tuinflora.comBeoordelingen

M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.27/5.00

1.608 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Zeer tevreden over tuinflora. Grote bestelling geplaatst, paar artikelen waren niet geleverd, maar werden onmiddellijk in orde gebracht.
Super snelle levering van een betaalbaar, uitstekend product
Snelle levering!
Goed product snelle levering
Tot nu toe alles goed,ık wacht nog paar maanden voor de resultaat.
Alles ok wel iets grotere plantjes verwachtp
Perfect
Goederen ontvangen zoals beloofd, snel,geleverd uitstekend en met zorg verpakt en goede verzorgings handleiding erbij, top!
1 tot 2 dagen levering en geen 5 dagen leveren
kleine maar mooie plantjes, snel geleverd en goed ingepakt
de dag die we van de leverancier door kregen dat het zou geleverd worden hebben we de hele dag op thuis gebleven en niemand gezien of gehoord ,werd wel twee dagen later geleverd maar daar is tuinflora dan niet verantwoordelijk voor ,de rest is alles prima verlopen planten zijn goed ingepakt en nu hopen dat ze ook in de was gaan he .
Al jaren naar tevredenheid klant bij tuin flora. Goede service, tijdige levering en een aardig assortiment. Leveringen waar in de afgelopen jaren, waar iets mis mee was (wat zelden voor gekomen is) zijn altijd goed vervangen zonder enig probleem. Goede bereikbaarheid en redelijk geprijsd.
Prima levering en goed verpakte materialen
keurig op tijd geleverd ,plantjes doen het prima
Prima producten , goed verpakt en snelle levering gewoon top
Super
kan nu niet echt beoordelen. Planten staan nu in de grond. Kan in het voorjaar pas zeggen of deze goed zijn. Op dit moment krijgt uw bedrijf een 7 toegedeeld. Ga ervan uit dat het een 8 of negen word
Producten belooft zoals omschrijven....krijg je mini stekjes die eerst 10jaar moeten groeien.....heel slecht en retour gedaan
 Antwoord van tuinflora.com
Op de afbeeldingen zijn de planten afgebeeld zoals ze eruit gaan zien in het bloei-seizoen. Op de website staat informatie over de leverhoogte van de planten en dat we ze leveren als jonge planten. We bieden groeigarantie, als uw planten in het voorjaar niet naar tevredenheid groeien, u heeft uw geld inmiddels terug.
Plant grote kwam niet overheen met foto De planten die wij kregen waren helaas veel kleiner de bollen op de foto worden veel groter getoond
 Antwoord van tuinflora.com
Graag zien we een foto als de planten niet zijn geleverd zoals omschreven op de website.Op de website geven we de pot-maat en leverhoogte aan. We bieden groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug!
Artikelen goed verpakt, levering iets later dan gezegd, maar geen probleem. Mooie planten en potten. Erg blij mee.