tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.084 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.308 beoordelingen in totaal

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

Ok ,gele lidcactussen...ik zoek al eeuwen, niet aan te komen in Nederland. Tot ik tuinflora ontdek.. met gele lidcactussen 😁. Op de mailing lijst gestaan voor als ze op voorraad komen, en ja hoor 2 besteld. Komen er wat stekken voor €4.50 per stuk . Niks geel, maar ik krijg mijn geld terug. Weer op de mailing lijst.2 besteld heb goede hoop en vraag of er wat bij kunnen in mijn bestelling. Nee. Ik krijg weer nette stekjes ,niet geel wel een lichte kleur ik ben weer hoopvol.bestel er 5 bij. Een zooitje .fotos spreken voor zich.dpd krijgt de schuld ik 30 % mijn aankopen terug gestort . Tuinflora neemt verantwoordelijkheid. Einde verhaal. Nooit meer Oja , wacht de 2 maand garantie termijn af 🤐

Beoordelingen voor tuinflora.com

3 jul 2024

Geen passende oplossing voor verkeerd geleverde planten

In het najaar van 2023 heb ik 5 hortensia's besteld maar ik heb 3 andere planten ontvangen waarvan ik niet weet wat het voor planten het zijn. De persoon van de klantenservice weet het ook niet en vind dat ik ze moet laten staan tot ze bloeien. Pas dan kunnen ze zien welke plant het is, en kunnen ze onderzoeken wat er mis mis gegaan. Maar stel nou: het is geen bloeiende plant... Of het duurt 3 jaar voordat het bloeit... Of het wordt een struik van 6 meter hoog... Mijn kleine tuintje is niet de juiste locatie om te wachten op eventuele bloei. Daarnaast interesseert het mij niet wat er bij jullie mis is gegaan, dat is aan jullie om uit te zoeken. Ik kreeg geen passende oplossing en ik heb de juiste planten zelf maar opnieuw besteld en opnieuw betaald. Ze werden snel geleverd en dit waren gelukkig wél de juiste planten.
3 jul 2024
Wij vinden dit erg vervelend om te horen. Wij hopen dat u contact op gaat nemen met de klantenservice zodra de plant iets groter is of bloeit. Veel jonge planten lijken op elkaar en dan is het lastig te zien over welke specifieke plant dit gaat. Ook hopen wij dat u heel erg gaat genieten van de juiste planten. Wij wensen u nog een fijne dag!
30 jun 2024
Planten goed verpakt , maar 3 van mijn totale bestelling slecht conditie, 2 paarse verdord, hoop bijkomen en hortensia pluim erg slap, nu nog , ook aan t verzorgen en 1 klimop plant verschrompeld, wel gepland maar ben bang was meer dood dan levend, dus kwaliteit kan beter , ga toch maar weer naar tuincentrum toe,
1 jul 2024
Wat vervelend om dit te horen. Voor de volgende keer raden wij u aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u kunnen helpen.
Kreeg de plantjes in miserabele toestand! Maar door ze te verpotten en te vertroetelen staan ze er nu weer goed bij en kunnen ze de grond in!
30 jun 2024
Ik heb 3 stamroosjes gekocht maar 1 ervan slaat niet aan.
1 jul 2024
Wat vervelend om te horen. Ons advies is om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u kunnen helpen!
5 jul 2024
27 jun 2024
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat je niet helemaal tevreden bent met onze service. Neem alstublieft direct contact op met onze klantenservice die u graag verder helpt.
27 jun 2024
Een dwergsering besteld. We kregen een stammetje met maar 1 takje eraan. Zit geen leven in. Klantenservice gemaild en kregen als antwoord dat we het moeten afwachten. Een bevriende hovenier gaf aan dat dit nooit verkocht had mogen worden en niks gaat worden. Klantenservice weer (inmiddels 1,5 week geleden) gemaild en aangegeven dat we ons geld terug willen. Nog steeds geen reactie gekregen....
1 jul 2024
Wat vervelend om te horen. Ons advies is om de klantenservice nogmaals te benaderen. Het kan zijn dat uw bericht niet goed is doorgekomen bij ons. Wij willen u heel graag helpen.
11 jul 2024
