Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nlReviews

: 4.579Goed

4,14

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Gadero.nl

378 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

4.579 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


31 mrt. 2022 
Wat blijkt uit de diverse beoordelingen: de één is lovend, een ander zwaar teleurgesteld. Wat heb ik ervaren: 1 . De showplek Breukelen is prima; men neemt de tijd en er staan leuke voorbeelden.Toch ontstond er het eerste foutje: op het zwaardere 30 mm frame met planken van 18 mm werden de 25 mm zelftappende schroeven voorgesteld. Daar het puntje van de schroef echter als boortje fungeert heeft de schroef dan net te weinig houvast; bij een beetje spanning op een wat kromme plank wordt de schroef uit het frame getrokken. Dus achteraf een doosje 32 mm plaatschroeven besteld. Op de website staat dit advies wel goed aangegeven. Goed resultaat vergt goed gereedschap, dat geldt ook voor het inbrengen van zelftappende schroeven; een krachtige schroefboormachine is een must om te voorkomen dat het schroefboortje vastloopt in het frame. 2 Website ziet er goed uit. Opvallend is dat in de vele video's men er " gemakshalve" van uit gaat dat je geïmpregneerde houtsoort gebruikt, waarbij maatvoering van planken en balken keurig op elkaar aansluit. Voor de hardhouten zelfbouw schermen en poorten kom je toch rare dingen tegen. Deurkozijnen 88 mm breed, palen echter of 85 of 70 mm. Oppassen dus. Ik koos voor 85 mm. 3. Bestellingen worden per regio op een vaste dag geleverd. Dit gebeurt met hun ingehuurde transporteur, v d Werff. Dat is een chaos. Daags van te voren een mail. Prima, zou je denken. Volgende dag aanpassing tijdstip ( jammer, maar het komt eraan denk je dan). Dan, een half uur nadat het tijdstip gepasseerd is, weer een mail: wordt een hele dag later. Uiteindelijk, nadat ook zaterdag weer een verschoven tijd gemeld werd, kwam de pallet dan toch. 4. Alle planken en balken nagelopen. Opvallend genoeg had vrijwel alles in het vocht gelegen ( ik vermoed buiten-opslag, met hooguit een dak), want overal vochtkringen. Gelukkig is het een tuinschutting die wel vaker nat zal worden, dus maar niet moeilijk over doen. Dan blijken er toch een 3-tal gehavende of slecht afgewerkte planken bij, waar ik een klacht voor indien. Ook goed om te weten: geen enkele fraké -plank heeft de gekochte lengte. Is maar beter ook, want de soms lelijke zaagsnede kun je dan zelf wegzagen; over-bemeting per plank bedraagt 7 tot 9 cm. Is bij veel planken dus veel werk! 5. De helpdesk vraagt merkwaardig genoeg of ik de beschadigde delen vervangen wil hebben ( rare vraag m.i. ). Maar goed, ik zeg ja, en dan worden ze gelukkig verstuurd via Transmission. Dit is een voor mij bekende en betrouwbare transporteur . De volgende dag al geleverd. Zo hoort het ook. Maar wederom niet vlekkeloos: er zouden 3 planken geleverd worden, maar nee, het werden er slechts 2. De derde werd financieel verwerkt. 6. Nog een opmerking over balk-bevestiging aan muren. De video toont een voorbeeld van kozijnplug montage, door eerst het hout te doorboren tot de steen net geraakt wordt, en dan het restant met een steenboor. Je moet wel een heel goed timmermansoog hebben om beide gaten op een rechte lijn te krijgen. Lukt dat niet dan loopt de kozijnplug al snel vast. Gebruik beter een extra lange steenboor, die je door de voorgeboorde houten balk steekt bij het steenboren, dat voorkomt het probleem. 7. Om een zelfbouw-poort goed in het deurkozijn te krijgen is een puzzelstuk: het zwaardere deurframe van 30 mm dikte wordt bij dubbele bekleding wel heel dik (30 + 2 maal 18 mm). Eenzijdig bekleden maakt het minder pompeus; verder opletten bij de breedte-bepaling van het kozijn voor dit deurtype : de deurslotruimte is wel in het frame aanwezig, maar de bevestigingsplaat van het slot is 3 mm, en die komt buiten tegen het frame aan te liggen, dus neem meer ruimte tussen de deurstijlen. Gadero verkoopt standaard" luxe" deurslot met cylinderlengte van 80 mm symmetrisch. Dit is echter bij een eenzijdige beplanking niet fraai, daar de cylinder dan aan de staalzijde erg ver uitsteekt. Het kostte me een extra investering bij een dhz-zaak : daar kun je een asymmetrisch cylinderslot kopen ( ene zijde is korter dan de andere). Dat oogt fraaier, maar is helaas niet via Gadero te bestellen. Conclusie koop zo'n standaard slot niet zomaar via Gadero. 8. Hoe dan ook, met vallen en opstaan is wel een degelijke schutting met deur ontstaan.
Beoordeling melden

