Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

65 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.942 beoordelingen in totaal

ongeldig

8 jul 2023
Bij het aankoopproces verliep alles vlekkeloos. De website is duidelijk en bij afspraak in showroom in Breukelen kregen we de begeleiding en uitleg waar we naar op zoek waren. Erg enthousiast tot dusverre. Na het doen van de bestelling met de klantenservice een leveringsdatum afgesproken. Door transport bedrijf goed op de hoogte gehouden wanneer levering zou komen en die was ook mooi op tijd. Houtwerk was afgezet op de door ons aangewezen locatie. Allemaal erg prettig. De restproducten (schroeven etc) werden niet meegeleverd met die zending maar zouden via postNL op dezelfde dag gepland worden. Daar echter nog niets over gehoord. Na contact met Gedaro bleken enkele producten in nabestellingen te zijn. Hier komen dan ook de verbeteringspunten aan het licht. Ik had het op prijs gesteld als hierover gecommuniceerd zou worden. Gedaro gaf aan contact op te nemen met de leverancier en aan mij te laten weten wanneer ik die producten alsnog kon verwachten (alles was volgens website op voorraad op moment van bestellen). Na 2 dagen niets van ze gehoord te hebben zelf weer erachteraan moeten bellen. De persoon aan de lijn kon toen in enkele ogenblikken achterhalen dat de nalevering nog zeker 2 maanden op zich zou laten wachten. Uiteindelijk besloten die bestelde producten te annuleren en elders te kopen, want ik wilde uiteraard niet 2 maanden wachten voordat ik kon beginnen met leggen. Conclusie verbeterpunten: communicatie na bestelling kan zeker beter Tot slot wil ik nog graag delen dat van de 45 planken die we besteld hadden, 3 planken beschadigd waren, overduidelijk door een heftruck vork. Na contact boden ze de keuze aan de planken te laten retourneren en nieuwe te leveren of 50% korting op de beschadigde planken te geven. Deze meedenkende oplossingen kon ik erg waarderen. Ik kan aanraden bij Gedaro je order te plaatsen, maar leun niet zorgeloos achterover na je bestelling hopende dat het allemaal goed komt. Tip aan Gedaro: verbeter de pro-actieve communicatie in geval van nabestellingen

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

1 mei 2024
8 jul 2023

Zowel goede als mindere punten te benoemen

14 jul 2023
Beste Niels, bedankt voor uw uitgebreide feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat op veel gebieden tevreden bent en wat een prachtig eindresultaat! Daar mag u zeker trots op zijn, het lijkt een heerlijke plek om te genieten van het mooie weer. De minpunten nemen we mee als leerpunten. Wel fijn dat de serviceafdeling samen met u tot een passende oplossing is gekomen. We hopen u terug te zien bij Gadero.
PF
Paul F.
Woerden Holland
30 jun 2023

Prima kwaliteit snel en goed kontakt en tijdig geleverd in Duitsland

Allereerst de steenschotten die ik besteld had. Nette schotten met weinig cementresten en hout in uitstekende conditie. Email kontakt met Gadero snel en goed. Levering naar adres in Duitsland werkt perfect met mogelijkheid tot kiezen afleverdatum. Graag volgende keer weer. hartelijk dank
10 jul 2023
Beste Paul, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de kwaliteit en levering van uw order. We zien u graag terug bij Gadero!
4 jul 2023
Goed: goede prijzen, gratis bezorgen bij hoeveelheid die is besteld. Producten in allerlei maten te krijgen, goed verpakt pakket. Prettige webshop. Minder: tot de dag voor levering onduidelijk wanneer er een vrachtwagen voor de deur staat. Inschatting tijdstip was totaal niet accuraat (vrachtwagen was er een halve dag eerder dan verwacht). Niet al het hout is 'schoon' (zie foto) en recht.
10 jul 2023
Beste Rik, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over ons aanbod en onze website. Doordat we gebruik maken van groot transport is het soms lastig om een exact tijdvak te geven omdat er veel factoren zijn waar vertraging door kan ontstaan. Echter is het ook wel eens andersom waardoor de vrachtwagen "wind mee" heeft ;) Natuurlijk begrijpen dat dit voor onze klanten niet altijd handig is. We werken aan het vinden van een manier om onze klanten beter kunnen voorzien van meer informatie hierover. Verder zie ik op de foto dat er lepelsmeer op het hout zit. Lepelsmeer is vet en kunt u verwijderen met een vetoplosser. Dit kan groene zeep zijn maar ook een agressiever schoonmaakmiddel; ontweringswater. Wanneer u niks doet zal de vlek door het vergrijzen van het hout minder opvallen. Mocht u hier vragen over hebben kunt u mailen naar service@gadero.nl
17 jul 2023
Zij hebben ook contact opgenomen toen bleek dat er iets niet voorradig was, om af te spreken wat we wilden doen, wachten op de volledige bestelling of niet. Dus zeker en vast een perfecte service. On 1ste tuinhuis kochten we trouwens ook bij hen omdat we zo tevreden zijn over de prijs kwaliteit van de materialen
21 jul 2023
Beste Marina, bedankt voor uw positieve review en beoordeling van 5 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over ons. We hopen u gauw terug te zien bij Gadero!
22 jul 2023

