Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

9723 CT Groningen
Henk Jan Bijmolt

Beoordelingen voor Gadero.nl

341 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat blijkt uit de diverse beoordelingen: de één is lovend, een ander zwaar teleurgesteld. Wat heb ik ervaren: 1 . De showplek Breukelen is prima; men neemt de tijd en er staan leuke voorbeelden.Toch ontstond er het eerste foutje: op het zwaardere 30 mm frame met planken van 18 mm werden de 25 mm zelftappende schroeven voorgesteld. Daar het puntje van de schroef echter als boortje fungeert heeft de schroef dan net te weinig houvast; bij een beetje spanning op een wat kromme plank wordt de schroef uit het frame getrokken. Dus achteraf een doosje 32 mm plaatschroeven besteld. Op de website staat dit advies wel goed aangegeven. Goed resultaat vergt goed gereedschap, dat geldt ook voor het inbrengen van zelftappende schroeven; een krachtige schroefboormachine is een must om te voorkomen dat het schroefboortje vastloopt in het frame. 2 Website ziet er goed uit. Opvallend is dat in de vele video's men er " gemakshalve" van uit gaat dat je geïmpregneerde houtsoort gebruikt, waarbij maatvoering van planken en balken keurig op elkaar aansluit. Voor de hardhouten zelfbouw schermen en poorten kom je toch rare dingen tegen. Deurkozijnen 88 mm breed, palen echter of 85 of 70 mm. Oppassen dus. Ik koos voor 85 mm. 3. Bestellingen worden per regio op een vaste dag geleverd. Dit gebeurt met hun ingehuurde transporteur, v d Werff. Dat is een chaos. Daags van te voren een mail. Prima, zou je denken. Volgende dag aanpassing tijdstip ( jammer, maar het komt eraan denk je dan). Dan, een half uur nadat het tijdstip gepasseerd is, weer een mail: wordt een hele dag later. Uiteindelijk, nadat ook zaterdag weer een verschoven tijd gemeld werd, kwam de pallet dan toch. 4. Alle planken en balken nagelopen. Opvallend genoeg had vrijwel alles in het vocht gelegen ( ik vermoed buiten-opslag, met hooguit een dak), want overal vochtkringen. Gelukkig is het een tuinschutting die wel vaker nat zal worden, dus maar niet moeilijk over doen. Dan blijken er toch een 3-tal gehavende of slecht afgewerkte planken bij, waar ik een klacht voor indien. Ook goed om te weten: geen enkele fraké -plank heeft de gekochte lengte. Is maar beter ook, want de soms lelijke zaagsnede kun je dan zelf wegzagen; over-bemeting per plank bedraagt 7 tot 9 cm. Is bij veel planken dus veel werk! 5. De helpdesk vraagt merkwaardig genoeg of ik de beschadigde delen vervangen wil hebben ( rare vraag m.i. ). Maar goed, ik zeg ja, en dan worden ze gelukkig verstuurd via Transmission. Dit is een voor mij bekende en betrouwbare transporteur . De volgende dag al geleverd. Zo hoort het ook. Maar wederom niet vlekkeloos: er zouden 3 planken geleverd worden, maar nee, het werden er slechts 2. De derde werd financieel verwerkt. 6. Nog een opmerking over balk-bevestiging aan muren. De video toont een voorbeeld van kozijnplug montage, door eerst het hout te doorboren tot de steen net geraakt wordt, en dan het restant met een steenboor. Je moet wel een heel goed timmermansoog hebben om beide gaten op een rechte lijn te krijgen. Lukt dat niet dan loopt de kozijnplug al snel vast. Gebruik beter een extra lange steenboor, die je door de voorgeboorde houten balk steekt bij het steenboren, dat voorkomt het probleem. 7. Om een zelfbouw-poort goed in het deurkozijn te krijgen is een puzzelstuk: het zwaardere deurframe van 30 mm dikte wordt bij dubbele bekleding wel heel dik (30 + 2 maal 18 mm). Eenzijdig bekleden maakt het minder pompeus; verder opletten bij de breedte-bepaling van het kozijn voor dit deurtype : de deurslotruimte is wel in het frame aanwezig, maar de bevestigingsplaat van het slot is 3 mm, en die komt buiten tegen het frame aan te liggen, dus neem meer ruimte tussen de deurstijlen. Gadero verkoopt standaard" luxe" deurslot met cylinderlengte van 80 mm symmetrisch. Dit is echter bij een eenzijdige beplanking niet fraai, daar de cylinder dan aan de staalzijde erg ver uitsteekt. Het kostte me een extra investering bij een dhz-zaak : daar kun je een asymmetrisch cylinderslot kopen ( ene zijde is korter dan de andere). Dat oogt fraaier, maar is helaas niet via Gadero te bestellen. Conclusie koop zo'n standaard slot niet zomaar via Gadero. 8. Hoe dan ook, met vallen en opstaan is wel een degelijke schutting met deur ontstaan.

