vanharen.nl

7.979 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60.116 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 3 aug 2021
vanharen.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Heb onlangs 4 paar herenschoenen van de website besteld. De kwaliteit is uitstekend (weet ik uit vorige ervaring). Omdat ik als vegetarier geen schoenen van leer aanschaf, kan ik bij Van Haren uitstekend terecht voor kunstleren exemplaren. (hoeveel vegetariers weten dit?) Kan het bedrijf hier meer ruchtbaarheid aan geven? Er is echt een markt voor, want alle vegetariers zijn op zoek naar alternatieven voor leer. En de fraaie eigentijdse modellen zullen beslist klanten trekken die uit zijn op schoeisel waar geen dierenhuid voor gebruikt is. En bovendien zijn deze schoenen heel aantrekkelijk geprijsd.

Ik had 2 paar schoenen en 1 paar pantoffels in de actie besteld. Laten verzenden naar pakketpunt. Iemand bij vanharen distributie heeft het adres van het pakketpunt ingevoerd als zijnde huisadres. Vervolgens krijg ik van DHL 100 mails met "pakket is door de brievenbus bezorgd" (hoe dan). Even later, "bezorgadres niet gelocaliseerd". Even later, "we proberen het morgen nog eens". Dag erna "bezorgadres niet gelocaliseerd". Ik heb dhl gebeld, probleem wordt duidelijk. Retourzending is al aangemeld, kan niet worden teruggedraaid, dus pakket gaat terug naar vanharen. Daarna vanharen gebeld, vriendelijke vrouw aan de telefoon die me verzocht om het gehele boeltje opnieuw te kopen, gezien ze de retourzending niet kon annuleren. Ik zou m'n geld terugkrijgen. Dus ik vroeg of de items dan nog in de aanbieding zouden zijn, "ja dat is een nieuwe actie, dus zeker!". Eerst een mail dat retourzending is bevestigd. Daarna een mail dat ze 't morgen nog eens gaan proberen te bezorgen. Daarna een mail met €5 korting bij besteding van €20 ter compensatie (oorspronkelijk bedrag was hoger dan €20 dus aardige tegemoetkoming). Gisteren heb ik mijn geld terug ontvangen - daar heb ik wel op willen wachten. Vandaag wil ik opnieuw de items bestellen: alle acties verlopen. Dan laat ook maar.

Beoordelingen voor vanharen.nl

6 aug 2023
Ik heb een kapot artikel gekregen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor het kapotte artikel, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We zien dat de factuur inmiddels is geannuleerd, maar mocht je hier nog vragen over hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
6 aug 2023
Verkeerde maat in doos.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de foutieve levering, dat is uiteraard niet zoals het hoort. We zien dat de factuur inmiddels is geannuleerd, maar mocht je hier nog vragen over hebben, dan staat onze klantenservice voor je klaar (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
27 jul 2023
Laag. Loopt niet lekker.
27 jul 2023
Bedankt voor je review. Indien we je ergens mee kunnen helpen, raden we je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
24 jul 2023
Schoenen. Had leuke schoenen besteld, krijg ik een paar dagen later een mailtje dat ze al uitverkocht zijn, pff zou wel handig zijn als dat aangegeven word... Zo irritant!
25 jul 2023
Beste Monique, dank je wel voor je review. Helaas kunnen we soms inderdaad niet uitleveren als het product niet meer op voorraad is. Excuses voor dit ongemak. Hopelijk kunnen we je binnenkort wel weer blij maken met een van onze schoenen uit onze collectie.
19 jul 2023

Geen volledige levering

Ik had 6 paar schoenen bestelt waarvan ik er maar 4 toegestuurd heb gekregen terwijl ze wel op de factuur stonden. Krijg de missende paar schoenen ook niet meer opgestuurd. Moest ik maar opnieuw bestellen. Maar nu dus uitverkocht.
21 jul 2023
Bedankt voor je review. Het spijt ons dat we je niet aan alle gewenste items hebben kunnen helpen. Tijdens sale periodes kan de voorraad wat harder gaan dan voorzien. Hopelijk zijn de andere paren naar je wens en mogen we je in de toekomst opnieuw van dienst zijn.
Telefoon opnemen als klanten bellen
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Telefonisch zijn wij te bereiken van 09:30 uur tot 21:30 uur op telefoonnummer 088 - 864 23 10. Je kunt ons eventueel ook bereiken via de mail: klantenservice@vanharen.nl.
16 jul 2023
2 rechter laarsjes,kontakt gehad 13 juli met Klantenservice. Daarna nog geen reactie gehad.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. We begrijpen dat er inmiddels telefonisch contact is geweest en dat er een vervangende bestelling is geplaatst in één van onze filialen. Wegens het ongemak is er een cadeaukaartje opgestuurd, deze kun je met enkele dagen thuis verwachten.
11 jul 2023
De goede bestelling versturen
13 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen! Onze excuses voor dit ongemak. We adviseren je om even contact te zoeken met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
Artikel was al in de winkel , heb zelf initiatief genomen of deze aanwezig was. Er was geen contact met mij gezocht.

