tuinflora.com- Logo - Beoordelingen

tuinflora.com

1.112 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden13.932 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 feb 2022
tuinflora.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Op de mailing gestaan totdat de voorraad aangevuld was. Ik was zeer onder de indruk van de dubbel ingepakte plantjes ,netjes met stokjes zodat er geen blaadje beschadigd raakte en geen aarde door de doos vloog.plantjes waren echt gelijk aan de beschrijving.weinig knopverlies wat gebruikelijk is met de lidcactus na aankoop. Alles perfect, was het niet de lang verwachte kleur. Na wat fotootjes in 2 dagen mijn centjes terug gestort! Nu terug op de mailinglijst voor nog een bestelling.

15 mei 2023
Een mooie volle plant besteld, helaas een miezerige stek ontvangen van iets van 5 cm met 4 blaadjes.. niets te maken met de geboden foto’s op de website.. redelijk schandalig!

Beoordelingen voor tuinflora.com

11 feb 2024
Rommel; groenblijvende planten die voor de helft kaal zijn en ook nog eens planten leveren die veel kleiner zijn dan aangegeven. Tuinflora is niet bereid om de planten te vervangen. Update 14-02: Wat een domme reactie Tuinflora. Een winterharde plant die niet tegen wat vorst kan. En ja, als je een kleine potje laat bevriezen dan knapt de plant er niet van op. Dat is jullie verantwoordelijkheid.
Antwoord van tuinflora.com
Wanneer u in de winter Eucalyptus plant, zowel in een pot als in de volle grond, wordt het aanbevolen om een mulchlaag van bladeren of stro aan te brengen om de wortels goed te beschermen tegen de kou. Winterhard betekent niet dat deze planten geen last kunnen hebben van vorst gedurende meerdere dagen; dit hangt af van de kou, de duur ervan en de intensiteit.
WB
Wallie B.
Kootsertille

Stekjes in plaats van planten.

Betere kwaliteit leveren en betere communicatie en eerlijker foto's bij de artikelen. Ik heb stekjes ontvangen in plaats van planten van junipers horizontales. Ze meten vanaf de grond en dus inclusief pot 10 à 15 cm, zonder pot blijft er dan maar +/- 5cm over voor de 'plant' !! Dat zijn voor mij géén planten maar stekjes!!
Antwoord van tuinflora.com
De planten die u heeft ontvangen, zijn perfect representatief en in overeenstemming met de beschrijving op onze website, namelijk potten van 9 cm in diameter en een hoogte van 10 tot 15 cm. U heeft kruipende coniferen besteld, wat u blijkbaar volledig over het hoofd heeft gezien. De vele schermafbeeldingen die aantonen dat de beschrijving volkomen correct was, zijn bewust genegeerd. We hebben u de mogelijkheid geboden om deze producten aan ons bedrijf terug te sturen, maar u heeft uw herroepingsrecht van 14 dagen geweigerd en blijft constant terugkomen met dezelfde argumenten die helaas geen enkele zin hebben gezien de ontvangen producten.

