Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl
Beoordelingen:

243 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.941 beoordelingen in totaal  

4,07
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 14 jun. 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Gadero.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

30 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar en snel antwoord op mijn vraag. Er werd proactief een oplossing aangedragen. Kwaliteit product ziet er goed uit, duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen. Afhalen order verliep vlot, een vriendelijke medewerker wijst je waar de bestelling klaar ligt. Voor afhalen moet je wel rekening houden dat er afhankelijk van wanneer je besteld een aantal dagen tussen zit voor je het af kan halen doordat veel aangeleverd moet worden vanuit Groningen.

de meest kritische beoordeling

23 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb losse schuttingdelen (en toebehoren) besteld bij Gadero. Met deze schuttingdelen wil ik een zijwand voor onze overkapping maken. Aangezien de producten op voorraad zouden zijn en het materiaal me aanstond heb ik bij Gadero een bestelling geplaatst. De levering liet langer op zich wachten dan gehoopt, vanwege de drukte kan dit gebeuren, maar het was erg vervelend omdat de rest van de bouw hierdoor ook vertraging opliep. Inmiddels zouden de producten geleverd zijn, maar er is niet aangebeld (gecontroleerd met videodeurbel) en ik was thuis. Na een aantal telefoontjes bleek dat de producten zelfs voor het huis zouden moeten staan. Helaas stonden deze een aantal huizen verder en gezien de hoeveelheid materiaal was dit erg vervelend. Wat het nog vervelender maakte, is dat een aantal schuttingplanken beschadigd waren, maar vooral dat bepaalde onderdelen ontbraken. Ik heb hier meteen voor gebeld en gemaild en ondanks dat alle medewerkers die ik heb gesproken vriendelijk waren, was het klaarblijkelijk moeilijk om de producten terug te vinden in de bestelling, terwijl ik deze lijst zelf wel doorgestuurd heb gekregen door Gadero. Tevens bleek dat het product dat ik nodig had, toch niet op voorraad was, ondanks dat hier contant mee werd geadverteerd. Mijn advies… wijzig de voorraadstatus om consumenten een realistisch beeld van de levertijd te geven. Inmiddels vele telefoontjes, mailtjes (11!) verder om een en ander te verduidelijken. Artikelnummers, foto’s etc. bleek toch niet voldoende te zijn. Helemaal nadat gisteren ik na 4(!) weken na bestelling naast vervangende planken, alsnog een verkeerd artikel ontvangen heb en niet het product waar al zoveel contact over is geweest. Al deze mailtjes en telefoontjes met letterlijke artikelnummers en beschrijvingen blijken niet voldoende te zijn. Terugbelverzoeken worden niet in behandeling genomen en lang verhaal kort, ik kan nog steeds niet vooruit. Ik ben mijns inziens redelijk geduldig geweest, maar er lijkt simpelweg geen schot in de zaak te zitten. Liever plaats ik positieve reviews, maar het lukt me op andere wijze niet om beweging te creëren om simpelweg één type product te leveren.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Gadero.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(20)
(9)
(24)
Resetten
5 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Te veel zeeg/kromme balken. Enkele bestelde balken hadden veel zeeg (20mm) waardoor het vlak leggen van vlonderdelen een “crime” is.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun. 2023
Beste meneer van Leeuwen , bedankt voor uw feedback. Helaas zie ik geen melding over wat u omschrijft. Mocht u toch samen met ons willen kijken of er nog een oplossing mogelijk is kunt u mailen naar service@gadero.nl
RY
Rommert Y.
Leeuwarden
23 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Weken gedaan over het toezenden van een vlonderclipje van €0,75 waar ik ook nogeens €10,- aan verzendkosten voor moest betalen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
30 mei 2023
Beste meneer Ydema, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat de levering van uw order niet soepel verlopen is. Onze oprechte excuses hiervoor. Gelukkig heeft u deze nu wel ontvangen en kunt u verder met uw klus. We hopen u in de toekomst nogmaals van dienst te kunnen zijn.
22 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Hardhouten palen met witte verf erop een zaagsnedes. Geen ontvangstbericht gekregen. Botte ontvangst op het terrein.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
28 jul. 2023
Beste Marjon, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Helaas zie ik geen informatie over uw ontevredenheid. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. Ondanks deze eerste ervaring hopen we u terug te zien bij Gadero.
16 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
verwijzen naar leveranciers maar garde is het aanspreekpunt en daardoor neemt deze niet zijn verantwoording
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
22 mei 2023
Beste meneer van der Bos, bedankt voor uw review. Ik zie dat u uw bestelling in 2 delen heeft ontvangen. Wanneer een bestelling met 2 verschillende transporteurs geleverd wordt proberen we dit altijd op dezelfde dag te laten gebeuren. Helaas is dit niet bij u gelukt. Onze oprechte excuses hiervoor. U geeft aan dat wij hiervoor niet onze verantwoording nemen echter nemen wij dit juist zeer serieus. We pakken deze melding intern op en zien dit als een verbeterpunt zodat we in de toekomst dit hopen te kunnen minimaliseren of zelfs voorkomen. U heeft uw materialen inmiddels al een poosje in huis en ik hoop dat u al heeft kunnen genieten van uw schutting. Ondanks de hobbel in de levering hopen we u nog eens van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
4 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Waardeloos bedrijf

