Gadero.nl- Logo - Beoordelingen

Gadero.nl

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden4.942 beoordelingen in totaal

Redelijk

ongeldig

22 jul 2023
Alles is uiteindelijk geleverd, kwam niet op de afgesproken dag. dat was wel vervelend omdat dat niet gecorrespondeerd was. Levering was niet compleet. Via de live chat aangegeven en uitgelegd en de problemen zijn keurig op tijd (2 dagen) afgehandeld en opgelost.

24 jul 2023
Gadero heeft het totaal niet (meer) op orde. Voorraden op de site kloppen niet waardoor wekenlange levertijden. Ik had verschillende deelleveringen die of aangekondigd op de stoep stonden met ewat onderdelen, of juist niet op kwamen dagen. nauwelijks communicatie en slap excuus dat 'de leverancier niet had geleverd' terwijl alles op voorraad zou zijn..... Nu na een maand einelijk alles binnen.

Beoordelingen voor Gadero.nl

1 mei 2024
14 nov 2023

Moeilijk om goede afspraken met Gadero te maken.

De afstemming en communicatie met Gadero gaat moeizaam. Diverse keren contact op moeten nemen om de juiste spullen aangeleverd te krijgen. Vervolgens composiet vlonderplanken ontvangen die gebogen zijn. Montage duurt veel langer dan afgesproken. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
Antwoord van Gadero.nl
15 nov 2023
Beste Alexandra, bedankt voor uw review en beoordeling. Ik zie dat er bij u 1 pallet is blijven staan bij onze transporteur waardoor deze niet met de andere materialen is geleverd. Gelukkig werd deze spoedig alsnog geleverd. Onze oprechte excuses voor het ongemak. U geeft aan dat er planken krom waren, echter zie ik hier geen melding van. Mochten de planken niet te verwerken zijn dient u dit zo spoedig mogelijk te melden zodat we hier een passende oplossing voor kunnen bieden. We hopen dat u veel en lang plezier mag hebben van uw vlonder en zien u graag terug bij Gadero.
14 nov 2023
Slechte levering, slechte opvolging, bellen niet terug en laten issues lopen in de hoop dat de klant afhaakt en het laat gaan!
Antwoord van Gadero.nl
15 nov 2023
Beste Sjoerd, bedankt voor uw review en beoordeling. In onze mailbox zie ik dat we adequaat op uw melding hebben gereageerd en ook spoedig samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Daarom begrijp ik uw omschrijving niet over het hopen dat onze klanten afhaken en het laten gaan. Aftersales staat bij ons hoog in het vaandel en zie bij de conversaties met u geen aanleiding die erop duiden dat we u geen oplossing zullen bieden. We hopen dat u een mooie schutting heeft kunnen maken van de door ons geleverde materialen. We zien u graag terug bij Gadero.
24 nov 2023
Sneller leveren