Klantenservice

Ik kreeg een beschadigde plant binnen en heb gelijk een berichtje gestuurd naar de klantenservice met foto's. Kreeg een mailtje terug dat ik andere foto's moest sturen zodat ze mijn situatie beter konden beoordelen. Dit heb ik gelijk gedaan maar daarna nooit weer iets van ze gehoord. Voor mij niet nog een keer...
Antwoord van tuinflora.com
Neem AUB onmiddellijk contact op met onze klantenservice, want we kunnen geen spoor van uw e-mail en die van ons vinden in ons systeem. We hebben wel een e-mail van u ontvangen die eindigt op K--------------1978@hotmail.com, maar deze laat een bestelling van 2 jaar geleden op onze site zien (bestelling #7-1105473). Heeft u uw foto's vanaf een ander e-mailadres gestuurd? Zo ja, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice. Als u eerder bij ons heeft besteld, weet u dat we altijd binnen maximaal 48 uur op alle e-mails reageren.
Te kleine plantjes; waren maartse helft van wat beloofd. Ik heb het bij eendere leverancier ook een keer gehad. Betekent dat ik nooit meer planten bestel via webshop Ik hoop dat ze beseffen dat ze dus klanten wegjagen op deze manier.
Antwoord van tuinflora.com
De grootte van de planten op de website wordt gegeven vanaf de bovenkant tot de basis van de wegwerp plastic pot. De productafbeeldingen die op de website worden getoond, zijn van volwassen producten en zijn slechts ter illustratie. Varieties in grootte, kleur en vorm kunnen voorkomen vanwege de aard van onze producten. Aangezien wij levende producten verhandelen, is het onvermijdelijk dat de maten en kleuren van onze producten van tijd tot tijd kunnen variëren; alle afbeeldingen en beschrijvingen zijn bij benadering. We sturen het merendeel van onze planten als natuurlijk groeiende jonge planten die buiten worden gekweekt en waarbij we 's ochtends 2ºC hebben. Deze jonge en robuuste planten zullen zich goed ontwikkelen na het planten en opnieuw uitlopen. We bieden een groeigarantie tot 1 mei 2024.
Ik moet eerst nog een Email bericht ontvangen over mijn bestelde producten en wanneer deze producten geleverd worden, v.g P.Jansen.
Antwoord van tuinflora.com
Uw bestelling met het nummer 7-1312622, verzonden op 14/02/2024, is volgens onze gegevens op 15/02/2024 afgeleverd met dpd. Als u uw pakket niet heeft ontvangen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice en bevestig uw volledige afleveradres. Pakketlabelnummer 0516 2158 8188 09 R Verzendnummer i Toon verzendnummer Afleverstatus Uw pakket is geleverd op 15.02.2024, om 11:44. Afleverstatus Datum Tijd Plaats Pakketstatus 15.02.2024 11:44 Veenendaal (NL) Geleverd. Bewijs 15.02.2024 04:25 Veenendaal (NL) Op het depot. 14.02.2024 19:30 Vijfhuizen (NL) Onderweg. 13.02.2024 11:30 DPD Data centrum ... Order informatie is doorgegeven aan DPD
voor dat geld veel te duur en te kleine troep
Antwoord van tuinflora.com
In de winter groeien de planten die het hele jaar buiten worden gekweekt niet, daarom bieden wij garantie tot 1 mei 2024. Mocht de plant zich niet ontwikkelen tegen de lente, neem dan contact op met onze klantenservice met foto's.
Hele slechte service
Antwoord van tuinflora.com
Helaas ligt de totale prijs van het product onder de verzendkosten, dus ons systeem staat ons niet toe om dit artikel te vervangen. We zullen de ontbrekende bollen aan u terugbetalen in overeenstemming met onze garantie en onze verkoopvoorwaarden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. TERUGBETALINGEN: A00196 - Babiana hybrida Bavianen Knol x 20 - 1x (€ 3.95) - Terugbetaling: € 1.58 (40%) Totaal bedrag: € 1.58
Antwoord van tuinflora.com
We hebben gezien dat u ons product een beoordeling van twee sterren heeft gegeven. We willen u bedanken voor het nemen van de tijd om feedback achter te laten, ook al heeft u geen bijbehorende opmerking geplaatst. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we willen ervoor zorgen dat u de best mogelijke ervaring heeft met onze producten en service. Als er iets is wat we kunnen doen om uw ervaring te verbeteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Telefoon wordt niet opgenomen

Dat je meerdere dagen belt en geen telefoon wordt opgenomen. Dan staat er wel een email te kunnen sturen maar een telefoongesprek is direct antwoord, dan moeten ze wel opnemen. Op de site staat dat na 12 uur vrijdags wordt na het weekend bezorgd. Ik heb op donderdag een aankoop online gedaan, waarschijnlijk kan ik zelf geen verschil van vrijdag 12 uur zien. Want ik heb ruim na het weekend pas een bericht ontvangen en half in de week erna werd het bezorgd. Uiteindelijk gaat het erom dat het artikel (bloempot) zeer goed is verpakt en heel is ontvangen. Daar ben ik heel blij om.
Antwoord van tuinflora.com
Zoals vermeld op onze website, behandelen wij alleen aanvragen per e-mail binnen maximaal 48 uur. We verzenden in totaal naar 22 landen in Europa, en het gebruik van de telefoon zou alleen onze responstijd vertragen. Na verzending worden leveringen naar Nederland binnen 2 werkdagen uitgevoerd, exclusief weekends en feestdagen. Al deze informatie staat duidelijk vermeld op de website. Als u op donderdag een bestelling plaatst, wordt deze op vrijdag verwerkt en de volgende week afgeleverd, wat volledig in lijn is met onze normale procedure. Wij benadrukken het belang van het lezen van alle informatie op onze website om negatieve beoordelingen op deze manier te voorkomen.
Is laat met versturen ,heb na 1 week nog niets ontvangen
Antwoord van tuinflora.com
Wij waarderen uw feedback en willen graag verduidelijking bieden met betrekking tot de verwerkingstermijnen voor bestellingen geplaatst na 20 december 2023. Zoals duidelijk aangegeven op zowel onze homepage als de afrekenpagina, waren alle bestellingen na 20 december 2023 gepland om te worden verzonden vanaf 3 januari 2024. We begrijpen dat u mogelijk onze meerdere berichten niet hebt gezien en betreuren eventueel ongemak. Desondanks zijn we van mening dat deze nalatigheid niet zou moeten leiden tot een negatieve beoordeling, gezien het feit dat onze andere klanten met succes de gecommuniceerde informatie hebben opgemerkt en begrepen, zoals consistent weergegeven op onze website. We waarderen uw begrip en danken u voor uw medewerking in deze kwestie. Als u verdere zorgen hebt of aanvullende assistentie nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met ons klantenserviceteam
Antwoord van tuinflora.com
Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed. We willen graag begrijpen wat er precies is misgegaan en hoe we dit kunnen verbeteren. Zou u alstublieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice zodat we dit probleem kunnen bespreken en oplossen? We stellen uw eerlijke feedback op prijs en streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren.
25 mei 2023

Ik voel me een beetje misleid, service prima!