kwalieit van het prieel is dusdanig slecht dat het niet mogelijk is om op het dak te zitten. De flinterdunne daklatten breken door, ze zijn echt veel te dun. Als je niet op het dak kunt zitten, kun je dus ook de nok niet afwerken. Daar zitten we dan. een prieel wat we niet af kunnen maken, met een uitermate zwak dak. Het vreemde klossensysteem wat het dak zou moetenn ondersteunen is gescheurd, wat dus betekend dat het dak aan een kant naar beneden kan komen. De losse wanden die we erbij besteld hebben zijn van dezelfde inferieure kwaliteit. alle planken van het dak en wan de wanden bevatten vreemde verdikkingen, wat natuurlijk erg lelijk is. Ik zou me echt doodschamen als ik dit waaibomenhouten hutje zou verkopen voor de prijs die gadero hiervoor gerekend heeft. Bedankt, we wachten op windkracht 3 zodat hij kapotwaait en we hopelijk goed verzekerd zijn. Dank je wel gadero, voir deze bittere en peperdure teleurstelling.

Beoordelingen voor Gadero.nl

Mooi bedrijf,vriendelijke medewerkers, service is goed. Komen afspraken na. Wij hebben steenschotten gekocht (83 € stuk) en ik weet dat het een gebruikt product is maar wat mij betreft moeten deze schotten beter uitgezocht worden op kwaliteit. En dan bedoel ik met name de randen en de beschadigingen van het hout als deze te diep zijn vind ik dat niet acceptabel. Ik had er wat van kunnen zeggen maar het is een gebruikt product .Alleen in deze prijs categorie had ik de kwaliteit van het hout wat beter verwacht. Er waren drie schotten met behoorlijk gehavende randen die ik zelf opgevuld heb met hout om het weer netjes te krijgen.( laatste foto)
Antwoord van Gadero.nl
Beste Irma, fijn om te lezen dat u blij bent met Gadero. Het spijt mij om te vernemen dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de steenschotten. U kunt hiervoor contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Schutting was erg mooi. Fijn verpakt geleverd zodat er geen schade kon ontstaan. Alleen de levering kon iets beter gecommuniceerd/afgesproken worden. Mijn levermoment werd verplaatst ivm backorder en het is niet zomaar een pakket dat bij de buren kan worden neergezet. Je moet het ook met werk regelen, en ik kan niet de avond vantevoren (als je de T&T krijgt) nog zeggen dat ik thuis moet blijven de dag erna. Ik moest zelf veel navraag doen hierover. Maar all met all, de schutting ben ik zeer blij mee!
Antwoord van Gadero.nl
Beste Marly, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ervaren met de levering. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat u verder tevreden bent met de schutting. Wij zullen uw feedback meenemen in het verbeteren van het proces.
Ik heb de bezorg kosten moeten vragen de teniet te doen na opdracht (6500 euro) en gekregen en dezelfde week retour gekregen. Klasse!!! Ik had 3 flessen tuinlijm willen bestellen fout van mij bestelde reiniger. Niet door jullie gezien als je met gevoel inpakt dan had je dit moeten constateren lijkt mij. Weer omgeruild in Breukelern!!
Antwoord van Gadero.nl
Beste Hans, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij hopen u snel weer terug te mogen zien als tevreden klant.
We hebben onze bestelling snel binnen en alles was netjes en op tijd geleverd. De prijs was ook in orde. Bezorg kosten was wel aan het hoge kant(€129,-) maar dat is mijn mening. Voor de rest tevreden,en zal zeker terug keren als we weer hout nodig hebben.
Antwoord van Gadero.nl
Beste meneer/mevrouw Pomtha, fijn om te lezen dat u tevreden bent met de bestelling. Ik begrijp dat u de bezorgkosten aan de hoge kant vindt. Hoe hoger het orderbedrag bij Gadero, hoe lager de bezorgkosten zijn. Omdat wij veelal grote pakketten leveren met transport met kooiaap zijn de bezorgkosten hoger dan u wellicht gewend bent.
Alle bestelde spullen op tijd geleverd! Het hout (Zweeds Rabat potdeksel Douglas) vertoont hier en daar gebreken. Gebreken die overigens in het bouwproject geen belemmering vormen. Dus vier uit vijf!
Antwoord van Gadero.nl
Beste Ger, bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling op tijd werd geleverd. Ik begrijp dat het hout op sommige plekken gebreken toont, maar dat dit voor uw bouwproject geen belemmering was. Als u hout met gebreken heeft ontvangen, kunt u altijd contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken graag met u naar een passende oplossing.
Afspraak betreffende levering uitstekend nagekomen. Levering product heel netjes uitgevoerd. Verpakking product heel zorgvuldig. Kom graag nog eens terug.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Leen, hartelijk bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de levering. Wij hopen u snel weer terug te zien!
