Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Gadero.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Gadero.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Gadero.nl

390 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 mrt. 2022

Wat blijkt uit de diverse beoordelingen: de één is lovend, een ander zwaar teleurgesteld. Wat heb ik ervaren: 1 . De showplek Breukelen is prima; men neemt de tijd en er staan leuke voorbeelden.Toch ontstond er het eerste foutje: op het zwaardere 30 mm frame met planken van 18 mm werden de 25 mm zelftappende schroeven voorgesteld. Daar het puntje van de schroef echter als boortje fungeert heeft de schroef dan net te weinig houvast; bij een beetje spanning op een wat kromme plank wordt de schroef uit het frame getrokken. Dus achteraf een doosje 32 mm plaatschroeven besteld. Op de website staat dit advies wel goed aangegeven. Goed resultaat vergt goed gereedschap, dat geldt ook voor het inbrengen van zelftappende schroeven; een krachtige schroefboormachine is een must om te voorkomen dat het schroefboortje vastloopt in het frame. 2 Website ziet er goed uit. Opvallend is dat in de vele video's men er " gemakshalve" van uit gaat dat je geïmpregneerde houtsoort gebruikt, waarbij maatvoering van planken en balken keurig op elkaar aansluit. Voor de hardhouten zelfbouw schermen en poorten kom je toch rare dingen tegen. Deurkozijnen 88 mm breed, palen echter of 85 of 70 mm. Oppassen dus. Ik koos voor 85 mm. 3. Bestellingen worden per regio op een vaste dag geleverd. Dit gebeurt met hun ingehuurde transporteur, v d Werff. Dat is een chaos. Daags van te voren een mail. Prima, zou je denken. Volgende dag aanpassing tijdstip ( jammer, maar het komt eraan denk je dan). Dan, een half uur nadat het tijdstip gepasseerd is, weer een mail: wordt een hele dag later. Uiteindelijk, nadat ook zaterdag weer een verschoven tijd gemeld werd, kwam de pallet dan toch. 4. Alle planken en balken nagelopen. Opvallend genoeg had vrijwel alles in het vocht gelegen ( ik vermoed buiten-opslag, met hooguit een dak), want overal vochtkringen. Gelukkig is het een tuinschutting die wel vaker nat zal worden, dus maar niet moeilijk over doen. Dan blijken er toch een 3-tal gehavende of slecht afgewerkte planken bij, waar ik een klacht voor indien. Ook goed om te weten: geen enkele fraké -plank heeft de gekochte lengte. Is maar beter ook, want de soms lelijke zaagsnede kun je dan zelf wegzagen; over-bemeting per plank bedraagt 7 tot 9 cm. Is bij veel planken dus veel werk! 5. De helpdesk vraagt merkwaardig genoeg of ik de beschadigde delen vervangen wil hebben ( rare vraag m.i. ). Maar goed, ik zeg ja, en dan worden ze gelukkig verstuurd via Transmission. Dit is een voor mij bekende en betrouwbare transporteur . De volgende dag al geleverd. Zo hoort het ook. Maar wederom niet vlekkeloos: er zouden 3 planken geleverd worden, maar nee, het werden er slechts 2. De derde werd financieel verwerkt. 6. Nog een opmerking over balk-bevestiging aan muren. De video toont een voorbeeld van kozijnplug montage, door eerst het hout te doorboren tot de steen net geraakt wordt, en dan het restant met een steenboor. Je moet wel een heel goed timmermansoog hebben om beide gaten op een rechte lijn te krijgen. Lukt dat niet dan loopt de kozijnplug al snel vast. Gebruik beter een extra lange steenboor, die je door de voorgeboorde houten balk steekt bij het steenboren, dat voorkomt het probleem. 7. Om een zelfbouw-poort goed in het deurkozijn te krijgen is een puzzelstuk: het zwaardere deurframe van 30 mm dikte wordt bij dubbele bekleding wel heel dik (30 + 2 maal 18 mm). Eenzijdig bekleden maakt het minder pompeus; verder opletten bij de breedte-bepaling van het kozijn voor dit deurtype : de deurslotruimte is wel in het frame aanwezig, maar de bevestigingsplaat van het slot is 3 mm, en die komt buiten tegen het frame aan te liggen, dus neem meer ruimte tussen de deurstijlen. Gadero verkoopt standaard" luxe" deurslot met cylinderlengte van 80 mm symmetrisch. Dit is echter bij een eenzijdige beplanking niet fraai, daar de cylinder dan aan de staalzijde erg ver uitsteekt. Het kostte me een extra investering bij een dhz-zaak : daar kun je een asymmetrisch cylinderslot kopen ( ene zijde is korter dan de andere). Dat oogt fraaier, maar is helaas niet via Gadero te bestellen. Conclusie koop zo'n standaard slot niet zomaar via Gadero. 8. Hoe dan ook, met vallen en opstaan is wel een degelijke schutting met deur ontstaan.

