tuinflora.comBeoordelingen

: 6.873Goed

Details
Contact
Contact
Bulbs Direct B.V.
Achterweg Zuid 33c
2161DX Lisse
Nederland
Gevolmachtigde
M.E.C. Jansen

Beoordelingen voor tuinflora.com

4.21/5.00
Goed
Hoe wordt de score berekend?

1.958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

55 %
26 %
9 %
6 %
5 %
6.873 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over tuinflora.com

Sorteren Meest recente eerst
Gisteren
Geen
 Geverifieerde beoordeling|
Gisteren
Komt door de Corona dat het allemaal veel langer duurde dus niet echt duidelijke beoordeling
 Geverifieerde beoordeling|
De druiven struiken zagen er bezorgt uit, een was wel heel klein, de grote had bruine plekken aan de top
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
14 uur geleden
We bieden 100% groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
Een maand zit en wachten mijn. bestelling en niks gekomen en geld terug gekomen... Slechte service! Nooit meer bestellen!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
14 uur geleden
Bedankt voor uw bestelling van 2 weken geleden. Uw pakket is retour gekomen. Sorry voor het ongemak en uw teleurstelling.
Laatste zending was een beetje doorelkaar geschud en 1 item had alleen aarde geen Hyacint.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
14 uur geleden
We bieden 100% groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
Omdat de pl a denk uit de pot was gevallen
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
14 uur geleden
We bieden 100% groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
De plant kwam geplet aan. Gelukkig lijkt hij het wel te doen.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
14 uur geleden
We bieden 100% groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
Vijg is prima; Afrikaanse lelie afwachten
 Geverifieerde beoordeling|
Goed bedrijf, doet wat het beloofde,
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Goed en voordelig
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
Correcte levering, goede producten
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
op dinsdag besteld, vrijdag verstuurd,maandag geleverd. voor jonge plantjes kan dit wel een nadeel zijn. omdat ik niet weet wat effect zal zijn houd ik de beoordeling op neutraal.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
Gisteren
Uit ervaring weten we dat de planten zich na ontvangst vaak goed herstellen, na het geven van een portie water en 24-48 uurtjes in de frisse (buiten)lucht.
Snelle levering!
 Geverifieerde beoordeling|
2 dagen geleden
ik heb nog steeds niets ontvangen!
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
Gisteren
Volgens de gegevens van DPD is uw pakkket op 26 mei geleverd. Fijn te horen u het pakket inmiddels heeft ontvangen, het was aangenomen door uw buren.Uit ervaring weten we dat de planten zich na ontvangst vaak goed herstellen, na het geven van een portie water en 24-48 uurtjes in de frisse (buiten)lucht.
2 dagen geleden
Geweldig
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Producten goed ontvangen maar wel erg klein!
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Bestelling is 20/5 verzonden en pas 25/5 ontvangen. Een paar (8) potjes opgevrot in een doos, met verdorde takjes en de groene blaadjes waren verdroogd. Daar € 50,- voor betaald. Geen aanrader.
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van tuinflora.com
2 dagen geleden
Uit ervaring weten we dat de planten zich na ontvangst vaak goed herstellen, na het geven van een portie water en 24-48 uurtjes in de frisse (buiten)lucht.We bieden groeigarantie - anders gratis nieuwe planten of uw geld terug! Graag zien we een foto van uw plant als ondersteuning van uw klacht / claim.
3 dagen geleden
Goed dat het telefoonnummer beschikbaar was omdat bij leveeing wij niet goed bereikbaar waren. Zijn vanuit het distributie depot gebeld, want anders hadden we het pas vandaag kunnen ophalen en hadden de plantjes wellicht te veel geleden vanwege de opslag zonder bewatering.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Prima planten,en zorgvuldig verpakt, dus zeer te vreden.
 Geverifieerde beoordeling|
3 dagen geleden
Frambozenstruikjes werden snel geleverd en de planten zagen er prima uit bij aankomst. Ze zijn inmiddels geplant, nu afwachten of ze aanslaan.
 Geverifieerde beoordeling|