Aanbieding veranderd, bestelling geannuleerd

Een dag na het plaatsen van mijn bestelling werd deze geannuleerd omdat de schoenen die ik bestelde niet op voorraad waren. Op dat moment kon ik ze nog gewoon bestellen, wat vreemd is. Een paar dagen later was ik bij een van Haren winkel en daar lagen nog ruim voldoende van de schoenen die ik besteld had maar met -30% ipv de -50% waarvoor ze op de website stonden. Ik wordt altijd een beetje chagrijnig van dit soort acties.
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Vermoedelijk gaat het hier om een misverstand. De prijzen in de winkel zijn namelijk praktisch altijd gelijk aan de webshop prijzen. Mochten we je nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het uiteraard graag! (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
9 jul 2023

Besteld en niet op voorraad?

Besteld, was op voorraad, betaald, en dan dagen geen communicatie. Op vragen van mij krijg ik bericht terug dat de bestelde schoenen uitverkocht waren.
9 jul 2023
Schoenen zijn oke. Bezorgen zeer slecht. Gekozen voor van Haren omdat ik dan woensdag de schoenen zou ontvangen, echter kwamen de schoenen pas op vrijdagmiddag en kon ik ze niet aan op het feest waar ik ze voor kocht.
8 jul 2023
Het juiste artikel verzenden ! Heb in het verleden nooit problemen gehad .
8 jul 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen. Onze excuses voor dit ongemak. We raden je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice via 088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl.
6 jul 2023

Keuze grote schoenmaat dame zeer tegen vallend

Ivm met mijn grote schoenmaat als dame kon ik jaren lang als een van de enige schoenzaken bij jullie terecht voor mijn schoenen/sandalen. Maar per jaar wordt de keuze minder en minder en ook verschuift de maat waar voor ik eerst in maat 42/43 paste heb ik nu bij jullie schoenmaat 44. En dit jaar was het weer minder wat jullie hadden resultaat ik kon dit jaar niet meer bij jullie slagen.
1 jul 2023
Verkeerde bestelling gekregen, kreeg ze telefonisch niet te pakken en via mail duurde ook lang( 2 dagen) Nu terugsturen en evt de bestelling zelf weer opnieuw doen. Vervelend
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak. We zien dat er inmiddels contact is geweest en dat er een kortingscode is toegestuurd voor een nieuwe bestelling. Wij vertrouwen erop dat een eventuele nieuwe bestelling correct mag worden ontvangen.
28 jun 2023

Gedragen schoenen

De sandalen waren m.i. gedragen... dit was te zien aan de zool en een vlek op een van de twee. Mijn vorige ervaringen met van Haren waren juist heel goed, daarom was dit een teleurstelling.
29 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat jammer om te lezen. Onze excuses voor dit ongemak! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 of klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.
21 jun 2023
Zorgen dat post nl de bezorg tijden na komt
26 jun 2023
Bedankt voor je review. We zien dat de bestelling inmiddels is geleverd. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!
16 jun 2023
Ik wilde sandalen kopen voor mijn 8 jaar oud dochter maar je hebt niet zo'n heel groot assortiment aan sandalen als voor dames. Bij Scapino hebben ze een veel groter assortiment en variëteit. Ook in de kersttijd had zij schoenen nodig om te dragen met een jurk voor een kerstfeest. Alles wat je had waren sportschoenen en laarzen. Zelfde in Scapino. Ik moest bij H&M bestellen. Je assortiment voor volwassenen is geweldig, maar ik kom niet nog een keer als ik kinderschoenen nodig heb
Antwoord van vanharen.nl
Bedankt voor je review. Ons assortiment kinderschoenen verandert van seizoen tot seizoen, we hopen dat je het in de toekomst nog een keer wilt proberen. :)
De track tracé deed het bij beide bestelling niet geen melding dat het pakketje er was. Een herinnering voor de bestelling en krijg vervolgens de verkeerde bestelling mee die pas maandag zou komen.,
13 jun 2023
Bedankt voor je review. Onze excuses voor de verwarring over de levering en het ongemak! We hopen dat je inmiddels in bezit bent van alle bestelde artikelen, maar anders raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice zodat we je verder kunnen helpen (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl).
11 jun 2023
Product werd door medewerker besteld in de winkel echter in de verkeerde kleur ondanks drie keer benoemen welke kleur het moest zijn.
13 jun 2023
Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je de verkeerde kleur hebt ontvangen, onze excuses hiervoor! We raden je aan om contact op te nemen met onze klantenservice (088 - 864 23 10 / klantenservice@vanharen.nl), dan helpen we je hier graag mee verder.