akupanel.nl- Logo - Beoordelingen

akupanel.nl

47 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden86 beoordelingen in totaal

20 okt 2023
Wow! Wat een prachtige akoestische wandpanelen. Heel blij met het resultaat. De levering was snel en de akoestische panelen waren goed verpakt. De akupanels heb ik makkelijk op maat kunnen maken en met montagekit op de muur kunnen “plakken”. Het ging echt makkelijk en snel! Een dikke aanrader.

24 apr 2024
11 april betaald en pas op 24 april verstuurd. Zonder verdere communicatie. Ik had de vraag over de review al binnen terwijl ik pas 2 dagen later bericht kreeg dat het binnen 48 uur verzonden zou worden.

Beoordelingen voor akupanel.nl

9 jul 2024
Meer info op site over afmetingen ringen. Duidelijkere info over levertijd. Na ruim 2 weken en meerdere e-mails eindelijk ontvangen. Mailcontact was wel goed en snel.
10 jul 2024
Beste Shelly, Bedankt voor deze beoordeling. Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. De producten die je hebt besteld zijn nog vrij nieuw en de informatie daarover kan inderdaad nog wat worden aangevuld. Welk informatie had je graag nog meer gezien? Voor het bezorgen van de producten maken wij gebruik van PostNL. Vaak gaat dat goed maar helaas raakt er ook wel eens een pakketje kwijt. Onze excuses voor het ongemak en we zullen per mail nog contact met je opnemen om te kijken of we je alsnog tevreden kunnen stellen. met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
Dacht dat het ijzer was maar het is gewoon een geprint plastic dingetje. Niet het geld waard
Antwoord van akupanel.nl
Beste Nathalie, Bedankt voor je beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent over de plantenring. Wil je het product retourneren? Dat kan natuurlijk! Wij zullen vandaag contact met je opnemen om samen te kijken naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Kim (Akupanel.nl)
Product was gelijk kapot na eerste gebruik.
Antwoord van akupanel.nl
Beste Anja, Bedankt voor je beoordeling en jammer om te lezen dat er meteen iets kapot gegaan lijkt te zijn! Kan het kloppen dat je nog geen contact met ons hebt gezocht om dit af te handelen? Wij zullen in ieder geval vandaag contact met je opnemen om samen te kijken naar een oplossing in de vorm van een nieuw product of een terugbetaling van de gemaakte kosten. Met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
1 jul 2024
16 jun 2024
Helaas moest ik een nieuwe bestelling doen vanwege kleurverschil met een bestelling van een jaar geleden… 😥 Verder is het goed materiaal!
2 jul 2024
Beste Paul, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je eerste bestelling al van 2 jaar geleden is. Bij het blijvende kleurverschil, van de oude- en de nieuwe kleur naturel, hebben we onze klanten zoveel mogelijk op de hoogte geprobeerd te brengen van dat verschil. Helaas heb je daar nu niet zoveel meer aan maar toch wil ik kijken of we het probleem nog op kunnen lossen. Ik heb je een mailtje gestuurd en zie daar graag een reactie op tegemoet! Met vriendelijke groet, Stefan
16 jun 2024

Te veel zwart

Alleen de voorkant vd latjes zijn gefineerd. De zijkanten zijn zwart en de tussenruimte te groot. Daardoor overheerst het zwart. Jammer.
2 jul 2024
Beste T. DIjkstra, Bedankt voor je beoordeling. De vormgeving en de kleurstelling zijn zaken waar we bewust voor gekozen hebben. Het lijkt erop dat onze meningen daarover een beetje verschillen. Goed om te zien dat je dus eerst de samples hebt gekocht om zo een goede keuze te kunnen maken. Om de teleurstelling een beetje te verzachten zou ik je willen vragen ons een email te sturen met je bankrekeningnummer en dan zal ik je de kosten voor de samples terugstorten. Met vriendelijke groet, Stefan
21 mei 2024
Ik heb een bestelling gedaan. Niets meer gehoord of gezien. Netjes bericht gestuurd of ze al weten wanneer het wel geleverd wordt. Geen enkele reactie, bericht wordt niet eens gelezen
28 mei 2024
Goedemiddag Claudia, Bedankt voor het plaatsen van een beoordeling. Vervelend om te horen dat je bestelling niet goed verwerkt lijkt te zijn. In ons systeem staat die ondertussen wel als afgeleverd. We nemen vandaag contact met je op om alles uit te zoeken en recht te zetten. Met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
21 mei 2024
Gratis samples besteld.. geen reactie
28 mei 2024
Goedemiddag Bram, Vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen. Voor pakketten richting Belgie kan dat soms ook iets langer duren. We zullen vandaag nog contact met je op te nemen om navraag te doen en zo nodig een nieuwe samplekit toe te sturen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Stefan Akupanel
24 apr 2024

Duurt te lang

RG
Rudi G.
Bocholt
18 nov 2023
Ik had panelen besteld en drie bussen high tack kit. Maar deze kit werd niet geleverd
Antwoord van akupanel.nl
Beste Rudi, Bedankt voor het plaatsen van een review en jammer om te horen dat er een incomplete levering is gedaan. Na je review hebben we ook je mailtje binnen zien komen en de montagekit is meteen ingepakt en meegegeven met de transporteur. Je kan de kit hoogstwaarschijnlijk morgen of overmorgen bij je thuis verwachten. Onze excuses voor het ongemak en we hopen dat je alsnog veel plezier zult hebben van de panelen. Met vriendelijke groet, Stefan