Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl
Beoordelingen:

135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.942 beoordelingen in totaal  

3,96
Goed

keurmerk
ongeldig


Gadero.nl is niet gecertificeerd door Trusted Shops.

Kopersbescherming niet beschikbaar

Aankopen bij Gadero.nl vallen niet onder de kopersbescherming van Trusted Shops.
Meer lezen over het Trusted Shops Keurmerk
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

8 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij het aankoopproces verliep alles vlekkeloos. De website is duidelijk en bij afspraak in showroom in Breukelen kregen we de begeleiding en uitleg waar we naar op zoek waren. Erg enthousiast tot dusverre. Na het doen van de bestelling met de klantenservice een leveringsdatum afgesproken. Door transport bedrijf goed op de hoogte gehouden wanneer levering zou komen en die was ook mooi op tijd. Houtwerk was afgezet op de door ons aangewezen locatie. Allemaal erg prettig. De restproducten (schroeven etc) werden niet meegeleverd met die zending maar zouden via postNL op dezelfde dag gepland worden. Daar echter nog niets over gehoord. Na contact met Gedaro bleken enkele producten in nabestellingen te zijn. Hier komen dan ook de verbeteringspunten aan het licht. Ik had het op prijs gesteld als hierover gecommuniceerd zou worden. Gedaro gaf aan contact op te nemen met de leverancier en aan mij te laten weten wanneer ik die producten alsnog kon verwachten (alles was volgens website op voorraad op moment van bestellen). Na 2 dagen niets van ze gehoord te hebben zelf weer erachteraan moeten bellen. De persoon aan de lijn kon toen in enkele ogenblikken achterhalen dat de nalevering nog zeker 2 maanden op zich zou laten wachten. Uiteindelijk besloten die bestelde producten te annuleren en elders te kopen, want ik wilde uiteraard niet 2 maanden wachten voordat ik kon beginnen met leggen. Conclusie verbeterpunten: communicatie na bestelling kan zeker beter Tot slot wil ik nog graag delen dat van de 45 planken die we besteld hadden, 3 planken beschadigd waren, overduidelijk door een heftruck vork. Na contact boden ze de keuze aan de planken te laten retourneren en nieuwe te leveren of 50% korting op de beschadigde planken te geven. Deze meedenkende oplossingen kon ik erg waarderen. Ik kan aanraden bij Gedaro je order te plaatsen, maar leun niet zorgeloos achterover na je bestelling hopende dat het allemaal goed komt. Tip aan Gedaro: verbeter de pro-actieve communicatie in geval van nabestellingen

de meest kritische beoordeling

23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gadero.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(12)
(7)
(17)
Resetten
1 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goed: goede prijzen, gratis bezorgen bij hoeveelheid die is besteld. Producten in allerlei maten te krijgen, goed verpakt pakket. Prettige webshop. Minder: tot de dag voor levering onduidelijk wanneer er een vrachtwagen voor de deur staat. Inschatting tijdstip was totaal niet accuraat (vrachtwagen was er een halve dag eerder dan verwacht). Niet al het hout is 'schoon' (zie foto) en recht.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
10 jul 2023
Beste Rik, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons aanbod en onze website. Doordat we gebruik maken van groot transport is het soms lastig om een exact tijdvak te geven omdat er veel factoren zijn waar vertraging door kan ontstaan. Echter is het ook wel eens andersom waardoor de vrachtwagen "wind mee" heeft ;) Natuurlijk begrijpen dat dit voor onze klanten niet altijd handig is. We werken aan het vinden van een manier om onze klanten beter kunnen voorzien van meer informatie hierover. Verder zie ik op de foto dat er lepelsmeer op het hout zit. Lepelsmeer is vet en kunt u verwijderen met een vetoplosser. Dit kan groene zeep zijn maar ook een agressiever schoonmaakmiddel; ontweringswater. Wanneer u niks doet zal de vlek door het vergrijzen van het hout minder opvallen. Mocht u hier vragen over hebben kunt u mailen naar service@gadero.nl
JV
JP v.
Leerdam
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De aankoop en de levering was prima, de kwaliteit van de bestelde vlonderplanken ‘ Cumaru ’ was ruim 20% van de partij van minder kwaliteit, ze waren krom of korter dan besteld, zeer jammer ook de bestelde fundering balken waren niet echt recht en een aantal zelfs getordeerd, dat kans dat ik een herhaal aankoop zou doen is niet erg groot
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun 2023
Beste meneer van Herwijnen, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We vinden het jammer dat u geen melding heeft gedaan over de kwaliteit van het geleverde hout. We hadden samen met u naar een passende oplossing kunnen kijken. Ik heb begrepen dat de vlonder gelegd is. We hopen dat u veel plezier heeft van uw vlonder en hopen u ondanks uw matige gevoel over Gadero, toch terug te zien.
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Helft hout is beschadigd aangekomen. Scheuren in de planken en kromgetrokken. Geleverde deur ook, heeft al verbogen deurbeslag. Wel wordt er keurig een nieuwe lading opgestuurd. Levertijd is ook niet zoals wordt aangegeven op de website (langer/andere dag).
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
2 jun 2023
Beste meneer Verweij, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Wat vervelend dat er hout geleverd is met scheuren en krom zijn. Goed om te lezen dat u een goede oplossing heeft ontvangen. Wat betreft de leverdag; wij streven er naar om alle orders op de aangegeven dag te leveren. Helaas heeft het groot transport, waar wij gebruik van moeten maken, te maken met files, het maximum aantal rij-uren etc. Hierdoor wordt een order wel eens doorgeschoven naar een volgende dag. We beseffen dat dit vervelend is. We hopen dat u toch positief terugkijkt op de samenwerking met Gadero en zien u graag terug!
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde goederen bleken later te kunnen worden geleverd, terwijl ze wel in de voorraad stonden. De bestelling werd afgeleverd zonder te vragen of ze op de juiste plek stond.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
12 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Afspraken niet nagekomen.

