akupanel.nl

37 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden63 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 dec 2022
akupanel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jun 2023
Wat een mooie panelen. Goede kwaliteit en eenvoudig te verwerken. De bezorgkosten zijn wat aan de hoge kant, maar dat is niet heel gek met zulke lange panelen. Dus je moet wel direct alles kopen wat je nodig hebt.

2 jun 2023
Helaas, we zijn nu meer dan een week later en bestelling nog steeds niet ontvangen. Probleem ligt bij PostNL. Ook geen nieuwe leverdatum toegezegd.

Beoordelingen voor akupanel.nl

Ik heb het sample besteld en dat is al fantastisch, ik kan niet wachten tot ik de grote panelen kan gaan bestellen
Antwoord van akupanel.nl
Goedemorgen Ricardo, bedankt voor deze prachtige review! Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat! Groet, Kim (Akupanel.nl)
31 mrt 2024
Snel geleverd en onbeschadigd aangekomen. Eenvoudig te monteren met de kit. En… een heel mooi resultaat
Antwoord van akupanel.nl
Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over uw bestelling Richard. Wij wensen u graag nog veel plezier van de panelen! Groet, Kim (Akupanel.nl)
PW
30 mrt 2024
Snelle verzending en handig om met de sample te bepalen of deze akupanelen een optie zijn voor ons.
Antwoord van akupanel.nl
Wat fijn om te horen dat de stalen goed zijn aangekomen Pascal! Mochten we u nog ergens mee kunnen helpen, dan horen we het graag. Groet, Kim (Akupanel.nl)
14 apr 2024
De keuze van 3 kleuren is wel super, helaas zat er geen kleur tussen dat bij de vloer paste.
Antwoord van akupanel.nl
Goedemorgen Bernard, wat fijn om te horen dat u, ondanks dat de kleur er niet tussenzat, toch blij bent met de stalenset! Had u graag nog andere kleuren willen inzien? Dan stuur ik u graag vrijblijvend stalen van de andere kleuren uit ons assortiment. Stuur maar een e-mail! Groet, Kim (Akupanel.nl)
Goed geholpen
Antwoord van akupanel.nl
Goedemorgen, bedankt voor deze mooie review! Veel plezier gewenst van uw panelen! Groet, Kim (Akupanel.nl)

Duurt te lang

11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.
24 mrt 2024
Mooie houtstructuur
top
11 jun 2023

Mooi kwaliteit en gemakkelijk mee te werken

23 mei 2023
Prachtig wandpaneel! Besteld en super snel in huis, ook erg handig dat je de montage kit erbij kunt bestellen! Krijg er veel complimenten over en heb het al meermaals aangeraden.
25 mei 2023
Hoi Sara, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met de panelen en de service. Ook erg leuk dat je een foto hebt toegevoegd van het resultaat! Met vriendelijke groet, Stefan
7 jul 2023
Panelen werden keurig geleverd met bijbehorend montagemateriaal. Er is nogal een verschil met andere leveranciers, omdat de viltlaag bij bijvoorbeeld een aantal bouwmarkten, een stuk dunner is dan bij Akupanel. Dus minder demping. Nog een voordeel bij Akupanel, de panelen worden netjes op de aangegeven maat gezaagd, zodat je thuis niet hoeft te stuntelen met bijv een decoupeerzaag. Kortom, prachtig product en prima service! En als kers op de spreekwoordelijke taart, kregen wij vanwege een tijdelijke actie ook nog eens korting op onze bestelling. Dit, ondanks dat de actie nog niet van start was gegaan, ten tijde van onze bestelling!
15 jun 2023
Weken geleden had ik sample kit besteld, echter door problemen bij PostNL is deze kit nog steeds niet geleverd. Na contact met Akupanel hebben mij kosteloos een nieuw sample kit geleverd! Top. Wat t extra bijzonder maakt, is dat ik aangenaam verrast werd met een doosje Merci met een excuusbriefje van Akupanel, terwijl het probleem door Post NL is veroorzaakt! Kan niet anders zeggen… Top Service!!!
20 okt 2023

Mooi, goede kwaliteit, snelle levering!

Wow! Wat een prachtige akoestische wandpanelen. Heel blij met het resultaat. De levering was snel en de akoestische panelen waren goed verpakt. De akupanels heb ik makkelijk op maat kunnen maken en met montagekit op de muur kunnen “plakken”. Het ging echt makkelijk en snel! Een dikke aanrader.
24 okt 2023
Hoi Evelyn, bedankt voor je mooie woorden! Wat fijn dat je met zoveel plezier de Akupanels hebt gemonteerd. Erg fijn om te lezen dat de montage makkelijk ging! Veel plezier gewenst van het eindresultaat! Groet, Kim (Akupanel.nl)
15 nov 2023

Kwaliteit

Bij "Akupanel.nl" wordt meegedacht aan wat nodig is. Hoeveel stukken er gezaagd moeten worden en wat de goedkoopste oplossing is. Afspraak van levering wordt perfect nagekomen. En het materiaal is perfect opmaat gezaagd en mooie kwaliteit.
15 nov 2023
Beste Erwin, Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en de service. Veel plezier gewenst van de panelen!
23 mei 2023
Zeer fijn bedrijf. Snel in levering. Enige minpuntje levering kan ook in overleg, nu kwam het pakket op een dag dat het ons niet helemaal uitkwam. Dan zijn de panelen toch groot en niet tegenvast om even buiten te laten liggen.
3 okt 2023

Prachtige panelen

We hebben eerst een aantal samples thuislaten komen, zo konden we de juiste kleur kiezen. Super blij met de panelen, een echte aanwinst voor de woonkamer!!! Goede en snelle service
12 okt 2023
Heel erg bedankt voor je mooie review! Wat fijn dat je zo blij bent met de panelen, dat vinden we erg fijn om te horen! Groet, Kim (Akupanel.nl)