Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
30 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag.
Er werd proactief een oplossing aangedragen.
Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen.
Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt.
Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst.
De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep.
Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend.
Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero.
Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven.
Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn.
Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit.
Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
De afstemming en communicatie met Gadero gaat moeizaam. Diverse keren contact op moeten nemen om de juiste spullen aangeleverd te krijgen. Vervolgens composiet vlonderplanken ontvangen die gebogen zijn.
Montage duurt veel langer dan afgesproken. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
15 nov. 2023
Beste Alexandra, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat er bij u 1 pallet is blijven staan bij onze transporteur waardoor deze niet met de andere materialen is geleverd. Gelukkig werd deze spoedig alsnog geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U geeft aan dat er planken krom waren, echter zie ik hier geen melding van. Mochten de planken niet te verwerken zijn dient u dit zo spoedig mogelijk te melden zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bieden. We hopen dat u veel en lang plezier mag hebben van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
19 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Logistiek niet op orde
Als je iets besteld (op dinsdag) en wilt het zelf afhaken (op zaterdag) dan kan dat pas anderhalve week later en niet de zaterdag daarop. Terwijl als je het thuis laat bezorgen heb je het drie dagen later maar kost je wel bezorgkosten. Vervolgens wordt ik gebeld dat artikelen er niet zijn en dat deze opgestuurd worden. Dan wordt maar de helft opgestuurd. Wederom erachteraan gebeld en gemaild en wordt vervolgens weer een paar dagen later bezorgd, maar dan een artikel dat al eerder eerder was bezorgd. Dus nog niet compleet. Kortom, tussen bestelling en uiteindelijk alles geleverd krijgen zit 3,5 week.
Beoordeling melden
29 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Hout was krom en hevig gebarsten en tot twee keer toe bleek de bestelling niet geleverd te kunnen worden
Tot twee keer toe achter elkaar werd ik gebeld dat de bestelling niet geleverd kon worden omdat de aantallen op de site niet klopten met de realiteit. De eerste keer heb ik de bestelling geannuleerd. De tweede keer heb ik een ander product moeten bestellen om mijn plannen te kunnen realiseren. Toen ik het hout ging ophalen, was het gros krom getrokken en hevig gebarsten. De foto's op de site tonen net hout. Dus ik kon weer rechtsomkeer maken en reed voor niets een uur in de auto.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
10 jul. 2023
Best Nanno, bedankt voor je feedback en beoordeling. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We betreuren het ten zeerste dat er materialen voor u klaar lagen die niet van de kwaliteit waren die u van ons mag verwachten. Ondanks uw ervaringen hopen we u toch in de toekomst terug te zien bij Gadero.
21 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
regelen dat de bezorging goed gaat en goed materiaal leveren
regelen dat de bezorging goed gaat
en ook goed materiaal leveren hoop planken gescheurd en open knoesten en al dat niet melden bij verkoop u kunt deze blokhut beter niet nemen is van hele slechte kwaliteit dat had ik jullie gewaardeerd en zelf de beslissing genomen om te kopen
ik zou niemand aanbevelen om bij jullie te kopen
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
23 feb. 2023
Beste Ellen,
bedankt voor uw feedback. Het spijt ons om te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met de geleverde kwaliteit. Via service@gadero.nl komt u in contact met onze serviceafdeling.
Zij zullen met u kijken naar een passende oplossing.
10 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Minimumordergrootte maakt het onvriendelijk voor particulieren.
Zelfs als ik wil ophalen zit er een minimum van 100 aan.
Als je aan de 100 vast wil houden,
Professionaliseer dan je assortiment van schroeven/handgereedschap zodat je kan vullen met handige dingen. Dit assortiment vind ik nu zeer beperkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag meneer,
Bedankt voor uw beoordeling en feedback.
Inmiddels hebben we de website aangepast waardoor we geen minimumordergrootte meer hebben.
1 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
Ongeveer 7 takken… kunnen jullie niet…
Ongeveer 7 takken… kunnen jullie niet tellen? Ik ontving er 4… vind ik een erg groot verschil. Daarbij is tot 7 toch niet heel moeilijk tellen.
Ga bij jullie niet meer bestellen.
Beoordeling melden
16 jul. 2023
Geverifieerde beoordeling
Teleurstellende reactie
De aangeleverde site table heb ik eerst moeten verstevigen. Een reactie naar Gadero over dit punt heeft geen terugkoppeling gegeven. Dat is spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
21 jul. 2023
Beste Arie, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat uw sidetable niet van de kwaliteit is die u van ons mag verwachten. We hebben geen mail van u ontvangen helaas. Gelukkig hebben we elkaar net telefonisch gesproken om tot een passende oplossing te komen. We gaan ervan uit dat dit zeker gaat lukken en we zien u graag terug als klant bij Gadero!
5 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Te veel zeeg/kromme balken. Enkele bestelde balken hadden veel zeeg (20mm) waardoor het vlak leggen van vlonderdelen een “crime” is.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun. 2023
Beste meneer van Leeuwen , bedankt voor uw feedback. Helaas zie ik geen melding over wat u omschrijft. Mocht u toch samen met ons willen kijken of er nog een oplossing mogelijk is kunt u mailen naar service@gadero.nl
16 apr. 2023
Geverifieerde beoordeling
Matige kwaliteit vlonder plakken, krom en vol met butsen.
Hoop werk om er wat van te maken.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
17 apr. 2023
Beste meneer Versteeg, bedankt voor uw beoordeling en review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde planken. Helaas zie ik geen melding van u zodat we u konden helpen een passende oplossing te vinden. Mocht u nog eens bij Gadero bestellen kunt u beschadigingen en dergelijke melden middels ons serviceformulier. We hopen dat u toch kunt genieten van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
27 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
De levertijd was na de bestelling plotseling 4x zo lang
De levertijd was na de bestelling plotseling
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
31 mei 2023
Beste J. Pisters, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Ik zie dat u een product heeft besteld met een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. U heeft op 2 mei besteld en is inmiddels al in bezit van uw bestelling. Ik begrijp dat het een teleurstelling is dat deze niet volgens de verwachte levertijd geleverd is, onze excuses hiervoor. We hopen dat u blij bent met het geleverde product en zien u graag terug bij Gadero.
13 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
de levering werd iedere keer uitgesteld
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
16 jan. 2023
Beste Luuk, bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat uw levering steeds wordt uitgesteld. Zover ik kan zien zou uw bestelling inmiddels geleverd moeten zijn. Is dit nog niet het geval kunt u contact opnemen met onze serviceafdeling via service@gadero.nl.
Beste meneer Bakker,
Bedankt voor uw beoordeling.
Ik zie dat uw proefmonster niet bij u aangekomen is. Dat is erg vervelend.
Ook zie ik dat u deze inmiddels heeft ontvangen. We hopen u terug te zien bij Gadero.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.