vanharen.nl
Beoordelingen:

8.051 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden59.739 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
De overprijsde bestelde FILA rugzak is heel klein in het echt, en de zak onderaan (door de onder rits te openen) om meer in te kunnen is geen reele oolossing met dat superdunne nylon materiaal die de hele inhoud van de rugzak moet ondersteunen. Van Haren is in principe een goede winkel, maar we betalen vaak voor de brand, niet de kwaliteit. Nog iets: De blauwe FILA bad slippers die ik 2 haar geleden hier gekocht heb (ook hogere prijs dan nodig), met ruitachtige gaten door de zool heen (waardoor je voeten erin niet zweten) zijn hier niet meer te verkrijgen, terwijl de Duitse leverancier van Van Haren heeft het wel in vooraad, ook in veel mooie kleuren combinaties, maar Van Haren bestel ze niet meer. Sinds kort, ineens zie ik dezelfde brand & model Fila badslippers bij Van Haren, maar geen mooie kleuren, maar zwart uni. Jammer. Ik dacht dat Nederland met al die bloemen een kleurrijke land is. Zwart uni voldoet niet.
CL
costel l.
den haag

de meest kritische beoordeling

27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Sorteren  
Meest recente eerst
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Op de site staat zondag bestellen en maandag in huis met DHL. Het is nu vrijdag en nog steeds niets. Telefoniste zegt dat ze problemen hebben met DHL en daarom is het pakket retour gestuurd. De bestelde schoenen zijn nu niet meer leverbaar. Bijhoorlijk balen. Beetje coulance met volgende keer korting ofzo had ik wel verwacht maar niks hoor. Mijn vriend loopt op krukken en kan niet naar de winkel. Dan maar bestellen bij de concurrent.
Beoordeling melden
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
4 dagen geleden
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Aanbieding vaak alleen nog kleine maten beschikbaar.

Wanneer ik per email bericht krijg over aanbiedingen is mijn maat bijna nooit op voorraad. Vaak de kleinere maten. Heb ik eindelijk een aanbieding in mijn maat, sturen ze een halve maat groter op.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
7 dagen geleden
Hi, wat vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice (klantenservice@vanharen.nl), zodat wij het verder voor je kunnen nakijken.
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet geleverd op de dag die aangegeven werd. Daardoor andere mensen in moeten schakelen om her in ontvangst te nemen.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
10 apr 2024
Bedankt voor je review. Deze bestelling is inderdaad met een dag vertraging geleverd. Onze excuses hiervoor, we begrijpen dat dit vervelend is. We hopen dat je desondanks veel plezier hebt van je nieuwe schoenen!
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
8 apr 2024
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen dat je ergens ontevreden over bent. Helaas weten wij niet waarover. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde artikel geleverd, juiste artikel uitverkocht, korting verspeeld, slechte zaak.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 apr 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering! Als je contact opneemt met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan zorgen wij ervoor dat de gebruikte korting niet verloren gaat bij een nieuwe bestelling.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Wat een aanfluiting.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
29 mrt 2024
Bedankt voor je review. Wat onwijs jammer om te lezen dat dit zo is mis gegaan, onze excuses hiervoor! Het is geen probleem om in dit geval de actie op de Graceland schoenen met terugwerkende kracht voor je te verrekenen. Mocht je hier gebruik van willen maken, dan adviseren we je om even contact op te nemen met de klantenservice via klantenservice@vanharen.nl. Zij leggen je graag uit hoe we dit kunnen organiseren.
23 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
18 mrt 2024
Bedankt voor je review. We vinden erg jammer dat je ontevreden bent, maar het is ons helaas niet duidelijk waarover precies. Als we je ergens mee kunnen helpen, dan staat onze klantenservice voor je klaar op 088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl.
GR
G. R.
Amsterdam
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet op tijd bezorgd zo als beloofd
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
29 feb 2024
Bedankt voor je review. We zien inderdaad dat er een kleine vertraging is ontstaan bij onze bezorgdienst DHL. Onze excuses hiervoor! We zien dat de schoenen inmiddels zijn ontvangen. Hopelijk zijn deze evengoed naar je wens!
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik bestel 44 van schoen maat en krijg 46 ..Maar ben daarna naar de winkel geweest en daar hebben ze het netjes opgelost…
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
15 feb 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verkeerde levering! We begrijpen dat onze collega's het in de winkel al hebben opgelost, dus we wensen je veel plezier van je nieuwe schoenen!
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
De site blijft steeds hangen, is traag en moeilijk zoeken. De site is echt niet meer van deze tijd!
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 feb 2024
Bedankt voor je review. We hebben de afgelopen dagen inderdaad te maken gehad met wat digitale ongemakken. Op dit moment zou dit weer verholpen moeten zijn en hopen we je weer naar volle tevredenheid van dienst te kunnen zijn.
1 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Sneller service dat is zeker fijn, maar helaas totaal andere schoenen in de boos dan besteld waren (schoenendoos zelf kwam wel overeen met wat besteld was) alleen helaas het paardrijden wat er in zat niet en ook niet meer leverbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
5 feb 2024
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de foutieve levering. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan denken we graag met je mee over een passende oplossing.
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Betrouwbaarheid webshop laat te wensen over

2 paar pantoffels besteld via webshop, beiden geannuleerd wegens onbeschikbaarheid. Kijk ik later in de webshop, zijn ze nog steeds te kiezen. Zorg er dan voor dat onbeschikbare artikelen dan ook niet te kiezen zijn om teleurstelling te voorkomen
Beoordeling melden
31 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
2 jan 2024
Bedankt voor je review. Tijdens de feestdagen kan er helaas wat vertraging ontstaan bij de postagentschappen. We hebben even mee gekeken en zien dat je bestelling naar verwachting vandaag wordt bezorgd. We wensen je vast veel plezier met je nieuwe items!
30 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerd product ontvangen. Was bestemd voor iemand in Rotterdam
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
31 dec 2023
Bedankt voor je review. Wat onwijs vervelend. Onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar een mogelijke oplossing (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De site is echt enorm traag
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
26 dec 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de problemen die je hebt ervaren met onze online shop. We hopen dat dit de pret niet mag drukken en wensen je veel plezier van je nieuwe boots!
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb bof niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van vanharen.nl
26 dec 2023
Bedankt voor je review. We zien dat je bestelling inmiddels is opgehaald van het servicepunt, dus wij vertrouwen erop dat het is opgelost. Mocht dat niet zo zijn, dan raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je graag verder.