Spoelbakkenshop.nl
Beoordelingen:

188 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.930 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 apr 2023
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Spoelbakkenshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Even een seintje wanneer verzonden. Voor de rest prima. Helaas zakt de spoelbak stop iets te diep weg waardoor de bak nog steeds vol loopt en maar heel langzaam af. Ik denk dat dat niet is op te lossen.

de meest kritische beoordeling

4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Spoelbakkenshop.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(3)
(3)
(6)
Resetten
CN
28 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Klantenservice heeft nog veel werk te doen.

Pas geleden een spoelbak besteld samen met een kraan, echter zag ik vrijwel meteen dezelfde spoelbak ergens anders 20,- goedkoper. Ik meteen binnen 10 minuten een mail gestuurd dat ik de bestellen wou annuleren volledig ivm bovenstaande. Dit was allemaal op zaterdag. Kreeg ik maandagmorgen een email met de woorden stuur mij een printscreen van de prijs bij een ander. Dit gedaan en toen ik hierover nadacht werd ik eigenlijk pissig ik had toch gezegd dat ik wou annuleren. Dus nog een mail dat ik dus wil annuleren. Krijg ik savonds een mail dat mijn bestelling verzonden is, Ja logisch als er geen actie ondernomen word nav mijn emails. Weer een email gestuurd wat nu te doen, kreeg alleen terug komt goed.......Ja wat komt goed. Vervolgens kwam DPD pas 2 dagen later aan de deur en gelukkig was ik zelf thuis en kon de bestelling dus weigeren en heb dit ook gedaan en deze is linea recta retour gegaan naar spoelbakkenshop. 2 dagen later bericht dat ze het ontvangen hadden en dat dit oké was. Nu 2 weken verder staat mijn factuur bij Klarna er nog altijd. Heb al 2x gemaild met het verzoek of ze die daar ook weg kunnen halen heb tenslotte al de mail dat alles oké is. Vind deze manier van communiceren echt verschrikkelijk. Tevens leek het wel of de mails via google translate kwamen want de omschrijvingen waren echt heel raar. Nee Kwa klantenservice kan er nog heel wat verbeterd worden. Owww ja en spoelbakkenshop haal mijn factuur nou een x weg bij Klarna (wat ben ik blij dat ik niet vooruit betaald had want geloof dat ik dan nog op mijn geld zat te wachten). Erg jammer en veel verbetering mogelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
2 mei 2024
Geachte Christel Nijland, Bestellingen worden inderdaad automatisch verwerkt. Het kan dus voorkomen (zoals in uw geval) dat de zending reeds weg is en dat we deze niet kunnen tegenhouden. Wij zien dat wij uw bestelling retour hebben ontvangen en dat het bedrag bij Klarna netjes gecrediteerd is. En ja inderdaad, geduld is een schone zaak.
27 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bijzondere ervaring met dit bedrijf

Allereerst kwam mijn aangekochte spoelbak met een scheur aan. Dit kan echter gebeuren door het vervoer ervan. Na direct telefonisch contact opgenomen te hebben, kreeg ik een bijzondere vrouw aan de tel (asociaal, niet luisterend naar je uitleg, aangeven dat ik een melding moest maken middels een damage of schadeformulier terwijl dit een service melding moest zijn, zuchten als je aangeeft geen damage- schadeformulier te kunnen vinden, verkeerd mailadres ontvangen om mijn klacht in te dienen aangezien je schade binnen 48 dient te melden). Kortom, ik zal hier zelf nooit meer bestellen. Ik wacht nog steeds op de afhandeling, maar ik heb (morgen) al een week een enorme doos in huis staan. Ik had het gewaardeerd dat dit direct retour gestuurd kon worden.
Beoordeling melden
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoewel het pakket op tijd 27/3 door SPshop bij Postnl is bezorgd, had ik op 4/4 in de ochtend nog steeds geen pakket. In de app van Postnl werd ik verwezen naar de afzender. De klantenservice van SPshop kon niets voor mij doen probleem lag bij Postnl, dit gesprek liep niet lekker. Heb vervolgens postnl gebeld, die hebben e.e.a. voor mij uitgezocht en kwamen met de mededeling dat het pakket op het ophaaladres moest liggen. In de middag van 4/4 heb ik mijn pakket opgehaald eind goed all goed. Klantenservice Spshop heeft blijkbaar een probleem met Postnl, kan maar kuur dat niet uit op klanten die alleen maar vragen om inlichtingen omtrent een verwacht pakket.
Beoordeling melden
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nog steeds niets ontvangen!!
Beoordeling melden
PH
Patricia H.
De Cocksdorp
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ontbrekend onderdeel

