2023
Ik heb de bestelling nog niet binnen. Post nl heeft verstek laten gaan.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Volgens onze gegevens is het pakketje, na een mislukte afleverpoging, bezorgd bij een PostNL servicepunt. Onze klantenservice stuurt je even een mail met de exacte locatie.
5 nov 2023
steeds opnieuw laden filters zeer traag geen favs onthouden zonder inlog
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je problemen ervaart met onze website. Onze excuses hiervoor. We willen je adviseren om de cookies te verwijderen of om het te proberen via een andere browser. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan is onze klantenservice te bereiken via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
9 nov 2023
Bestellen voor 21.00 uur, vlg dag levering is helaas niet waargemaakt.
10 nov 2023
Bedankt voor je review. Je hebt je bestelling inderdaad te laat ontvangen - waarvoor onze excuses. We hopen dat je alsnog veel plezier hebt van je nieuwe veterboots!