akupanel.nl

40 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden66 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

22 mei 2023

Perfecte services

Perfecte service, zelfs na vergissing die ik zelf maakte, hebben ze alles mooi aangepast en recht gezet. Tracking op levering zou wel beter kunnen
25 mei 2023
Goedemorgen, Bedankt voor het delen van je goede ervaring! Wat betreft de tracking hebben we onze transporteur op de hoogte gebracht en die laten weten hier wat extra aandacht aan te geven de komende tijd. Met vriendelijke groet, Stefan
RG
Rudi G.
Bocholt
21 okt 2023
Vlotte afhandeling van opsturen van voorbeeldje en wij gaan dan ook over tot aankoop van de panelen.
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review Rudi! We zijn benieuwd welke kleur het gaat worden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
22 jun 2023
Mooi product! Goede en snelle levering. Zeer klantvriendelijke klantenservice!
9 jul 2023
Snel geleverd en perfect op maat!
20 okt 2023
Onze entree ziet er met deze wandpanelen een stuk chiquer uit
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie woorden! Het resultaat is prachtig geworden! Groet, Kim (Akupanel.nl)
7 nov 2023
Schitterende panelen, echt mooier dan andere aanbieders.
15 nov 2023
Goedemiddag, Ontzettend bedankt voor deze goede review en fijn dat je zo tevreden bent met onze producten!
21 nov 2023
Mooie panelen, vlotte bezorging en goede communicatie.
21 nov 2023
Ontzettend bedankt voor deze fijne woorden! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent!
20 okt 2023
Zeer mooie panelen. Ook makkelijk zelf te monteren.
24 okt 2023
Hoi Ronald, wat een prachtige accent muur is het geworden! Staat erg mooi. Bedankt voor je fijne review, dat waarderen we enorm. Groet, Kim (Akupanel.nl)
23 mei 2023
Prima beschrijving van het product op de website.
25 mei 2023
Bedankt voor je goede review, dat wordt gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Stefan
24 okt 2023
Snel geleverd, top kwaliteit, eenvoudige montage
24 okt 2023
Bedankt voor de mooie review! Groet, Kim (Akupanel.nl)
12 okt 2023
Alles soepel en snel geregeld
12 okt 2023
Bedankt voor jullie mooie review. Fijn om te horen dat jullie onze producten en service fijn hebben ervaren! Groet, Kim (Akupanel.nl)
20 apr 2024