Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

167 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jun 2021
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr 2023
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

23 jun 2023
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.

Beoordelingen voor Gadero.nl

19 mei 2023

Logistiek niet op orde

Als je iets besteld (op dinsdag) en wilt het zelf afhaken (op zaterdag) dan kan dat pas anderhalve week later en niet de zaterdag daarop. Terwijl als je het thuis laat bezorgen heb je het drie dagen later maar kost je wel bezorgkosten. Vervolgens wordt ik gebeld dat artikelen er niet zijn en dat deze opgestuurd worden. Dan wordt maar de helft opgestuurd. Wederom erachteraan gebeld en gemaild en wordt vervolgens weer een paar dagen later bezorgd, maar dan een artikel dat al eerder eerder was bezorgd. Dus nog niet compleet. Kortom, tussen bestelling en uiteindelijk alles geleverd krijgen zit 3,5 week.
29 jun 2023

Hout was krom en hevig gebarsten en tot twee keer toe bleek de bestelling niet geleverd te kunnen worden

Tot twee keer toe achter elkaar werd ik gebeld dat de bestelling niet geleverd kon worden omdat de aantallen op de site niet klopten met de realiteit. De eerste keer heb ik de bestelling geannuleerd. De tweede keer heb ik een ander product moeten bestellen om mijn plannen te kunnen realiseren. Toen ik het hout ging ophalen, was het gros krom getrokken en hevig gebarsten. De foto's op de site tonen net hout. Dus ik kon weer rechtsomkeer maken en reed voor niets een uur in de auto.
Antwoord van Gadero.nl
Best Nanno, bedankt voor je feedback en beoordeling. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We betreuren het ten zeerste dat er materialen voor u klaar lagen die niet van de kwaliteit waren die u van ons mag verwachten. Ondanks uw ervaringen hopen we u toch in de toekomst terug te zien bij Gadero.
10 jun 2023
Minimumordergrootte maakt het onvriendelijk voor particulieren. Zelfs als ik wil ophalen zit er een minimum van 100 aan. Als je aan de 100 vast wil houden, Professionaliseer dan je assortiment van schroeven/handgereedschap zodat je kan vullen met handige dingen. Dit assortiment vind ik nu zeer beperkt.
28 jun 2023
Goedemiddag meneer, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Inmiddels hebben we de website aangepast waardoor we geen minimumordergrootte meer hebben.
14 nov 2023

Moeilijk om goede afspraken met Gadero te maken.

De afstemming en communicatie met Gadero gaat moeizaam. Diverse keren contact op moeten nemen om de juiste spullen aangeleverd te krijgen. Vervolgens composiet vlonderplanken ontvangen die gebogen zijn. Montage duurt veel langer dan afgesproken. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
15 nov 2023
Beste Alexandra, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat er bij u 1 pallet is blijven staan bij onze transporteur waardoor deze niet met de andere materialen is geleverd. Gelukkig werd deze spoedig alsnog geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U geeft aan dat er planken krom waren, echter zie ik hier geen melding van. Mochten de planken niet te verwerken zijn dient u dit zo spoedig mogelijk te melden zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bieden. We hopen dat u veel en lang plezier mag hebben van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
16 jul 2023

Teleurstellende reactie

De aangeleverde site table heb ik eerst moeten verstevigen. Een reactie naar Gadero over dit punt heeft geen terugkoppeling gegeven. Dat is spijtig.
21 jul 2023
Beste Arie, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat uw sidetable niet van de kwaliteit is die u van ons mag verwachten. We hebben geen mail van u ontvangen helaas. Gelukkig hebben we elkaar net telefonisch gesproken om tot een passende oplossing te komen. We gaan ervan uit dat dit zeker gaat lukken en we zien u graag terug als klant bij Gadero!
5 jun 2023
Te veel zeeg/kromme balken. Enkele bestelde balken hadden veel zeeg (20mm) waardoor het vlak leggen van vlonderdelen een “crime” is.
6 jun 2023
Beste meneer van Leeuwen , bedankt voor uw feedback. Helaas zie ik geen melding over wat u omschrijft. Mocht u toch samen met ons willen kijken of er nog een oplossing mogelijk is kunt u mailen naar service@gadero.nl
27 mei 2023

De levertijd was na de bestelling plotseling 4x zo lang

De levertijd was na de bestelling plotseling
31 mei 2023
Beste J. Pisters, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Ik zie dat u een product heeft besteld met een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. U heeft op 2 mei besteld en is inmiddels al in bezit van uw bestelling. Ik begrijp dat het een teleurstelling is dat deze niet volgens de verwachte levertijd geleverd is, onze excuses hiervoor. We hopen dat u blij bent met het geleverde product en zien u graag terug bij Gadero.