vanharen.nl

7.979 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

Ik had laarzen besteld en kreeg vervolgens maat 41 en maat 40 in één doos. De laarzen zelf vond ik wel heel mooi, maar heb ze dus terug moeten sturen.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is mis gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Heb je inmiddels contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag met je mee naar deze kwestie (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl)
28 okt 2023
Ik retourneer dinsdagochtend een paar boots. Nu is het zaterdagavond en heb tot op heden geen email ontvangen dat jullie ze hebben ontvangen. Dat vind ik niet ok!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je ontvangt van ons een mailtje met een retourbevestiging zodra de bestelling ook effectief als retour is geregistreerd. Dit zal gebeuren binnen maximaal 14 dagen na ontvangst van je pakketje. Onze excuses voor het feit dat hier onduidelijkheid over is ontstaan.
Bij de bestelling van een paar Nike schoenen werd vermeld dat deze op voorraad waren en onderweg waren, incl track & trace van PostNL. Intussen een week verder en bestelling is nog niet eens bij PostNL bekend dus hoogstwaarschijnlijk nog niet verzonden door vanHaren. Geen beste beurt voor een eerste ervaring met vanHaren Online
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Je bestelling is 19 oktober geleverd in de gekozen winkel. Onze excuses voor de verwarring hierover!
18 okt 2023
Producten op voorraad hebben. Nu laarzen besteld, afgerekend, dus ik dacht yeah leuke laarzen gekocht. Wordt mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet meer beschikbaar zijn!!
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Het gekozen artikel was inderdaad niet meer fysiek op voorraad, waarvoor onze excuses. Helaas komt dit af en toe voor wanneer twee klanten tegelijkertijd hetzelfde artikel bestellen. Het aankoopbedrag is inmiddels aan je terugbetaald.
18 okt 2023
enkellaarsjes: na 5 stappen was duidelijk dat ze retour gingen: de bovenrand van de schacht sneed zo scherp in mijn schenen dat er al een blauwe plek zat. Ik had het kunnen weten: ze waren onwaarschijnlijk goedkoop...
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het feit dat de laarzen niet aan je verwachtingen voldeden. Je retourzending is inmiddels verwerkt en het aankoopbedrag is terugbetaald. We hopen dat je bij een ander model meer geluk hebt!
17 okt 2023
Ik zou afgelopen vrijdag mijn pakket krijgen inmiddels is het dinsdag en het is er nog steeds niet
19 okt 2023
Bedankt voor je review. Je bestelling is 14 oktober geleverd op het gekozen servicepunt van DHL. Indien je hier meer informatie over nodig hebt, raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je graag verder. Onze excuses voor de verwarring over de levering!
16 okt 2023
Schoenen besteld voor mn dochter die de volgende dag binnen zouden komen, zijn nu een week verder en de schoenen zijn om 1 of andere reden geretourneerd! Heb mn geld nog niet terug en ook dus geen schoenen
16 okt 2023
Bedankt voor je review. PostNL geeft aan dat de zending is weigerd in verband met een onjuiste addressering. Het lijkt erop dat het adres wel juist is en dat PostNL een fout heeft gemaakt. Onze excuses voor het ongemak. Inmiddels is het aankoopbedrag terugbetaald; indien gewenst kun je opnieuw bestellen.
13 okt 2023
Laarsjes besteld maar kreeg ze geleverd met elk een verschillende rits dus helaas retour
16 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vreemd dat er verschillende ritsen op zitten! Onze excuses hiervoor, dat is uiteraard niet zoals het hoort. Het aankoopbedrag van de laarzen is inmiddels aan je terugbetaald; indien gewenst kun je opnieuw bestellen.
4 okt 2023
Een paar slippers besteld in mt 40 en dan een paar mt 36 krijgen misschien eve. Contoleren voordat ze verstuurd worden
5 okt 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat dit is mis gegaan, onze excuses hiervoor! Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee.
2 okt 2023

Productiefout

1 schoen werd geleverd met een veel te kleine inlegzool.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor deze fout. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
28 sep 2023

