tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.comReviews

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022
tuinflora.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij tuinflora.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 10-2-2022
Laatst gewijzigd op: 4-7-2022

Beoordelingen voor tuinflora.com

2.301 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Snelle levering en de planten zien er goed uit! Ik kreeg de doos op zojn kant geleverd, terwijl tuinflora duidelijke stickers had geplakt welke kant de bovenkant van de doos moest zijn. Gelukkig had tuinflora de planten zo goed ingepakt dat het geen kwaad kon! Ik ben erg tevreden over de inpakmethode en de kwaliteit van de planten! Enige verbeterpuntje is misschien dat er meer informatie over de planten op de website mag staan voor leken zoals ik zodat het online bestellen van planten toegankelijker is.

De 2 vlinderstruiken (PinkPanter) waren goed ingepakt, maar bladeren waren al vergeeld. Te snel voor dit seizoen naar mijn mening, want een vlinderstruik die nu in mijn tuin staat is nog groen. Ze zouden tot en mét september in bloei moeten staan en het is nu nog augustus. Er zat wel een 1 verdroogde (bloem)pluim aan, dus hij heeft in ieder geval deze zomer minstens 1 x gebloeid. Ik had de 2 struiken niet uit de sale. Andere plant die wel uit de sale kwam zag er prima uit. Direct nadat ik de struiken na ontvangst uit de doos had gehaald heb ik een foto gemaakt (van plant in potten). De foto's gemaild naar de klantenservice. Ze wilden nog een duidelijkere foto, dus op verzoek nog aantal foto's opgestuurd. Klantenservice reageerde snel met opmerking het af te wachten (volgend jaar lijkt me) en als het dan nog niet goed is opnieuw contact met ze op te nemen. Ik weet dus nog niet of ik tevreden ben. Ook direct/op tijd verzocht (volgens proces) of plant dag later kon worden bezorgd, maar is niet opgepakt door de vervoersdienst. Ik was gelukkig net thuis, dus heb ze persoonlijk kunnen aannemen.

Beoordelingen voor tuinflora.com

Goed assortiment, makkelijk bestellen en snel geleverd, maar...... verpakking kan en moet beter!! Ik had 5 plantjes besteld (3 passiflora en 2 vlinderstruik), dit werd geleverd in een (veel) te grote PLATTE doos met aan beide kanten een pijl met vermelding this side up. Helaas is dit in het transport op de hoge kant vervoerd waardoor alles door elkaar lag en 1 plantje zwaar gekneusd/beschadigd is gearriveerd. Ondanks dit heb ik toch weer een andere plant (acer) besteld, hopelijk komt deze wel onbeschadigd aan.
Over de administratieve afhandeling m.b.t.de order ben ik tevreden,over de planten en met name het formaat ben ik minder tevreden.De planten zijn aan de kleine kant zeker als het vergelijkt met de beschrijving op de website. Met name de ilex en de jasmijn zijn kleiner dan ik had verwacht. Bij dergelijke prijzen mag je meer verwachten.
Planten kwamen in goede orde maar na twee weken begon een van de twee minder goed te ogen. Ook na het advies om na enkele weken de grond te verrijken met mest bleef de tweede plant achter in groei. Uiteindelijk is deze dood gegaan. En dat terwijl dit de duurste was een Vebernum, maar niet in mijn tuin.
Bij alles wat ik tot dusver heb besteld, is het altijd goed. Goede kwaliteit, snel, mooie overzichtelijke informatie en handleiding in een overzicht van alle bestellingen en af en toe een extraatje is leuk en verrassend. Ook goed verpakt. Zeer tevreden
Alleen had bij de basket de ketting eraan , moeten zitten. Als je artrose hebt is het een ramp om te doen , vervoerders om het hart drukken doos vervoeren zoals staat aangegeven. Alles mooi aangekomen, nu wachten tot het gaat groeien. Snel geleverd
Fris produkt, goed verpakt. Levertijd van 2 werkdagen is ook goed. Bij het produkt zat een zakje met wat potaarde en een soort wortel met twee uitlopers. Voor dit laatste was geen aanwijzing vermeld op de bijgesloten richtlijn voor het planten.
Snel in huis, netjes verpakt, cadeautje erbij. Helemaal leuk. Ik heb slechte ervaringen met de bezorgdienst die Flora gebruikt, zeker wanneer het op planten aankomt, dus ik was wat huiverig om te bestellen. Toch gedaan en niet teleurgesteld!
De planten waren goed verpakt, goede beschrijving erbij. Maar de planten zagen er niet zo goed uit, van 2 leek het wel of ze bijna dood waren. Ze staan nu in de tuin, maar van 1 denk ik dat ie het niet overleeft. Even afwachten dus.
Geen klagen! Voor luttel bedrag 2 plantjes gekocht, die ik nergens kon krijgen. Binnen 4 dagen in huis: prima verpakt en de aarde in de potjes nog vochtig én daarbij een goed plantadvies en 3 gratis lelie-bollen. Geen klagen dus!
De service van Tuinflora is prima, snelle levering ook, maar ik ben wel verrast over de 3 zakjes met de inhoud van : zand en wortels.....geen groen blaadje te zien... of dit uiteindelijk planten worden is afwachten.
Deafwerking van mijn bestelling was in orde. Maar ik hadmoeite om mijnbestelling betaald te krijgen. Ik ben niet zo bedreven op het gebied van internet en het kostte mij veel moeite om mijn bestelling te betalen.
Goed verpakt en aandacht voor kwaliteit! Ik heb ook in het verleden bij andere leveranciers besteld maar deze leverancier levert goed kwaliteit, verzorgde levering en verpakking tegen een redelijke prijs! TOP!!
Alles werd gedaan zoals was beloofd. Nu even afwachten hoe de plant gaat groeien. Hebben verder geen tuin, dus niet veel kans dat we veel meer bestellen, maar dat is dus geen kwestie van niet tevreden zijn.
Ik ben zeer tevreden over de levering van de planten. Planten komen goed en gezond aan. Ook een vraag achteraf werd snel en correct beantwoord.
Na de eerste bestelling een klacht ingediend omdat de plant kapot aankwam. Klacht werd netjes behandeld en kreeg nieuwe plant. Topservice!!
IK VINDT HETGOED ZO ALS HET IS... GROETJES FOTO HEB IK NIET ,,, SORRY
Snelle levering van de Salvia planten. Helaas waren er een paar takken geknakt en ook een behoorlijk aantal takken waren al uitgebloeid.
Planten waren goed en stevig verpakt en op de beloofde datum netjes afgeleverd. Mooie kwaliteit waar ik jaren van zal kunnen genieten.
keurig ingepakt, een duidelijke beschrijving hoe je de plant met behandelen. Maar nu maar hopen dat de plant gaat groeien en bloeien.
U kunt proberen verzending tijd iets korter maken. Rest, de kwaliteit van de product is goed. Ik hoop dat de boom veel kan leven.