Bestellen via de mobiel is geen probleem. Het afleveren van de goederen door een transportbedrijf verliep ook prima. De goederen waren goed verpakt.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Stef, bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te vernemen dat het afleveren goed verliep en de goederen goed verpakt waren. Wij hopen u snel weer terug te zien bij Gadero!
Prima geregeld, keurig op tijd. Handleiding niet altijd even duidelijk. Relatief veel planken behoorlijk krom en niet altijd gelijk van lengte
Antwoord van Gadero.nl
Beste Rene, hartelijk bedankt voor deze beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat de planken krom en ongelijk van lengte zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U kunt voor de kromme planken altijd contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl. Zij kijken dan samen met u naar een passende oplossing. Fijn om te horen dat uw bestelling op tijd is geleverd.
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling . hoop deze in week 22 of 23 te ontvangen . Kan daar nie wat betreft levering nog niets over zeggen
Antwoord van Gadero.nl
Beste Laurens, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat u op uw bestelling wacht. U heeft ervoor gekozen om de blokhut te laten impregneren. Helaas zit hier een lange levertijd op. Ik zie dat mijn collega's u al hebben geïnformeerd over de langere levertijd en dat de levering in week 23 of 24 ook mag plaats vinden. Mocht u verder nog vragen hebben, neem gerust contact met ons op.
De levertijd was goed aangegeven en ook het vervoer van vracht, op de juiste plaats afgegeven. Heel rustig en vakkundig en niks gehaast.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Evelyn, hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de vakkundige bezorging. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Bankirai rabathout besteld. Een aantal planken waren niet mooi, en daarvoor hebben we nieuwe planken ontvangen.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Rob, hartelijk bedankt voor deze positieve 5-sterren review. Fijn om te horen dat u tevreden bent en de nalevering met nieuwe planken goed is verlopen. Wij hopen u snel weer terug te mogen zien als tevreden klant.
duidelijke en snelle levering. Het formaat week af van het bestelde product maar pakte in ons geval goed uit.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Cor, bedankt voor de 5-sterren beoordeling. Fijn dat u blij bent met de snelle levering. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Een foutje in de website werd prima opgelost, met een snelle actie. Prettige communicatie en uitleg.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Anton, bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat uw probleem prima werd opgelost en dat u tevreden bent met de prettige communicatie en uitleg. Tot snel bij Gadero!
Materiaal en levering in orde, helaas zijn de 48u artikelen pas na 12 dagen geleverd.
Antwoord van Gadero.nl
Beste heer/mevrouw Meesen, hartelijk bedankt voor deze beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw bestelling wegens een technische storing vertraging heeft opgelopen. Onze oprechte excuses in deze. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het materiaal.
Duidelijk website en goede communicatie via de mail.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Colin, enorm bedankt voor deze positieve beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze website en goede communicatie. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Netjes op tijd , goed verpakt en mooie kwaliteit
Antwoord van Gadero.nl
Beste Koen, vriendelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat u tevreden bent met de bestelling en bezorging. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Prima materiaal, ruilen geen probleem
Antwoord van Gadero.nl
Beste Jan, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met het materiaal en het omruilen goed verlopen is. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Goed geholpen en snelle levering.
Antwoord van Gadero.nl
Beste heer/mevrouw Hijkoop, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent en uw levering snel heeft mogen plaatsvinden. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
Alles op tijd en kwaliteit.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Royanne, enorm bedankt voor deze positieve 5-sterren beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering en kwaliteit. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.
minder lange levertijd
Antwoord van Gadero.nl
Beste Peter, hartelijk bedankt voor deze beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat de levertijd van uw bestelling mee viel. Wij hopen u snel weer van dienst te mogen zijn.