Alle positieve beoordelingen weergeven

de meest kritische beoordeling


28 nov. 2021 
Grit maandag,s besteld zou woensdags bezorgd...staat op hun site binnen 24 uur...geen grit...gebeld zouden mij terugbellen..moet nog gebeuren, kreeg volgende dag verontrustende mail,van bedrijf dat voor hun bezorgd... grit was weg ???weer gadero gebeld zouden het uitzoeken en mij terugbellen ...niet gedaan..volgende dag heb ik weer gebeld..zouden het uitzoeken, vlgs hun was label kwijt van de big- bag ??maar het zou vrijdags 100 % bezorgd worden ...niet dus om 4 uur maar weer gebeld met Gadero...ze zouden gelijk uitzoeken en mij binnen half uur terugbellen ...ze moeten nog bellen....maandag,s ...daar kwam ons split..volgens bezorger was het label helemaal niet weg..ze hadden het vreselijk druk dus...het kon gewoon niet eerder bezorgd....???????niet klantvriendelijk!!!! Had ook paar maanden daarvoor stapelstenen telefonisch besteld ,degene zou offerte maken ,ik kon ze op een maandag ophalen , ik kom daar ,geen stenen geen offerte te vinden...?????
Beoordeling melden

Alle kritische beoordelingen weergeven

Beoordelingen voor Gadero.nl

Filter 
 Sorteren Relevantie 
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022
Helaas was de muurbalk 28cm te kort. Hierover contact gehad met een monteur die beaamde dat de balk inderdaad te kort is, maar kon niet zeggen hoe nu verder. Ook kregen we niet genoeg bolkopbouten voor de 4 schoren en staanders en waren de instructies niet meegeleverd. 1 dwarsbalk was vreselijk krom. Ook bleek later bij het monteren dat 1 polycarbonaatplaat beschadigd was. Niet lek maar wel beschadigd. We hadden meer kwaliteit verwacht. Verder is het een mooie overkapping, levering ging vlekkeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste Sharon, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het spijt ons om te vernemen dat de kwaliteit van het materiaal niet naar wens was. Voor beschadigd materiaal kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
12 sep. 2022
Mooie website, heldere communicatie, en als je vragen hebt krijgt je direct een levend mens aan de telefoon. Bravo. De bestelde betonplex platen stonden keurig klaar op de locatie in Groningen. Een beleefde jonge man hielp om alles in de kar te leggen. Superfijn.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
14 sep. 2022
Beste Lydia, vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met Gadero. Wij hopen u spoedig terug te zien!
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
Als je om hulp vraagt, mag dit sneller gebeuren. Nu diurde dat 5 dagen. Meer voorlichting over de staat van het hout, zoals dat je potholes kunt tegenkomen. De bestelling kwam snel en op tijd.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 sep. 2022
Beste Nico, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Onze excuses dat u 5 dagen heeft gewacht op assistentie. Wij ervaren momenteel veel drukte, waardoor de wachttijd langer kan zijn dat u van ons gewend bent. Fijn om te vernemen dat de bestelling snel en op tijd werd geleverd. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden 
Het bedrijf Gadero is een goed bedrijf. Ook na een fout van de klant bij het opbouwen van een bij Gadero besteld bouwpakket was Gadero bereid om hulp te bieden. Dat is uitstekend!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022
Goede service. Prima levering. Enig minpuntje is de rekenmodule, die je helpt om een aantal planken te bestellen. Ik had te weinig, maar de nalevering werd prima geregeld.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste Tara, bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Bedankt voor uw feedback over de rekenmodule, zo kunnen wij onze website blijven verbeteren. Fijn om te lezen dat de nalevering na wens was. Tot snel bij Gadero!
 Geverifieerde beoordeling
11 sep. 2022