16 jul. 2022
Stukken van het hout af. Ik weet dat hout leeft maar als van 2 van de 8 palen over een meter lengte een brok en in af is en in 1 en stuk los zit vind ik het erg jammer. En dit moet al opgevallen zijn dus mag je aannemen dat die niet gestuurd worden. Ik wil bij deze mijn bewondering ook uitspreken voor Gardero. Na beoordeling zie boven zocht Gardero kontakt met ons. En Heeft het prima OPGELOST

Beoordelingen voor Gadero.nl

7 jan. 2023
De service van een bedrijf wordt pas op de proef gesteld als er iets niet goed met het product is. Dit was het geval en Gadero heeft dit snel, duidelijk en heel netjes opgelost.
10 jan. 2023
Beste Zanders, hartelijk bedankt voor deze positieve review. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wij zien u graag weer terug als tevreden klant.
17 jan. 2023
Kerstbomen, perfecte bomen en ook heel fijn dat de mannen de bomen op de 1ste en 2de etage neer hebben gezet, heel fijn. een zonnige groet,
20 jan. 2023
Beste Yvonne, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de kerstbomen en onze service. Graag tot ziens bij Gadero!
17 jan. 2023
Duidelijk wat op voorraad is qua lengtes. Geleverd op en vlgs afspraak netjes (met eigen los mogelijkheid (kooiaap) tov andere aanbieders)
20 jan. 2023
Beste Edith, heel erg bedankt voor deze positieve review. Goed om te horen dat u tevreden bent met de levering. Wij zien u graag terug als tevreden klant.
6 jan. 2023

Verzending ging alleen mis door zieke chauffeur daarna was mijn pakketje zoek. Gadero heeft het wel goed opgelost, goede chat!
10 jan. 2023
Beste Michiel, heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u problemen heeft ervaren met de verzending van uw bestelling. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de oplossing. Graag tot ziens bij Gadero!

Fijn bedrijf,ondanks de truffels perfect afgehandeld toppie geregeld.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Lia, heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens bij Gadero!
15 jan. 2023
Prima bediening bij afhalen.
16 jan. 2023
Beste Dirk, hartelijk bedankt voor uw beoordeling en feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service en het afhalen. Graag tot ziens bij Gadero!
Antwoord van Gadero.nl
Beste Rob, bedankt voor uw beoordeling. Tot snel bij Gadero!
Antwoord van Gadero.nl
Beste heer/mevrouw de Haas, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn.
Antwoord van Gadero.nl
Beste Wouter, hartelijk bedankt voor deze positieve beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
16 jan. 2023
Beste Mario, hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn. Tot ziens bij Gadero!

16 jan. 2023
Beste Hans, heel erg bedankt voor deze positieve review. Wij hopen u graag weer terug te mogen zien als tevreden klant!
13 jan. 2023
16 jan. 2023
Beste Noud, hartelijk bedankt voor uw positieve review. Wij hopen u graag weer terug te mogen zien als tevreden klant. Tot ziens bij Gadero!
9 jan. 2023
3 keer moeten bellen omdat alle spullen er niet bij zaten
10 jan. 2023
Beste Marco, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u meerdere keren heeft moeten bellen voor uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak.
13 jan. 2023
de levering werd iedere keer uitgesteld
16 jan. 2023
Beste Luuk, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw levering steeds wordt uitgesteld. Zover ik kan zien zou uw bestelling inmiddels geleverd moeten zijn. Is dit nog niet het geval kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl.
kutzaak is dit zeg
16 jan. 2023
Beste Marcel, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Vervelend om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met Gadero. Heeft u al contact opgenomen met onze serviceafdeling, zij kijken graag samen met u naar een passende oplossing.
13 dec. 2022
Tijdig bezorgd door vriendelijke bezorgers. De stam van de kerstboom was echter zacht waardoor vastmaken een uitdaging was. Daarnaast vielen er al heel veel naalden uit. Jammer, de vorige keer was ik superblij met de boom, vandaar dat ik er nu weer één bij jullie bestelde.
14 dec. 2022
Beste Harry, hartelijk bedankt voor beoordeling en feedback. Jammer om te lezen dat de kerstboom niet de verwachte kwaliteit had. Heeft u al contact gehad met onze serviceafdeling via service@gadero.nl? Zij kijken graag met u naar een passende oplossing.
23 dec. 2022

Super!!! Prima in orde, correct EN het voornaamste er werden PRACHTIGE KERSTBOMEN geleverd, die bij ons staat werd al door verschillende bewonderende blikken gekeurd. DANKU
19 dec. 2022
Na een bestelling te hebben geplaatst moest deze nog aangepakt worden. Dit was totaal geen probleem en alles werd mooi optijd geleverd.
26 dec. 2022
Mooie producten, snel geleverd. Klantenservice goed bereikbaar, zowel telefonisch als per mail. Vriendelijk en professioneel advies.