tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.21/5.00

1.958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Geen
Komt door de Corona dat het allemaal veel langer duurde dus niet echt duidelijke beoordeling
De druiven struiken zagen er bezorgt uit, een was wel heel klein, de grote had bruine plekken aan de top
 Antwoord van tuinflora.com
We bieden 100% groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
Een maand zit en wachten mijn. bestelling en niks gekomen en geld terug gekomen... Slechte service! Nooit meer bestellen!
 Antwoord van tuinflora.com
Bedankt voor uw bestelling van 2 weken geleden. Uw pakket is retour gekomen. Sorry voor het ongemak en uw teleurstelling.
Laatste zending was een beetje doorelkaar geschud en 1 item had alleen aarde geen Hyacint.
 Antwoord van tuinflora.com
Omdat de pl a denk uit de pot was gevallen
 Antwoord van tuinflora.com
De plant kwam geplet aan. Gelukkig lijkt hij het wel te doen.
 Antwoord van tuinflora.com
Vijg is prima; Afrikaanse lelie afwachten
Goed bedrijf, doet wat het beloofde,
Goed en voordelig
Correcte levering, goede producten
op dinsdag besteld, vrijdag verstuurd,maandag geleverd. voor jonge plantjes kan dit wel een nadeel zijn. omdat ik niet weet wat effect zal zijn houd ik de beoordeling op neutraal.
Snelle levering!
ik heb nog steeds niets ontvangen!
 Antwoord van tuinflora.com
Volgens de gegevens van DPD is uw pakkket op 26 mei geleverd. Fijn te horen u het pakket inmiddels heeft ontvangen, het was aangenomen door uw buren.Uit ervaring weten we dat de planten zich na ontvangst vaak goed herstellen, na het geven van een portie water en 24-48 uurtjes in de frisse (buiten)lucht.
Geweldig
Producten goed ontvangen maar wel erg klein!
Bestelling is 20/5 verzonden en pas 25/5 ontvangen. Een paar (8) potjes opgevrot in een doos, met verdorde takjes en de groene blaadjes waren verdroogd. Daar € 50,- voor betaald. Geen aanrader.
 Antwoord van tuinflora.com
Uit ervaring weten we dat de planten zich na ontvangst vaak goed herstellen, na het geven van een portie water en 24-48 uurtjes in de frisse (buiten)lucht.We bieden groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
Goed dat het telefoonnummer beschikbaar was omdat bij leveeing wij niet goed bereikbaar waren. Zijn vanuit het distributie depot gebeld, want anders hadden we het pas vandaag kunnen ophalen en hadden de plantjes wellicht te veel geleden vanwege de opslag zonder bewatering.
Prima planten,en zorgvuldig verpakt, dus zeer te vreden.
Frambozenstruikjes werden snel geleverd en de planten zagen er prima uit bij aankomst. Ze zijn inmiddels geplant, nu afwachten of ze aanslaan.