Telefonische afspraken over het lossen van goederen wel naleven. Nu heb ik extra kosten moeten maken om de vracht op zijn plaats te krijgen. Een sorry is dan niet voldoende.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag meneer Beugel, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Onze transporteurs leveren altijd tot aan de oprit. Om verscheidene veiligheids- en verzekeringsredenen kunnen zij niet altijd elk verzoek in willigen. Als u hierover verkeerd geïnformeerd bent, spijt ons dit enorm. Onze leveringsvoorwaarden zijn hier echter vrij duidelijk in.
HJ
Hans J.
Amstelveen
8 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kromme en kapotte lat geleverd

Jullie hebben een kromme en kapotte lat geleverd. Dat kan en mag niet vind ik. Na reclamatie is het keurig opgelost, maar geen excuses.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
9 jun 2023
Beste meneer Janssen, bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u een kromme afdeklat heeft ontvangen. Goed om te lezen dat deze klacht netjes is opgelost echter zonder excuses. Dat vinden wij minder netjes en zullen hier intern nogmaals de nadruk op leggen. Via deze weg bied ik namens Gadero onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
3 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Enkele palen en vlonderplanken zijn krom, mogelijk is dit door het inpakken ten behoeve van het vervoer veroorzaakt? Wel vervelend!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun 2023
Beste meneer Willemse, bedankt voor uw review en beoordeling. Helaas zie ik geen melding van u over de kromme palen en planken. Ik begrijp dat het vervelend en lastig is deze te verwerken. Ook is het natuurlijk niet de bedoeling. Mocht u toch nog graag een melding hiervan willen doen kunt u mailen naar service@gadero.nl. Uiteraard hopen we u in de toekomst nog eens van dienst te mogen zijn.
1 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kwalitatief valt het hout tegen, veel sporen van straks.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun 2023
Beste meneer Huijsmans, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat het door ons geleverde hout niet voldoet aan uw verwachting. Ik zie geen melding van u waar u dit bij ons aangeeft. Mocht u toch graag willen dat wij met u mee kijken kunt u een mail sturen met foto's erbij. We hopen u terug te zien bij Gadero.
11 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schroefgaten en sleuven waren niet precies. Doet ikea beter. Waardeloze kwaliteit schroefjes.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Heeft u al contact gehad met onze service-afdeling? Via service@gadero.nl kunt u producten van slechte kwaliteit reclameren. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
18 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als de levering niet doorgaat. Graag eerder het laten weten aan de klant.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses dat we u niet eerder hebben geïnformeerd over de wijziging van de leveringsdag. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
levertijd is veel langer dan van te voren overlegd
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat we niet hebben kunnen voldoen aan de verwachte levertijd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
20 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
21 jul 2023
Beste Joop, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat we helaas de door u gevraagde 48-uurs levering niet is gehaald. Gelukkig is het de dag erna wel geleverd. We hopen u terug te zien bij Gadero.
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

ontbrekende producten

Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
Beoordeling melden
CR
Christian R.
Suddendorf
15 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas niet flexibel en 2x(!) onvolledige levering

Wij wonen net over de grens in Duitsland met een eigen bedrijf. Gardero wilde niet meewerken aan een Nederlandse bestelling met levering in Duitsland, zodat wij de btw konden terugvragen. Het antwoord was dat zij in Duitsland ook vertegenwoordigd waren en het daar besteld moest worden. Echter is er geen afhaalpunt in Duitsland, die is gesloten, en kost de levering dan ruim over de 100 euro, terwijl die in Nederland gratis is. Andere bedrijven in Nederland werken hier standaard wel aan mee. Bij levering bleek dat de dichtingsslib van beide wandprofielen niet was meegeleverd, waardoor wij het niet hebben kunnen laten afmonteren. Middels serviceformulier alsnog deze aangevraagd, waarbij vervolgens er maar 1 ipv 2 is geleverd. Hierdoor konden we het weer niet laten afmonteren. We hebben hierdoor onnodig extra kosten gemaakt, omdat wij tot 2x toe mensen aan het werk hebben gehad die we weer weg hebben moeten sturen. Gardero vond dit vervelend, maar wilde ons nergens in tegemoet komen voor de extra gemaakte kosten. Zowel de klantenservice als de financiële afdeling krijgen daarmee van onze een dikke onvoldoende! Wij zullen hier dan ook niet weer wat bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas was ons systeem niet in staat om die bestelling op de gewenste manier te verwerken waardoor wij bepaalde regels hadden moeten overtreden. Hierdoor hebben wij u helaas niet kunnen helpen. De nalevering van 2 dichtingsslibs was helaas deels kwijtgeraakt bij de koeriersdienst. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik zie dat u reeds alles heeft ontvangen en we hopen dat het eindresultaat naar wens is. Mochten we verder nog wat voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag.
19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Logistiek niet op orde

