Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl
Beoordelingen:

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal  

4,07
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

de meest kritische beoordeling

23 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gadero.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(20)
(9)
(24)
Resetten
18 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als de levering niet doorgaat. Graag eerder het laten weten aan de klant.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Nogmaals onze excuses dat we u niet eerder hebben geïnformeerd over de wijziging van de leveringsdag. We doen ons best om deze service in de toekomst te verbeteren.
22 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
levertijd is veel langer dan van te voren overlegd
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons dat we niet hebben kunnen voldoen aan de verwachte levertijd. We zullen ons uiterste best doen om dit in de toekomst te verbeteren.
20 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd leveren
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
21 jul. 2023
Beste Joop, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat we helaas de door u gevraagde 48-uurs levering niet is gehaald. Gelukkig is het de dag erna wel geleverd. We hopen u terug te zien bij Gadero.
23 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

ontbrekende producten

Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
Beoordeling melden
CR
Christian R.
Suddendorf
15 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Helaas niet flexibel en 2x(!) onvolledige levering

Wij wonen net over de grens in Duitsland met een eigen bedrijf. Gardero wilde niet meewerken aan een Nederlandse bestelling met levering in Duitsland, zodat wij de btw konden terugvragen. Het antwoord was dat zij in Duitsland ook vertegenwoordigd waren en het daar besteld moest worden. Echter is er geen afhaalpunt in Duitsland, die is gesloten, en kost de levering dan ruim over de 100 euro, terwijl die in Nederland gratis is. Andere bedrijven in Nederland werken hier standaard wel aan mee. Bij levering bleek dat de dichtingsslib van beide wandprofielen niet was meegeleverd, waardoor wij het niet hebben kunnen laten afmonteren. Middels serviceformulier alsnog deze aangevraagd, waarbij vervolgens er maar 1 ipv 2 is geleverd. Hierdoor konden we het weer niet laten afmonteren. We hebben hierdoor onnodig extra kosten gemaakt, omdat wij tot 2x toe mensen aan het werk hebben gehad die we weer weg hebben moeten sturen. Gardero vond dit vervelend, maar wilde ons nergens in tegemoet komen voor de extra gemaakte kosten. Zowel de klantenservice als de financiële afdeling krijgen daarmee van onze een dikke onvoldoende! Wij zullen hier dan ook niet weer wat bestellen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Helaas was ons systeem niet in staat om die bestelling op de gewenste manier te verwerken waardoor wij bepaalde regels hadden moeten overtreden. Hierdoor hebben wij u helaas niet kunnen helpen. De nalevering van 2 dichtingsslibs was helaas deels kwijtgeraakt bij de koeriersdienst. Nogmaals onze excuses hiervoor. Ik zie dat u reeds alles heeft ontvangen en we hopen dat het eindresultaat naar wens is. Mochten we verder nog wat voor u kunnen betekenen, vernemen we dit graag.
19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Logistiek niet op orde

Als je iets besteld (op dinsdag) en wilt het zelf afhaken (op zaterdag) dan kan dat pas anderhalve week later en niet de zaterdag daarop. Terwijl als je het thuis laat bezorgen heb je het drie dagen later maar kost je wel bezorgkosten. Vervolgens wordt ik gebeld dat artikelen er niet zijn en dat deze opgestuurd worden. Dan wordt maar de helft opgestuurd. Wederom erachteraan gebeld en gemaild en wordt vervolgens weer een paar dagen later bezorgd, maar dan een artikel dat al eerder eerder was bezorgd. Dus nog niet compleet. Kortom, tussen bestelling en uiteindelijk alles geleverd krijgen zit 3,5 week.
Beoordeling melden
24 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn ervaring is dat de bestelling van 27-3-23 nog steeds niet is geleverd! Blijkbaar is het erg moeilijk om de daktrim in de antraciet kleur te leveren. Ik ben al de tweede klant die lang op antraciet daktrim moet wachten. De verzekering voor de levering loopt af op 27 -4-23. Nog steeds geen bericht wanneer het geleverd wordt , de track en tracé geeft wel een datum aan maar daar kun je volgens Gardero niet op vertrouwen omdat er problemen zijn met het programma . Erg jammer dat dit bedrijf niet nakomt wat ze beloven!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
25 apr. 2023
Goedemiddag meneer Boerma, Excuses voor de gigantische vertraging. Wegens een productiefout was er een voorraadprobleem. Maandag worden de missende daktrimmen bij u geleverd.
TS
Tjapko S.
Blaricum
23 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ervaring is slecht na toch wel veel van ze afgenomen te hebben en nu hekjes besteld welke zeer slecht zijn gemaakt aanbod gekregen voor korting want ze konden geen vervangers leveren, hele levering was slecht dus terug of andere had een andere uitgezocht, maar moest dan toch het verschil bij betalen op mijn reactie dat ik dan het verschil wil delen werd niet gereageerd hoorde niets meer na bellen halen ze het liever retour en crediteren ze het bedrag logica zie ik niet niks verdient en toch product terug halen
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
3 jul. 2023
Beste Tjapko, bedankt voor uw review en beoordeling. Na me te hebben verdiept in het probleem dat u gemeld heeft moet ik toegeven dat dit netter opgelost had kunnen worden. Onze oprechte excuses hiervoor. Aftersales vinden wij een belangrijk onderdeel van onze service en zullen daarom deze melding meenemen als voorbeeld voor verbetering. Ondanks deze slechte ervaring hopen we u in de toekomst toch nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
29 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Hout was krom en hevig gebarsten en tot twee keer toe bleek de bestelling niet geleverd te kunnen worden

