Spoelbakkenshop.nl

195 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.946 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 mrt 2024
Even een seintje wanneer verzonden. Voor de rest prima. Helaas zakt de spoelbak stop iets te diep weg waardoor de bak nog steeds vol loopt en maar heel langzaam af. Ik denk dat dat niet is op te lossen.

4 feb 2024
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

18 feb 2024
17 feb 2024
10 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
Ik vond de informatie die ik telefonisch van een van de medewerkers van de servicetelefoon kreeg perfect en 5 sterren waard. De aflevering vond ik echter beneden peil. Ondanks de toezegging dat ik op de dag van aflevering een mail zou ontvangen hoe laat het pakket zou worden afgeleverd heb ik geen bericht ontvangen. Toen ik na wat boodschappen gedaan te hebben thuiskwam lag het pakket voor de voordeur. Het was regenachtig weer en iedereen die langs liep had het pakket kunnen meenemen.
14 nov 2023

Niet echt tevreden

Levertijd correct op de website vermelden (geen levering binnen 24 uur beloven, als je dit niet waar kunt maken. Zorgen dat de bestelling compleet is. En als er dan nageleverd wordt, er ook het juiste nageleverd wordt... We hebben bij jullie besteld omdat jullie binnen 24 uur zouden leveren, volgens jullie website. Uiteindelijk hebben wij ruim een week zonder spoelbak(dus stromend water en afvoer) gezeten. Dus wij zijn niet echt tevreden
20 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Duidelijke website en ruime sortering. De korfplug gootsteenstop werd binnen 24 uur geleverd. Mijn korfplug had een identificatienummer, dat geheel correspondeerde met het op de website getoonde model. Ik merk nog op dat mij lokaal geen korfplug geleverd kon worden. Wel een nieuwe spoelbak met de daarbij behorende korfplug. Uiteraard van een heel ander merk. Dank spoelbakkenshop voor de uitstekende service.
22 nov 2023
Geïmporteerde beoordeling
We hadden in 1e instantie de verkeerde spoelbak besteld. Mijn man heeft gebeld en werd zeer goed geholpen. we konden de volgende dag al de verkeerde inleveren en de goede ontvangen. Wel vonden we het zeer ingewikkeld nog een extra doos om de verzenddoos te moeten doen, dat was wel een heel grote doos om ergens te zoeken. Dus koos mijn man ervoor naar Roosendaal te gaan en daar gelijk alles te regelen.
Geïmporteerde beoordeling
Prachtige granieten vierkante spoelbak. Ondanks dat mij werd gezegd om geen vierkante spoelbak te kopen omdat er dan vuil/water in de hoeken blijft staan,toch gedaan! Geen spijt van de bak loopt keurig en schoon af naar de afvoer plug en er blijft niks in de hoeken achter.Erg blij mee! Top product! Goed advies gekregen aan de telefoon van de verkoper,goed verpakt met opsturen! Top product.
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Super serviceWe kregen een wasbak die kapot was…

We kregen een wasbak die kapot was gegaan waarschijnlijk tijdens het vervoer.. De volgende dag gebeld en er werd om foto's gevraagd. en foto's dezelfde dag opgestuurd en er werd gelijk gehandeld. Ik kreeg de bevestiging dat er dezelfde dag een nieuwe wasbak zou worden opgestuurd. En de volgende dag hadden we deze. Dat was super want de keuken zou die week ook worden geinstalleerd.
Geïmporteerde beoordeling

uitstekend advies om juiste product te kiezen

uitstekend advies om uiteindelijk de juiste spoelbakzeef te kiezen.Alleen is de levertijd langer dan verwacht. Als het product op voorraad is ,krijg je binnen 1 dag de melding dat het verzonden is.Het wordt waarschijnlijk "verzonden"uit het buitenland ,want het duurt wel 4 dagen voordat de vervoerder het pakket ontvangen heeft.Levering vindt dan na 1 week plaats.
Geïmporteerde beoordeling
Ze doen wat ze zeggen. Voor 17:00 besteld de volgende dag in huis! Dat was wel anders dan bij 123spoelbak.nl. Zij zeggen dat het voorradig is en vervolgens een mail krijgen dat het pas drie weken later leverbaar is en ook nog het lef hebben te zeggen dat het aan de leverancier ligt. Dus gewoon lekker hier bestellen.
19 jul 2023