Als je iets besteld (op dinsdag) en wilt het zelf afhaken (op zaterdag) dan kan dat pas anderhalve week later en niet de zaterdag daarop. Terwijl als je het thuis laat bezorgen heb je het drie dagen later maar kost je wel bezorgkosten. Vervolgens wordt ik gebeld dat artikelen er niet zijn en dat deze opgestuurd worden. Dan wordt maar de helft opgestuurd. Wederom erachteraan gebeld en gemaild en wordt vervolgens weer een paar dagen later bezorgd, maar dan een artikel dat al eerder eerder was bezorgd. Dus nog niet compleet. Kortom, tussen bestelling en uiteindelijk alles geleverd krijgen zit 3,5 week.
Beoordeling melden
TS
Tjapko S.
Blaricum
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ervaring is slecht na toch wel veel van ze afgenomen te hebben en nu hekjes besteld welke zeer slecht zijn gemaakt aanbod gekregen voor korting want ze konden geen vervangers leveren, hele levering was slecht dus terug of andere had een andere uitgezocht, maar moest dan toch het verschil bij betalen op mijn reactie dat ik dan het verschil wil delen werd niet gereageerd hoorde niets meer na bellen halen ze het liever retour en crediteren ze het bedrag logica zie ik niet niks verdient en toch product terug halen
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
3 jul 2023
Beste Tjapko, bedankt voor uw review en beoordeling. Na me te hebben verdiept in het probleem dat u gemeld heeft moet ik toegeven dat dit netter opgelost had kunnen worden. Onze oprechte excuses hiervoor. Aftersales vinden wij een belangrijk onderdeel van onze service en zullen daarom deze melding meenemen als voorbeeld voor verbetering. Ondanks deze slechte ervaring hopen we u in de toekomst toch nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
29 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hout was krom en hevig gebarsten en tot twee keer toe bleek de bestelling niet geleverd te kunnen worden

Tot twee keer toe achter elkaar werd ik gebeld dat de bestelling niet geleverd kon worden omdat de aantallen op de site niet klopten met de realiteit. De eerste keer heb ik de bestelling geannuleerd. De tweede keer heb ik een ander product moeten bestellen om mijn plannen te kunnen realiseren. Toen ik het hout ging ophalen, was het gros krom getrokken en hevig gebarsten. De foto's op de site tonen net hout. Dus ik kon weer rechtsomkeer maken en reed voor niets een uur in de auto.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
10 jul 2023
Best Nanno, bedankt voor je feedback en beoordeling. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We betreuren het ten zeerste dat er materialen voor u klaar lagen die niet van de kwaliteit waren die u van ons mag verwachten. Ondanks uw ervaringen hopen we u toch in de toekomst terug te zien bij Gadero.
4 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikelen maar voor de helft geleverd

Slechts de helft van de bestelde artikelen gekregen. De rest is de laatste 3 weken zeker al 5 keer beloofd dat het de volgende dag zal worden geleverd maar er komt niets. De service afdeling weet het ook niet en beloofd terug te bellen maar heeft day nog nooit gedaan. Ondertussen heb ik niets aan de geleverde artikelen zonder de test. Geen uitzicht op een oplossing. Het hele zooitje dan maar terug?
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun 2023
Beste meneer Brouwer, bedankt voor uw review. Ik zie dat er helaas vertraging van de ijzerwaren is opgetreden. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega samen met u uw klacht heeft afgehandeld en u hierin heeft gecompenseerd. Ondanks deze fout van ons hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
24 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos

Gadero heeft het totaal niet (meer) op orde. Voorraden op de site kloppen niet waardoor wekenlange levertijden. Ik had verschillende deelleveringen die of aangekondigd op de stoep stonden met ewat onderdelen, of juist niet op kwamen dagen. nauwelijks communicatie en slap excuus dat 'de leverancier niet had geleverd' terwijl alles op voorraad zou zijn..... Nu na een maand einelijk alles binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jul 2023
Beste Peter, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat uw order helaas een product bevat met een langere levertijd. Ook zie ik dat we u hebben geprobeerd te bellen maar dat het door u doorgegeven telefoonnummer niet in gebruik is en we de communicatie per mail moesten voorzetten, wat vertraging met zich meebrengt. Natuurlijk begrijpen we dat een vertraging altijd vervelend is, daarvoor onze excuses. Ondanks deze minder goede ervaring hopen we u toch terug te zien bij Gadero.