Retour in de winkel voelt onveilig

Bij retour in de winkel krijg je een heel summier formuliertje. Als de retour niet zou zijn aangekomen, heb je geen been om op te staan met de weinige informatie die je als 'bewijs' hebt gekregen dat je het artikelen hebt teruggestuurd.
28 sep 2023
Bedankt voor je review. Wanneer er voor Klarna is gekozen, krijg je inderdaad een inleverbewijsje mee in de winkel. Hierop staat alles ingevuld dat onze klantenservice nodig heeft om de retour handmatig door te zetten mocht dit nodig zijn. Maak je hier vooral geen zorgen om!
27 sep 2023
De Service in de winkel was heel Fijn, echter nog steeds geen geld terug ontvangen. 2 dagen geleden de schoenen al Geretourneerd.
27 sep 2023
Bedankt voor je review, zodra de schoenen bij ons zijn binnen gekomen worden deze binnen 14 dagen (vaak sneller) als retour verwerkt. Je ontvangt dan een nieuw emailtje van ons ter bevestiging.
25 sep 2023
Er zouden items zijn met 30% extra korting. In het winkelmandje kreeg ik die ook maar bij het afrekenen moest is de volle mep betalen
27 sep 2023
Bedankt voor je review. We zien dat je hebt willen bestellen tijdens een Flash kortingsactie, maar de bestelling pas effectief hebt willen afronden nadat de actie afgelopen was. Buiten de actieperiode springt de prijs helaas automatisch weer terug. Binnenkort hebben we weer een leuke nieuwe kortingsactie, dus let goed op onze digitale nieuwsbrief! :)
24 sep 2023
Communicatie slecht . Bestelling niet geleverd, zonder verdere toelichting.
27 sep 2023
Bedankt voor je berichtje. Wat jammer om te lezen dat je de bestelling niet hebt ontvangen. Er lijkt iets te zijn mis gegaan tijdens het verzendproces. Onze excuses voor dit ongemak. Via de mail hebben we een persoonlijke kortingscode toegestuurd zodat indien gewenst het item opnieuw besteld kan worden. Wij vertrouwen erop dat een eventuele volgende keer alles direct goed gaat, zoals het hoort.
22 sep 2023

Twee verschillende schoenmaten ontba

Twee verschillende schoenmaten ontvangen
27 sep 2023
Wat jammer om te lezen! Onze excuses voor dit ongemak. Heb je al contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken graag even met je mee (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Ik vind retour in de winkel moet wel wat aan veranderen,je brengt iets terug maar je krijgt geen bewijs.
19 sep 2023
Hi, als je een online bestelling retour brengt in de winkel, dan hoor je een ondertekend strookje mee te krijgen van onze collega's. Gaat het om een winkelaankoop die je terug brengt, dan krijg je een originele kassabon mee. Mocht je nog andere vragen hebben, dan adviseren we je om contact op te nemen met onze klantenservice.
13 sep 2023
Pakket niet ontvangen!
19 sep 2023
Hi, dat is vervelend om te horen, onze excuses! We adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice i..c.m je bestelnummer, zodat we het verder kunnen nakijken.
23 aug 2023
Heb tot 2X toe een Mail gestuurd over een beschadigde slipper die ik heb ontvangen, maar krijg gewoonweg Geen reaktie erop. Vind Dat Niet Netjes, Dat Hoort Niet.
24 aug 2023
Bedankt voor je review. We hebben verschillende e-mails van je ontvangen en voor zover we dat nu kunnen controleren, is iedere vraag netjes beantwoord. Je klacht over de beschadigde slippers is gisterenmiddag behandeld en een oplossing hiervoor is inmiddels aangeboden. Onze excuses voor het ongemak!
20 aug 2023
Webshop prima, snelle levering, nu voor het eerst iets teruggebracht in de winkel en daar warwn zij niet blij mee, dat lieten ze duidelijk bljjken
22 aug 2023
Bedankt voor je review! Wat jammer om te lezen dat dit gevoel is ontstaan in ons filiaal. Dit is zeker niet de bedoeling geweest, excuses hiervoor! We zullen dit berichtje intern bespreken, zodat het retourneren in de winkel in het vervolg een stuk positiever zal verlopen, zoals het hoort.
14 aug 2023

sleehak pump

Ik draag graag de sleehak pump van Graveland, ze kosten niet veel maar is eigenlijk ook niet veel, meestal zijn de zolen na enkele weken al los, maar de schoenen die toch maar weer besteld heb zijn na een week al los...
14 aug 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl). Zij kijken graag mee naar een oplossing.