BRAX- Logo - Beoordelingen

BRAX

886 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.212 beoordelingen in totaal

Ik ben tevreden over de (snelle) afhandeling van mijn bestellingen. Ik ben niet tevreden over de maatvoeringen bij het kiezen van een pantalon. Bij het bestellen van een katoenen pantalon met fijne ribstof hield ik mijn maten van de reeds gekochte denimbroeken aan. Bij het aanpassen bleek de tailleband 6à7cm te kort (te nauw). Na het terugsturen van de pantalon bleek achteraf dat ik anders dan bij denimbroeken zelf een andere maatvoering moest gebruiken. Dit stond er helaas niet bij.Een tip voor jullie?

Op de website stond aangegeven dat op de SALE artikelen een extra korting van 20% zou worden gegeven, die met een bepaalde actiecodedoorgevoerd zou worden. Tezamen met enkele kortigsocdes had ik een aardige korting. Bij het afrekenen bleek echter dat de kortingen niet waren verrekend. Toen ik navroeg hoe dat zat met de extra korting, kreeg ik te horen dat deze al in de prijs verwerkt was. Dat klopte volgens mij niet. Dan zet je niet op de website dat je met een kortingscode extra korting krijgt (dat impliceert namelijk dat je actie moet ondernemen om die korting te verkrijgen, niet dat deze al in de prijs verdisconteerd zat). Ik voelde mij behoorlijk bedrogen. Op een klacht hierover heb ik geen reactie gehad. Ik doe geen zaken meer met deze online winkel.

Beoordelingen voor BRAX

Uitstekende kwaliteit! Broeken blijven heel mooi. En: Mijn indruk is dat de medewerkers van de klantenservice niet meer weten dan op de website staat. Het advies per mail om te bellen was dus niet helpend. Mijn vraag over pasvorm kon helemaal niet beantwoord worden. Bij een kwaliteitsmerk verwacht ik dat beter.
22 nov 2023

De broeken van Brax zijn prima

Ik koop alleen de broeken van Brax, en die zijn prima. Rest van het assortiment weet ik niet, en spreekt me minder aan. Ik draag eigenlijk alleen blauw, en vind de blauwtinten wel wat eentonig. Beetje petrol blauw vooral en erg donker. Blauw-blauw is er niet echt.
AW
A J W.
Aalten
We hadden iets besteld dat een te grote maat had……. jammer. Teruggestuurd/retour en nog steeds het betaalde geld niet terug gehad. We zijn al lang klant maar de twijfel is nu groot geworden of we nog klant blijven…..ook jammer maar het is niet anders. Groetjes.
19 nov 2023
Ruilen wanneer er vouchers zijn en die weer gebruiken is een gedoe, zelfs als duidelijk is dat het te ruilen artikel alweer binnen is bij Brax. Ik heb vier keer moeten bellen en weet nu nog niet of het is goed gegaan. Het is dat ik het een fijn merk blijf vinden
22 aug 2023
1e zending goed verpakt, in doos. 2e in een plastic zak, veel gevoeliger voor schade. Retour zenden met label is prima alleen zou je ook via de app of website retour moeten kunnen aanmelden. Nu is bij verlies in de post alle risico voor de klant.
De snelle en perfecte levering is heel positief. Minder fijn is, dat dezelfde maat niet altijd even goed past. De broek die ik nu ontving zit erg strak bij de taille, terwijl ik altijd dezelfde maat kies.
HK
6 okt 2023

mooie broeken maar onvolledige omschrijving

ik vind het jammer dat op de site van Brax geen volledige omschrijving staat van de jeans. Ik koop altijd Brax, maar een van de broeken was met steentjes en de andere was geen jeanstof.
GV
G v.
Swifterbant
Mooie broek goede kwaliteit, alleen de maat klopt niet helemaal, had maat 44 nodig maar ik moet wel een maat groter en dat is dan 46. Helaas retour, nieuwe broek bestellen.
HD
17 mei 2023
Mooie broeken. Duurt alleen iets langer voordat je het krijgt omdat het uit Duitsland moet komen. Betaal proces via iDeal is om iets anders maar gaat toch heel goed.
19 nov 2023
De pasvorm van de bestelde type carola jeans is prima. Alleen jammer dat de ritssluiting voor een mannenaluiting is... Het is toch echt een een jeans voor dames.

Duidelijkheid qua model

De levering is goed maar inmiddels 2x model Shakira besteld. Beide zijn goed van lengte maar totaal andere pasvorm. Dit wordt niet aangegeven op de website
Telefonisch gevraagd naar de maat van een broek. Deze besteld maar zat toch te krap. Een tweede naar mijn eigen gevoel besteld en deze was beter.
13 mei 2023
De maat is goed maar de lengte klopt niet. En dat heb ik al eerder aangegeven. Wel jammer want dan bel ik de kosten voor het inkorten ook kwijt.
DJ
Dienne J.
Badhoevedorp
5 okt 2023

Broeken fijne pasvorm.

Broeken, shirts, zo geschikt voor mij. Soms bloezend en iets wijder op buikhoogte. Mooie kleuren. Helaas in te weinig winkels nog te koop.

Kleuren bij de kleding

Hallo, de kleuren bij de broeken zetten Midnight wat voor kleur is dat ? je kan toch gewoon blauw,zwart,wit creme erbij zetten.
29 okt 2023

Fijne winterbroek

Mooie stof niet te dik voor een wijde broek, maar wel lekker warm voor de winter. Mooie kleur en goede pasvorm.
27 aug 2023
Bezorging prima op tijd Kwaliteit van de ene bestelde broek goed, de andere was van rare stof en paste niet