goede kwaliteit

min punt is wel de stop niet goed afsluit als ik water vol laat lopen in de bak en half uur erna terug kijk is bijna al het water weg uit de bak , heb zelfs het rubber onder de stop ook omgedraaid maar dat helpt ook al niet! goede aflevering goed verpakt en ook gekregen waar ik om vroeg en bestelde
23 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling

Kwaliteit voor redelijke prijs en komt afspraak na

Het is niet de goedkoopste maar wel snel ontvangen en originele spullen. Een rubber kan je ook via envelope zenden daar hoef je geen pakket lucht voor te maken. Dat scheelt dan ook weer transportkosten. Maar superblij met snelle levering van orginele materialen. En eenvoudig te bestellen.
Geïmporteerde beoordeling
De spoelbak die ik had besteld bleek achteraf mosterdgeel te zijn Teruggebracht, en een nieuwe gouden besteld Heb wel wat korting gehad omdat het allemaal zo lang duurde Heeft ook 2 weken geduurd voordat ik het geld terughad van de vorige spoelbak Dit pas na er achteraan te hebben gebeld
Geïmporteerde beoordeling

Mooie spoelbak, wel slechts opbouw ipv wat er stond

Mooie spoelbak, mooie kwaliteit, sneller geleverd dan op internet stond, al met al heel tevreden, - echter er staat in de beschrijving dat ie ook als onderbouw kan (gelijk met het aanrechtblad), maar het randje is niet recht, dus kan slechts als opbouw. Jammer maar ook prima zo.
Geïmporteerde beoordeling
Bestelling werd de volgende dag al geleverd. Wel hoge verzendkosten, maar dit komt waarschijnlijk vanwege de snelle levertijd. Daarnaast had SpoelbakkenShop.nl precies datgene dat we zochten (korfplug van een merk) en was de prijs veel voordeliger dan bij de leverancier zelf.
Geïmporteerde beoordeling
Had eerst een keukenkraan uitgezocht die bij nader inzien toch niet mooi paste. De retour ging heel simpel en makkelijk en de status tussendoor en de terugbetaling verliep ook goed. Nu blij met de tweede kraan. Ook goed telefonisch geholpen bij een vraag daarbij. Top!
Geïmporteerde beoordeling
Ik was op zoek naar een kunststof restenbakje. Na enkele bezoekjes bij keukenspecialisten, die mij niet verder hebben kunnen helpen, op jullie site gekomen. Daar vond ik direct wat ik nodig had, Gelijk besteld in de volgende dag geleverd. Helemaal Top !!
Geïmporteerde beoordeling
Relatief snelle bezorging. Ondanks goed nameten valt de bestelde stop soms toch nog dusdanig in de gootsteen dat hij deze direct afsluit. De kogel lager die hem op zijn plek moet houden en zo vuil moet tegen houden klikt snel door de opening heen.
27 sep 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende telefonische ondersteuning! Ik had mijn zinnen op een bepaalde spoelbak gezet. Maar de dame ad telefoon zei aan de hand van mijn wensen dat een andere bak meer geschikt zou zijn! Dit terwijl deze geadviseerde spoelbak goedkoper is! Top!
28 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Heb een spoelbak en keukenkraan gekocht . In een goud kleur . De kleuren passen perfect bij elkaar . Prijs-kwaliteitverhouding heel goed en supergoed verpakt . Kan het iedereen aanbevelen om bij deze site te bestellen . Ga zo door 👍🏻👍🏻👍🏻