Planten kwamen 5 dagen later pas aan, maar dat had wellicht ook te maken met hemelvaartsdag en het wknd. Ze kwamen gelukkig net optijd want we waren de tuin al aan het doen. Ik heb zo'n 14 planten besteld. En er kwam een doosje aan. Ik was wat verbaasd. Er kwamen allemaal stekkies uit. Babyplantjes. Nu ben ik helemaal nieuw in de tuinwereld en zag ik op de site wel de grote staan. Op een 1 of andere manier heb ik dat niet goed gelezen. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Ik vind dat tuinflora als verbeterpunt ook het stekkie als foto moet plaatsen ipv alleen maar foto's van de prachtige planten/struiken. Ik voel me wel een beetje misleid daarin. Nu staat mn tuin vol met babystekkies. Dus het zal nog wel een paar jaar duur voordat ik van de mooie planten mag genieten. :)
PP
Pebbie P.
Waalwijk

Betaalsysteem kan beter

Leuk assortiment en schappelijke bezorgkosten. Helaas werkte hun betaallink niet in combi met ABN. Kreeg wel bestelbevestiging maar er was niet betaald. Heb de order gelijk handmatig betaald omdat het een spoed kado betrof. Ging er vanuit dat ze dat wel samen konden koppelen maar dat was dus niet zo. Bestelling werd achteraf automatisch geannuleerd en dag later moest ik opnieuw bestellen. Telefoon
22 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons dat u een onaangename ervaring heeft gehad. Uw bestelling is automatisch geannuleerd omdat de uiterste betaaldatum was verstreken. We kunnen dit niet voorkomen. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de betaling binnen de termijn te voldoen. Gelukkig lukte de betaling en de bestelling kon worden uitgevoerd.
14 jun 2023
Ik vraag me af of de plantjes het gaan redden, zijn erg klein en fragiel. Ik heb er in ieder geval een foto van gemaakt. In mijn ogen zijn ze nog niet goed geworteld. Jullie kunnen beter wat steviger plantjes verzenden. We doen er alles aan om ze goed te houden. Ze waren wel goed verpakt
6 jul 2023
Had 4 planten besteld, 1 dood. Foto meegestuurd waarop dit te zien was. Moest nog een extra foto achteraan. Uiteindelijk geld voor deze plant teruggekregen maar er wordt zoveel extra gedaan bij het inpakken dat het voor mij onbegrijpelijk is dat dit het oplettende oog gepasseerd is.
9 jun 2023
Ik had iets meer plant verwacht. Erg klein stekje ontvangen en duurde bijna een week voordat dpd hem afleverde.
29 mei 2023

Mooie kleine plantjes/stekjes

Mooie en kwalitatieve planten, dat zie je! maar komen niet overeen met de beschrijving. Bij het sinaasappelboompje stond gegarandeerd vruchten maar er zat er geen 1 aan en bij de overige planten ook niet. Verder was de verpakking ook niet heel stevig. Jammer!
3 sep 2023
Boompje was wel erg klein in verhouding tot het plaatje. Ook bestaat het uit twee takjes terwijl er drie kleuren in moeten komen. Op zich geen probleem dat het zo klein is, als het maar de eerste winter doorkomt ziet er erg kwetsbaar uit.
5 sep 2023
Bedankt voor uw feedback. Wij leveren relatief jonge planten, die buiten zijn gekweekt. De planten zien er bij levering nog niet zo volgroeid of in bloei uit als in een Tuincentrum. Mochten er planten zijn die zich niet naar wens ontwikkelen, dan kunt u altijd aanspraak maken op onze garantie, Neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice.
HD
H d.
Spijkenisse
8 mei 2023
Had wat meer takjes verwacht dan de drie sprieten.plant word in volle bloei getoond, zo kan hij worden, ik begrijp dat je m niet zo aangeleverd krijg.maar dit vind ik wel erg magertjes.tervergelijking de advertentie afbeelding er naast.
4 mei 2023

Geen plant info

Bij de door mij bestelde planten zat een a4 , waarop stond dat ik ze moest planten volgens de beschrijving op de verpakking. Maar er stond geen beschrijving op de verpakking. Verder ook geen info.