Tot twee keer toe achter elkaar werd ik gebeld dat de bestelling niet geleverd kon worden omdat de aantallen op de site niet klopten met de realiteit. De eerste keer heb ik de bestelling geannuleerd. De tweede keer heb ik een ander product moeten bestellen om mijn plannen te kunnen realiseren. Toen ik het hout ging ophalen, was het gros krom getrokken en hevig gebarsten. De foto's op de site tonen net hout. Dus ik kon weer rechtsomkeer maken en reed voor niets een uur in de auto.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
10 jul. 2023
Best Nanno, bedankt voor je feedback en beoordeling. Kwaliteit staat bij ons hoog in het vaandel. We betreuren het ten zeerste dat er materialen voor u klaar lagen die niet van de kwaliteit waren die u van ons mag verwachten. Ondanks uw ervaringen hopen we u toch in de toekomst terug te zien bij Gadero.
21 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Allereerst zijn we slecht geadviseerd over de hoeveelheid palen die onder ons terras moesten komen. Er werden er 196 palen op 30 vierkante meter. We hebben er uiteindelijk 65 gebruikt. Daarnaast werden er schroeven geadviseerd die te kort werden en was een groot deel van de hardhouten planken krom. Ook een deel van de palen was slecht geschaafd. We hebben ruim 4000 euro betaald en zijn enorm teleurgesteld in de kwaliteit van de productie.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
26 apr. 2023
Beste mevrouw Mollema, bedankt voor uw review. Ik zie helaas geen melding bij onze serviceafdeling over wat u omschrijft. Mochten we u ergens nog mee van dienst te kunnen zijn, kunt u mailen naar service@gadero.nl
4 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Artikelen maar voor de helft geleverd

Slechts de helft van de bestelde artikelen gekregen. De rest is de laatste 3 weken zeker al 5 keer beloofd dat het de volgende dag zal worden geleverd maar er komt niets. De service afdeling weet het ook niet en beloofd terug te bellen maar heeft day nog nooit gedaan. Ondertussen heb ik niets aan de geleverde artikelen zonder de test. Geen uitzicht op een oplossing. Het hele zooitje dan maar terug?
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun. 2023
Beste meneer Brouwer, bedankt voor uw review. Ik zie dat er helaas vertraging van de ijzerwaren is opgetreden. Ik begrijp dat dit voor u erg vervelend is. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Ik zie dat mijn collega samen met u uw klacht heeft afgehandeld en u hierin heeft gecompenseerd. Ondanks deze fout van ons hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
28 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte kwaliteit en trage service

* Los de problemen van uw klanten sneller op. * Sneller reageren. * Opvolgen wanneer jullie zeggen dat je dat zou doen. * Zorg ervoor dat jullie de materialen ook daadwerkelijk op voorraad hebben. Niet alleen zeggen dat het op voorraad is als dat niet zo is. * Aan jullie afspraken houden.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
2 mei 2023
Beste meneer van der Merwe, bedankt voor uw bericht. Ik zie dat mijn collega actief bezig is uw klacht voor u naar tevredenheid op te lossen. Helaas kunnen we geen ijzer met handen breken en kost een goede oplossing soms meer tijd dan gewenst. Onze excuses voor het ongemak, ik begrijp dat het vervelend is. Ondanks dat gaan we ervan u uit dat u spoedig de juiste planken ontvangt en u een prachtige schutting zult maken.
24 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos

Gadero heeft het totaal niet (meer) op orde. Voorraden op de site kloppen niet waardoor wekenlange levertijden. Ik had verschillende deelleveringen die of aangekondigd op de stoep stonden met ewat onderdelen, of juist niet op kwamen dagen. nauwelijks communicatie en slap excuus dat 'de leverancier niet had geleverd' terwijl alles op voorraad zou zijn..... Nu na een maand einelijk alles binnen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jul. 2023
Beste Peter, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat uw order helaas een product bevat met een langere levertijd. Ook zie ik dat we u hebben geprobeerd te bellen maar dat het door u doorgegeven telefoonnummer niet in gebruik is en we de communicatie per mail moesten voorzetten, wat vertraging met zich meebrengt. Natuurlijk begrijpen we dat een vertraging altijd vervelend is, daarvoor onze excuses. Ondanks deze minder goede ervaring hopen we u toch terug te zien bij Gadero.
7 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Beloofde bezorgtijd niet haalbaar

Bestelde artikel zou ruim voldoende op voorraad zijn en geleverd worden binnen 48 uur. Niks geleverd gekregen en na meerdere telefoontjes konden ze me na 96 uur eindelijk vertellen dat het artikel helemaal niet op voorraad was. Erg fijn om daar je snipper/wachtdagen voor in te leveren! Het zou fijn zijn als Gadero zelf actief contact zoekt als ze hun eigen belofte niet na kunnen komen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
7 apr. 2023
Goedemiddag meneer, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Naar aanleiding hiervan hebben we contact met u gezocht en hopen we dat we dit op een passende manier hebben afgerond.
10 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Minimumordergrootte maakt het onvriendelijk voor particulieren. Zelfs als ik wil ophalen zit er een minimum van 100 aan. Als je aan de 100 vast wil houden, Professionaliseer dan je assortiment van schroeven/handgereedschap zodat je kan vullen met handige dingen. Dit assortiment vind ik nu zeer beperkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag meneer, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Inmiddels hebben we de website aangepast waardoor we geen minimumordergrootte meer hebben.
2 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Foute informatie

Volgens de site zijn producten op voorraad en snel te leveren, je krijgt ook een track en trace als je besteld en betaald maar als je na een week belt waar je bestelling blijft dan blijken producten weken levertijd te hebben maar daar kan gardero niets aan doen want het komt van een externe leverancier…..
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
10 jul. 2023
Beste Hjalmar, bedankt voor uw review en beoordeling. We vinden het jammer om te zien dat uw order vertraging op liep en u daardoor uw order heeft geannuleerd. Ondanks deze ervaring zien we u graag terug bij Gadero.
13 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zeer slechte service

Hout zou op voorraad zijn maar bleek toch niet het geval. 3 tot 4 keer alternatief besproken die dan wel op voorraad zou zijn maar bleek uiteindelijk toch weer niet het geval. Week heen en weer bellen. Order daarom geannuleerd. Geen goed gevoel aan over gehouden.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
17 apr. 2023
Beste meneer Carree, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat we u niet hebben geholpen zoals u van ons mag verwachten en begrijpen dat u hier geen goed gevoel aan heeft overgehouden. Toch hopen we u terug te zien bij Gadero.
13 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Slechte organisatie

Kromme balken geleverd. Bestelling in breukelen betaald, maar naderhand blijk dat er niet genoeg balken waren, opdracht geannuleerd. Naar diverse keren contact werd eindelijk naar 1,5 week mijn geld terug betaald . Hele slechte organisatie.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. We gaan ons best doen om deze issues in de toekomst te voorkomen en hierin beter te anticiperen.
10 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Nou ik heb duidelijk verteld hoe het spul wat ik heb besteld moet komen maar door de transporteur niet op zijn plek kon worden gezet en het is telaat geleverd drie dagen
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jun. 2023
Goedemorgen, Het spijt ons dat we niet op de gewenste wijze hebben kunnen leveren. Onze transporteurs zijn helaas gebonden aan bepaalde regels en voorschriften waardoor we niet alle verzoeken kunnen inwilligen.
16 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Teleurstellende reactie

De aangeleverde site table heb ik eerst moeten verstevigen. Een reactie naar Gadero over dit punt heeft geen terugkoppeling gegeven. Dat is spijtig.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
21 jul. 2023
Beste Arie, bedankt voor uw review en beoordeling. Wat vervelend dat uw sidetable niet van de kwaliteit is die u van ons mag verwachten. We hebben geen mail van u ontvangen helaas. Gelukkig hebben we elkaar net telefonisch gesproken om tot een passende oplossing te komen. We gaan ervan uit dat dit zeker gaat lukken en we zien u graag terug als klant bij Gadero!