betrouwbaar, leveren hun kwalitatieve spullen

Alles is uiteindelijk geleverd, kwam niet op de afgesproken dag. dat was wel vervelend omdat dat niet gecorrespondeerd was. Levering was niet compleet. Via de live chat aangegeven en uitgelegd en de problemen zijn keurig op tijd (2 dagen) afgehandeld en opgelost.
28 jul 2023
Beste Hans, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We zullen dit meenemen om tijdens ons wekelijks overleg te bespreken en in de toekomst te verbeteren. Wel goed om te lezen dat alles naar tevredenheid is opgelost. We helpen u graag nog eens bij Gadero.
2 jul 2023
Bezorging en verpakking prima gedaan en product voldoet aan de specificatie. Punt van verbetering voor bezorging bij particulieren is wat mij betreft een specificatie van het verwachte bezorg moment (alleen een datum is te ruim).
10 jul 2023
Beste Johan, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het geleverde product. Het punt van verbetering heb ik doorgegeven aan desbetreffende afdeling. We zijn u graag nog eens van dienst bij Gadero!
JD
J. D.
Ommen
14 jul 2023
Prima poort, gemakkelijke bestelling, goed verzorgde en aangekondigde levering, alleen de ophangscharnieren waren niet helemaal op maat. Gelet op de gebogen bovenzijde van de poort, moest ik 2 scharnieren inkorten.
14 jul 2023
Beste Johannes, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Het ziet er mooi uit. Fijn dat u het zelf heeft kunnen oplossen met het op maat maken van het scharnier. Wel vreemd dat deze niet op de juiste maat geleverd is. We zullen uitzoeken waar dit mis is gegaan zodat dit niet nog eens voor zal komen. We hopen u bij Gadero in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
29 jun 2023
Het gekochte product was zelfs mooier dan op de afbeelding op de website en na een vraag over de status van de levering werd er heel snel en duidelijk gereageerd. Een aanrader!
10 jul 2023
Beste Haiko, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over ons. We helpen u graag nog eens bij Gadero!
22 jun 2023
Bestelde goederen bleken later te kunnen worden geleverd, terwijl ze wel in de voorraad stonden. De bestelling werd afgeleverd zonder te vragen of ze op de juiste plek stond.
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
IT
15 jul 2023
Verkoopmedewerker was vriendelijk en had maar een half woord nodig, levering was snel en volgens afspraak door een aardige vakbekwame chauffeur
21 jul 2023
Beste Ina, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over onze hulp en over de manier van leveren. We hopen u terug te zien bij Gadero!
18 jul 2023
Snelle en accurate levering. Kwaliteit van het hout controleren voor verzending. (m..n. als het om potdeksel planken gaat.
21 jul 2023
Beste Pascal, bedankt voor uw feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering. Uw feedback over de nacontrole heb ik neergelegd bij de daarvoor verantwoordelijke collega. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
AM
Ad M.
Sint Maarten Niederlande
28 jun 2023
Product voldoet aan verwachting. zeer goede communicatie met Gadero, met name over de levering goede afspraken kunnen maken.
10 jul 2023
Best Ad, bedankt voor uw review en beoordeling. Goed om te lezen dat uw ervaring met Gadero zo positief is. We hopen u in de toekomst nog eens van dienst te kunnen zijn.
10 jul 2023
Goede bestel ervaring, producten van prima kwaliteit (behalve de schroeven, maar dat heeft Gadero ook uitstekend opgelost).
14 jul 2023
Beste Jurgen, bedankt voor uw beoordeling van 5 sterren. Uw schutting ziet er prachtig uit! We hebben telefonisch nog even contact gehad over wat tips voor een langer behoud van het hout. Mocht u hier later nog vragen over hebben, neem dan gerust contact met ons op. Natuurlijk hopen we u voor een andere klus ook weer te kunnen helpen bij Gadero.
HB
H B.
Slochteren
21 jul 2023
Hele bestelling goed verlopen. Zelf opgehaald bij een afhaalpunt waar ik ook alle hulp kreeg bij het opladen.
28 jul 2023
Beste Harry, bedankt voor uw positieve feedback en goede beoordeling. Goed om te lezen dat u tevreden bent over het bestellen bij Gadero. We zien u graag in de toekomst terug!
4 jul 2023
Goede overzichtelijke site en alles snel en of op afspraak word het geleverd,ook niet te duur!
14 jul 2023
Beste Rene, bedankt voor je positieve feedback en beoordeling van 5 sterren! We wensen u veel plezier met de door u bestelde materialen en hopen dat u lang mag genieten van het eindresultaat. We zien u graag terug bij Gadero.
KA
Karin A.
Prinsenbeek
22 jun 2023

Top

Schelpen netjes en snel geleverd. Als ik nog meer in de tuin ga doen kijk ik eerst bij jullie
28 jun 2023
Goedemiddag, Bedankt voor de positieve beoordeling en uw feedback. Als we u in de toekomst van dienst kunnen zijn, vernemen we het graag.
14 jul 2023
Stipte levertijd zoals afgesproken Vriendelijke chaffeur. Snelle reactie en levertijd.
21 jul 2023
Beste Menno, bedankt voor uw positieve review en goede beoordeling. We zijn blij te lezen dat u tevreden bent over Gadero. We helpen u graag nog eens.
DD
Danny D.
Beverwijk
14 jul 2023
Prima duidelijke website, produkten goed beschreven. Goede info omtrent levering
21 jul 2023
Beste Danny, bedankt voor je positieve feedback en beoordeling van 5 sterren. Goed om te zien dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug bij Gadero.
PV
Patrick V.
SCHEEMDA
17 jul 2023

Netjes en op tijd geleverd

Bestelling werd netjes en op tijd geleverd. Op de aangegeven plek op de oprit.
21 jul 2023
Beste Patrick, bedankt voor uw positieve feedback en beoordeling van 4 sterren. Goed om te lezen dat u tevreden bent over de levering van uw order. We hopen u in de toekomst terug te zien bij Gadero.