Zeer slechte communicatie en totaal geen gevolg op afspraken
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
5 mei 2023
Beste meneer Mouthaan, bedankt voor uw review en beoordeling. Natuurlijk vinden we het jammer dat deze niet positief is. Ik zie dat u een product heeft besteld met een langere levertijd waardoor er niet zo snel geleverd werd dan wanneer u deze producten niet in uw order had staan. Ook zie ik staan dat u daarna niet voldoende op de hoogte bent gehouden over uw levering. Onze oprechte excuses hiervoor. Dit is een leermoment voor ons en zullen hier zeker wat mee doen. U heeft de producten inmiddels ontvangen en we hopen dat u ondanks de vertraging toch tot een mooi eindresultaat zult komen. Ondanks dit hopen we u nogmaals van dienst te kunnen zijn bij Gadero.
16 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Matige kwaliteit vlonder plakken, krom en vol met butsen. Hoop werk om er wat van te maken.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
17 apr. 2023
Beste meneer Versteeg, bedankt voor uw beoordeling en review. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde planken. Helaas zie ik geen melding van u zodat we u konden helpen een passende oplossing te vinden. Mocht u nog eens bij Gadero bestellen kunt u beschadigingen en dergelijke melden middels ons serviceformulier. We hopen dat u toch kunt genieten van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
4 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slecht materiaal geleverd. Slecht te woord gestaan en afspraak niet nagekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
6 jun. 2023
Beste mevrouw Goossens, bedankt voor uw feedback. Ik zie dat u met mijn collega samen aan een oplossing werkt. We betreuren het dat u ontevreden bent op dit moment, maar hopen dat na het oplossen van uw klacht, u met een positieve gevoel in de toekomst bij Gadero terug komt.
30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Afspraken nakomen! En terugbetaling op tijd verzorgen!
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
2 jun. 2023
Beste meneer Jitbahadoer, bedankt voor uw feedback en beoordeling. We vinden het jammer om te zien dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie dat u uw order heeft geannuleerd. Ondanks deze eerste onprettige ervaring hopen we dat u ons een nieuwe kans geeft en zien we u graag terug.
28 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Slechte leveringsdatum welke niet nagekomen wordt.
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
31 mei 2023
Beste meneer Drubers, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat de levering niet op de afgesproken dag geleverd is. Ondanks dat we met vele factoren te maken hebben als bijvoorbeeld files en ander oponthoud, hadden we hier contact met u over op moeten nemen. Onze oprechte excuses hiervoor. Ondanks dit hopen we u terug te zien bij Gadero.
27 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

De levertijd was na de bestelling plotseling 4x zo lang

De levertijd was na de bestelling plotseling
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
31 mei 2023
Beste J. Pisters, bedankt voor uw feedback en beoordeling. Ik zie dat u een product heeft besteld met een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. U heeft op 2 mei besteld en is inmiddels al in bezit van uw bestelling. Ik begrijp dat het een teleurstelling is dat deze niet volgens de verwachte levertijd geleverd is, onze excuses hiervoor. We hopen dat u blij bent met het geleverde product en zien u graag terug bij Gadero.
6 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
9 jun. 2023
Beste meneer Naus, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u niet tevreden bent over Gadero. Ik zie dat u producten met een langere levertijd heeft besteld waardoor uw bestelling niet volgens uw verwachting geleverd zou worden. Ook zie ik dat uw order is geannuleerd en u uw geld hiervan terug heeft ontvangen. We hopen dat het gewenste materiaal heeft gevonden zodat u uw planning niet heeft hoeven aan te passen. We hopen u in de toekomst toch van dienst te kunnen zijn.
6 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
7 mrt. 2023
Beste meneer Bloemen, bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat u ons 1 ster geeft. Ik zie geen bericht van u waar u ontevreden over zou kunnen zijn. U kunt een serviceformulier invullen zodat we met u mee kunnen kijken naar een oplossing.
TB
ton b.
Limmen
25 feb. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Gadero.nl
7 mrt. 2023
Beste meneer Bakker, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat uw proefmonster niet bij u aangekomen is. Dat is erg vervelend. Ook zie ik dat u deze inmiddels heeft ontvangen. We hopen u terug te zien bij Gadero.