Na ontvangst van het door ons bestelde product bleek dat er een onderdeel miste. Via mail contact gezocht en daarop kregen wij het antwoord dat de fabriek 100% zeker wist dat het onderdeel in de desbetreffende zak zou zitten. En als wij echt het onderdeel niet konden vinden kunnen wij dit wel weer via Spoelbakken.nl bestellen. Jammer dat ik, na dubbel check van onze kant, niet op mijn woord wordt gelooft. Erg jammer..... Dit is voor mij een reden om niet meer via Spoelbakken.nl te bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
4 mrt 2024
Beste patrieshenstra, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. We begrijpen uw teleurstelling over het ontbrekende onderdeel en waarderen dat u dit bij ons heeft aangekaart. In onze ervaring komt het soms voor dat klanten denken dat een onderdeel ontbreekt, terwijl dit later toch in de verpakking gevonden wordt of ergens tijdens het uitpakken onopgemerkt is gebleven. Dit is een situatie die we vaker hebben meegemaakt, en we adviseren klanten altijd om de verpakking en inhoud nogmaals grondig te controleren. We willen absoluut niet suggereren dat u niet zorgvuldig heeft gezocht; we delen deze informatie slechts op basis van eerdere ervaringen. Daarnaast worden bij onze fabrikant de gewichten van de dozen gemeten om de compleetheid van de zending te waarborgen. Deze procedure helpt ons om zeker te zijn dat alle onderdelen aanwezig zijn bij het verlaten van de fabriek. We begrijpen dat dit antwoord misschien niet de oplossing biedt waar u op hoopte. Echter, als u het onderdeel na een grondige controle echt niet kunt vinden, staan we klaar om u te assisteren met een passende oplossing. We kunnen het ontbrekende onderdeel alsnog naar u opsturen of andere stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat u volledig tevreden bent met uw aankoop. Uw tevredenheid is zeer belangrijk voor ons, en we willen graag samenwerken om een bevredigende oplossing te vinden. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit verder kunnen bespreken. Met vriendelijke groet,
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
mijn email beantwoorden
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
4 mrt 2024
Beste Klant, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons! Wij waarderen uw feedback enorm en zijn blij te horen over uw interactie met ons team. Wij willen benadrukken dat wij bij ons inzetten om al uw vragen te beantwoorden, op elk moment van de dag. Ons team is 24/7 beschikbaar om u te ondersteunen, of het nu gaat om een eenvoudige vraag of een uitgebreid verzoek. Uw tevredenheid en gemoedsrust zijn onze hoogste prioriteiten. We begrijpen het belang van snelle en effectieve communicatie, en daarom streven we ernaar om alle e-mails en berichten zo snel mogelijk te beantwoorden. Mocht u verdere vragen hebben of extra ondersteuning nodig hebben, aarzel dan niet om rechtstreeks contact met ons op te nemen of door ons opnieuw een e-mail te sturen. Wij staan altijd klaar om te helpen. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Wij kijken ernaar uit om u in de toekomst van dienst te zijn en zullen blijven werken aan het verbeteren van onze service om aan uw behoeften te voldoen. Met vriendelijke groet,
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wachten week op mijn bestelling maar nog niets ontvangen . Volgen trac en trace is de bak op weg naar Chilli . Ben bang dat er iets niet goed zit bij dit bedrijf . Morgen maar weer bellen
Beoordeling melden
Antwoord van Spoelbakkenshop.nl
5 feb 2024
Beste klant,, Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw zorgen. We begrijpen uw frustratie over de vertraging van uw bestelling. We hebben contact opgenomen met DPD om te informeren naar de huidige status van uw pakket en hebben hen gevraagd om deze kwestie met urgentie te behandelen. Volgens de laatste trackinginformatie is uw pakket inderdaad onderweg, maar lijkt er een onverwachte omleiding naar Chili te zijn geweest. We zijn hier actief mee bezig om dit op te lossen. U heeft ook de mogelijkheid om direct contact op te nemen met DPD voor meer gedetailleerde informatie over de verzending van uw pakket. Vaak kunnen zij u specifieke details geven over de locatie en verwachte leverdatum. We waarderen uw geduld en begrip terwijl we samen met DPD werken aan een snelle oplossing voor dit probleem. Mocht u verdere vragen hebben of aanvullende assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren. Met vriendelijke groet, SpoelbakkenShop
14 feb 2024
Geïmporteerde beoordeling

Snel geleverd

De site is uitgebreid en de artikelen goed gespecificeerd, de verzendingskosten worden bij het bestellen duidelijk genoteerd.
Beoordeling melden
25 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Zeer klantvriendelijk
Beoordeling melden
6 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte ervaring met product, zelf moeten improviseren om het op te lossen. Gemeld bij Sjoelbakkenshop. Enkel een bericht terug dat de spoelbakken gelukkig nog wel geplaatst konden worden. Had toch wel een korting of tegemoetkoming voor een volgende bestelling verwacht. Jammer..
Beoordeling melden
6 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afvoer niet te monteren. Aansluiting kraan nog haakse koppeling nodig om vlak langs de wand te kunnen. Verder ziet het er goed uit.
Beoordeling melden
8 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Klein product in grote doos verzonden

Een rubber ringetje van 4 mm dik wordt in een grote doos verzonden waardoor de verzendkosten hoger zijn dan de prijs van het product. In die doos zat een bubbeltjes envelop met het product. Had zo door de brievenbus gekund.
Beoordeling melden
3 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Correcte (na)levering en bijna alles was op voorraad. Ook konden wij bepaalde producten ter plaatse bekijken wat wij erg prettig vonden. Daarbij kregen wij een passend advies.
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Spoelbak op zich is goed 👍 Alleen mis ik een mal om de grootte van het gat af te tekenen.
Beoordeling melden
28 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nooit mee product gekregen
Beoordeling melden
15 jan 2024
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering en duidelijke website hoe je iets op moet meten
Beoordeling melden
30 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Vragen voor, en na de bestelling werd correct beantwoord.
Beoordeling melden
22 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
Goede kwaliteit, eenvoudige installatie
Beoordeling melden
3 aug 2023
Geïmporteerde beoordeling
Uitstekende service en snelle levering
Beoordeling melden
3 okt 2023
Geïmporteerde beoordeling
Snelle levering. Helemaal goed!
Beoordeling melden