Planten besteld die tussen de 40 en 60 cm horen te zijn bij Levering, maar die in werkelijkheid niet hoger zijn dan 32 cm. Daar komt ook nog bij dat diverse bladeren geknakt of gescheurd zijn. Als je belt of mailed, dan meet je niet goed en al van dat gelul. (Sorry voor mijn woord gebruik). Ik zal dan ook ieder in mijn vriendenkring waarschuwen hiet niet te kopen
JV
John v.
Wouwse Plantage
30 jun 2024
Helaas is de kwaliteit van de sering meyeri heel matig, 3 zielige takjes aan een heel dun geënt stammetje. Ik heb deze al wel eens ergens anders gekocht en daar waren ze tien keer beter, maar helaas waren ze dat uitverkocht.
1 jul 2024
Wij vinden dit erg vervelend om te horen dat u teleurgesteld bent met uw aankoop. Wij verkopen jonge plantjes die nog moeten groeien. Vandaar dat ze er nog niet uit zien als de planten hoe u ze verwacht. Als u de planten goed verzorgt zullen ze snel groeien en veel groter worden.
11 jul 2024
Het ligt niet aan het tuincentrum maar aan het vervoers bedrijf die verpesten het altijd al de zoveelste keer en zo jammer. Want dat betekend dat ik daar nooit meer bestel ondanks de mooie planten
28 jun 2024
Ik heb mijn planten thuis ontvangen Maar ben helaas niet tevreden mee Er zetten geen bladeren op alleen stengels En ze zijn ook droog en kleur ook anders ben helemaal niet tevreden mee
1 jul 2024
Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over uw bestelling. Wij verkopen jonge planten die nog moeten groeien, vandaar dat ze er niet zo uitzien als op de plaatjes. Op onze site staat aangegeven dat hoe de planten op de foto's staan is hoe de planten er na ongeveer 1-2 jaar uitzien. Wij hopen dat u als de planten gaan groeien alsnog tevreden bent over uw planten!
6 jul 2024
De plantjes zagen er niet uit. Kwaliteit heel slecht. En ik had wel iets grotere planten verwacht. Direkt in de vuilnisbak.foto,s op de site zijn misleidend,
10 jul 2024
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat u teleurgesteld bent over uw bestelling. Voor de volgende keer raden wij u aan om eerst contact op te nemen met de klantenservice voor dat u de planten weggooit. De foto's van de planten op onze website zijn hoe de planten er na enkele jaren er uit zien, dit staat er ook aangegeven. Wij verkopen jonge planten die nog moeten gaan groeien. Wij hopen voor de volgende keer dat u eerst contact opneemt met de klantenservice voordat u de planten weggooit.
28 jun 2024
Niet de juiste bestelling toegestuurd gekregen. Gewone oleander met enkele bloem ipv dubbele bloem.
1 jul 2024
Wij vinden dit erg vervelend om te horen. Wij adviseren u om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen.
De planten zien er slecht uit. Er zit weinig groen blad aan en heel veel dood hout
13 jul 2024
Mijn plant is al zo snel dood al heb ik water gegeven
Flink mee gegooid bladeren geknakt
Antwoord van tuinflora.com
Vervelend om te horen. heeft u al contact opgezocht met onze klantenservice. Zij kunnen uw met dit probleem helpen en een oplossing voor uw vinden.
6 jul 2024
10 jul 2024
Bedantk voor uw bericht. Op onze website staat aangegeven dat de planten die wij verkopen nog heel jong zijn en nog moeten groeien en gaan bloeien. Vandaar dat deze planten nog geen bloemen hebben. Nadat u de planten heeft geplant en goed verzorgt zullen ze snel kunnen gaan groeien en ook gaan bloeien!
15 jun 2024

Slechte service

Helaas waren 2 van de 3 planten beschadigd geraakt door het vervoer. Hele stekken afgebroken, maar het antwoord van jullie was,, plant ze snel in en hoop dat ze toch aangaan. Pffff daar betaal je dan voor.
19 jun 2024
Planten hebben wat tijd nodig, maar voor vragen kunt u altijd bij de klantenservice terecht.
5 jun 2024
Prima bedrijf wel, alleen het bestelde boompje viel mij erg tegen zo klein, €30,00 is toch een behoorlijke prijs, ik hoop dat hij snel wat groter wordt
19 jun 2024
Wat vervelend om te horen dat u het vond tegen vallen. Wij verkopen jonge planten die nog moeten gaan groeien. Echter staat er ook op de pagina van de plant altijd de maat aangegeven van ontvangst. Wij hopen dat u veel plezier gaat hebben van uw plant!