tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.120 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

25 mei 2023
Planten kwamen 5 dagen later pas aan, maar dat had wellicht ook te maken met hemelvaartsdag en het wknd. Ze kwamen gelukkig net optijd want we waren de tuin al aan het doen. Ik heb zo'n 14 planten besteld. En er kwam een doosje aan. Ik was wat verbaasd. Er kwamen allemaal stekkies uit. Babyplantjes. Nu ben ik helemaal nieuw in de tuinwereld en zag ik op de site wel de grote staan. Op een 1 of andere manier heb ik dat niet goed gelezen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind dat tuinflora als verbeterpunt ook het stekkie als foto moet plaatsen ipv alleen maar foto's van de prachtige planten/struiken. Ik voel me wel een beetje misleid daarin. Nu staat mn tuin vol met babystekkies. Dus het zal nog wel een paar jaar duur voordat ik van de mooie planten mag genieten. :)

Beoordelingen voor tuinflora.com

21 jul 2023
Dwergsering op stam besteld. Dat werd wel erg letterlijk genomen. Aan de stam zat een de bovenkant een aantal takjes van ongeveer 15 cm. Ik begrijp heus wel dat je niet hetzelfde boompje krijgt als op het plaatje, maar hier moest ik een vergrootglas bij pakken. En terugsturen: dan zijn de kosten nogmaals voor de koper. Kortom, ze kunnen sturen wat ze willen. Slecht!
25 jul 2023
Onze planten zijn jonge kwekerijplanten die buiten zijn gekweekt. U ontvangt de plant altijd zoals beschreven, dat wil zeggen een minimale hoogte van 60cm met een 17cm pot. De foto op onze site toont nog het volwassen product. Wees gerust, eenmaal geplant zal deze Dwergsering Syringa meyeri Palibin op stam nog vele jaren groeien en bloeien.
SS
sjon s.
Amerongen
16 jul 2023
Kleine kwetsbare struikjes gekregen.
JS
Joke S.
Amsterdam

Slechte kwaliteit en onjuiste informatie

Alles. In ieder geval de klant oprecht informeren als deze in een mail om informatie vraagt. Hier word je voorgelogen. Je krijgt niet het product (qua kwaliteit etc) waar je naar vraagt
11 jul 2023
Dank voor uw feedback. We hebben het bedrag van de bestelling inmiddels aan u terugbetaald.
7 jul 2023
Verdorde bladeren. Zwarte vlekken op blad bij aankomst.(zeker te veel water gehad grond was veel te nat)
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice, dan helpen we u verder.
Betere kwaliteit leveren
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. Neemt u alstublieft contact op met de klantenservice, zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.
1 jul 2023
Planten kwamen half dood thuisbezorgd
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. We verzoeken u nogmaals om duidelijke foto's naar onze klantenservice te mailen, zodat we uw klacht in behandeling kunnen nemen.
30 jun 2023
De vlinderstruik die we besteld hebben, kwam meer dood dan levend aan. Een deel van het hout was dood. Ik zal hem opnieuw op proberen te kweken en dan kan hij op z’n vroegst volgend jaar pas de tuin in
7 jul 2023
Dank voor uw feedback. U heeft 2 maanden garantie. We verzoeken u om contact op te nemen met de klantenservice.
23 jun 2023
Misleidende foto bij advertentie. Product (plant) dat ik binnen kreeg was een ielig ding, onderkant takjes waren al kaal. Zag er niet uit. Retourbeleid is slecht aangegeven.
18 jun 2023
op de site staat levering na 2 werkdag geen 4 dagen levering op mijn adres ze leveren bij de buren zonder één melding na te laten in mijn bus tegen ik de bestelling had was avond en dit met temperaturen rond de 30°c
BV
Betsie v.
Koudekerke (gem. Veere)
14 jun 2023
Een beoordeling heb ik al geschreven maar die is jammer genoeg om .een of andere reden gewist. Vriendelijke groeten Betsie van Drent Koudekerke.
11 jun 2023
De levering duurde best lang, het moest een duddleja zijn in een pot van 20 cm. Het waren een paar takjes, en de pot was 16 cm, zag er triest uit. Erg teleurstellend voor degene die hem cadeau kreeg. Heb wel foto´s in de app, als ik een mobiel nummer van hun heb, kan ik ze appen.
11 jun 2023
mn planten waren er in geplet en nog niet in vorm , 2 keer besteld ging goed de derde keer kreeg ik geen mooie planten
9 jun 2023
planten, knollen verdroogt geleverd, na weken en plant voorschrift geen groei. Misschien geen planten of knollen leveren in bepaalde jaargetijden, natuurlijk plant afhankelijk.
7 jun 2023
Meer als de helft is niet opgekomen
7 jun 2023

Buddleja davidii butterfly candy little Ruby helemaal uitgedroogd ontvangen- groeit niet

Ik heb de twee planten van de Buddleya davidii Gulliver ( artikel A14305) mid april 2023 ontvangen. De planten waren allemaal uitgedroogd en de kleine takjes braken gemakkelijk af. Er was geen teken van leven. Ik heb de instructies gevolgd die met de levering waren meegestuurd en al die tijd gewacht voordat ik mijn recensie plaatste. Helaas is er geen teken van leven geweest van beide planten. Volledig uitgedroogd zoals ontvangen. Dit is jammer, want ik hoopte dat uw informatie over het tot leven komen van de plant na het planten wel had plaatsgevonden.
JK
john k.
Tilburg
7 jun 2023
ik ben zeer teleurgesteld in deze Onderneming; een Normale Vraag Gesteld omtrent een Bestelling{ EN HET ANTWOORD HIEROP LEEK DUS ECHT NERGENS OP!!!!!. John K. te Tilburg
6 jun 2023
Sneller leveren , d order is er nog steeds niet
2 jun 2023
De planten waren te klein en beschadigd
2 jun 2023
ik heb niets ontvangen
1 jun 2023
Bladeren kiwi plantzwaar aangetast door rupsen oid