tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.128 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.542 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb. 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 apr. 2023
Onlangs mijn eerste bestelling gedaan bij tuinflora. Mooie en overzichtelijke website met een divers assortiment met leuke aanbiedingen. Makkelijk bestelproces, vlotte levering en wat ik persoonlijk erg waardeer is dat er zorg wordt besteed aan de verpakking. Niet geheel onbelangrijk met planten dacht ik zo. Meerdere bestellingen zullen vast en zeker volgen. So far so good, tuinflora heeft goed werk afgeleverd.. nu de natuur nog.. even afwachten dus :)

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

Foutje snel opgelost

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

Mooie stevige Lavendel tegen een goede prijs

Lavendel besteld, Hidcote Provence. Heerlijke, stevige en mooie Lavendel tegen een heel goede prijs. Goed verpakt en snel geleverd. Alleen een beetje jammer dat het in een plastic verpakking zit. Verder echt perfecte service en goede uitleg over het aanplanten en verzorging. We hebben nog een aantal planten nodig voor de tuin en die gaan we zeker ook bij Tuin Flora bestellen.
23 jan. 2024
Snelle en duidelijke antwoorden op een vraag, de computer gestuurde producten erg goed alleen als je hebt vergist in het aantal kun je niet veranderen,alleen annuleren en terug naar winkelen en juiste aantal i voeren. Verpakking naar buitenland uitstekend.ca 1 week misschien een extra bodem plaat doorsijpelen te voorkomen

Zorgvuldig verpakt

Snelle levering, goed verpakt en bij de pakbon in de mail zat een overzichtelijke beschrijving van wat ik gekocht had met foto’s en verzorgingstips. Nu afwachten of alles ook goed aans.

product ziet er prima uit.

bestelde producten zijn gepoot , zag er verder goed uit , er zit geen beschrijving bij gevoegd maar makkelijk even op te zoeken , kan het resultaat nog niet beoordelen...
3 feb. 2024
Order korrekt uitgevoerd. In het byzonder de perfecte verpakking is uitstekend verwerkt.
MK
Marie 64 K.
Zuidland
27 jan. 2024

prima bedrijf

prima . mooie planten veel keus, en supersnel geleverd . voor mij helemaal top
1 feb. 2024
De planten zagen er goed uit en netjes verpakt, met duidelijke plant aanwijzing.
DV
D. V.
Rijssen

Goede ervaring!

Netjes en goed verpakt zijn de stekjes aangekomen . We zijn er tevreden over.
Snelle levering perfecte plantten ga zo door groetten uit mooi wijchen
2 feb. 2024
Nette levering, duidelijke verzorgingstips, mooie planten.
Snelle en correcte levering. Plantgoed zag er goed uit
GK
Gerard K.
Amersfoort
Keurig geleverd, plantjes waren wel erg ieniemini
Mooie plantjes hoop dat ze het goed gaan doen
Alles was super netjes verpakt en afgeleverd.
Goed en mooi verpakt korte leveringstermijn
MK
Michiel K.
Amsterdam
6 feb. 2024
Snel geleverd,goed verpakt. Mooie planten
Op tijd bezorgt en ziet er goed uit
1 feb. 2024
netjes verpakt alles in goede staat
zeer netjes ingepakt en afgeleverd