Goed geholpen en geadviseerd door de verkoop. Snelle levering en de service was goed, na een reclamatie 4 nieuwe planken geleverd. We komen zeker weer.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste Marco, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de snelle levering en onze service. Tot snel bij Gadero!
 Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
Werd goed meegedacht over bezorging. Min puntje niet alle planken waren even recht. We hadden ze nodig om plinten te maken.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
11 dagen geleden
Beste Rob, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Fijn dat u tevreden bent over de bezorging. Neem gerust contact op met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken graag met u naar een passende oplossing.
 Geverifieerde beoordeling
4 dagen geleden
Goede communicatie Vragen worden voldoende beantwoorden Is erg fijn!
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
11 sep. 2022
Gardero heeft top Mijn klacht opgelost . Prima bedrijf
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste Riekie, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Wij vinden het fijn om te lezen dat uw klacht naar tevredenheid door Gadero is opgelost. Wij hopen u spoedig weer terug te zien!
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden 
Snelle levering, goed product ,mooie prijs
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
13 sep. 2022 
van Jos B.
Geen punten ter verbetering
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
14 sep. 2022
Beste Jos, bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent met Gadero. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Goede uitleg en service
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
9 dagen geleden
Beste Peter, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u snel terug te zien bij Gadero!
 Geverifieerde beoordeling
2 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 dagen geleden
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste Thomas, hartelijk bedankt voor uw 5-sterren beoordeling. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
 Geverifieerde beoordeling
10 sep. 2022 
van L W.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
12 sep. 2022
Beste meneer/mevrouw de Warem, vriendelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer terug te zien bij Gadero!
 Geverifieerde beoordeling
5 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 sep. 2022
Beste Goof, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u spoedig weer bij Gadero te zien!
 Geverifieerde beoordeling
3 sep. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 sep. 2022
Beste Sara, vriendelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn!
 Geverifieerde beoordeling
2 sep. 2022
23 telefoontjes voor 1 order waarvan er geen order nummer meer bestaat🤷‍♂️ terugbetaling binnen 3 werkdagen werdt terugbetaling na 10 werkdagen... enz enz.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 sep. 2022
Beste Steffen, bedankt voor uw feedback. Het spijt mij om te vernemen dat u deze problemen heeft ervaren bij uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Als u de terugbetaling nog niet heeft ontvangen, kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling voor verdere assistentie.
 Geverifieerde beoordeling
14 aug. 2022
Had mijn twijfels over het brengen van mijn bestelling ivm de grootte van de vrachtwagen, (kleine smalle straat)Heb ik gadero Groningen gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan en hij ging het uitzoeken en mij terug bellen, en dat gebeurde binnen een kwartiertje , met het goede antwoord, dat er een vrachtwagen met kooi aap heftruck. Zou komen. En zo is het ook geleverd. Dus ik was erg tevreden 👍👍
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
15 aug. 2022
Beste Jan, heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u erg tevreden bent. Graag tot ziens bij Gadero!