resimdo.nl/shop/

145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden166 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 30 apr 2021
resimdo.nl/shop/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Zeer mooie folies, stuk voor stuk. Het blijft echter moeilijk om de juiste kleuren bij elkaar te vinden vanuit de catalogus, aangezien het (natuurlijk) toch net even anders op foto is dan in het echt. Misschien mooi om met een geheeloverzicht te werken met een hele kleine versie van de stalen voor de echte kleurtinten. Zodat je niet een grote koffer hoeft te huren, of verschillende verzendingen met stalen nodig hebt om de juiste kleuren/patronen te zien en makkelijker thuis te kunnen matchen met de rest van het huis. Zeer vriendelijk te woord gestaan bij telefonisch contact.

25 dec 2023
Echt enorm onvriendelijk en beledigend te woord gestaan aan de telefoon. Ik belde met de vraag waar dat mijn bestelde staaltjes bleven na vijf dagen. Ik werd eerst uitgelachen om vervolgens de ene na de andere frustrerende zucht door de telefoon te horen. Ik belde daarnaast ook voor wat informatie over levertijden van rollen folie en mogelijkheden. Maar de manier waarop dat ik te woord ben gestaan stond me echt niet aan. De vrouw die ik heb gesproken (met een gat in haar been, want dat was het excuus voor haar gezucht), was niet bepaald (eigenlijk totaal geen) visitekaartje voor de winkel..

Beoordelingen voor resimdo.nl/shop/

Ik wacht nog steeds op mijn pakketje, achteraan gemaild en dan krijg je als antwoord dat Postnl storing heeft gehad. Dit duurt al 8 dagen
Ik heb nog helemaal niks ontvangen. Wel betaald
Mooie spullen, maar heel moeilijk om te zoeken, je moet iedere keer terug naar begin om kleur/textuur /maat in te vullen, steeds weer opnieuw.
geen bestelbevestiging gekregen maar wel snelle reactie bij navraag over de bestelling snelle afhandeling en mooie grote samples ontvangen
6 jan 2024
Ik kreeg een soort plakplastic opgestuurd als sample…
25 dec 2023

enorm onvriendelijk en beledigend te woord gestaan