pipstudio.nl

710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 okt 2020
pipstudio.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik vind het jammer dat je bij een bestelling tot € 75 verzendkosten moet betalen en ook als je iets retourneert. Daardoor ben ik minder geneigd te bestellen. Niet dát ik wil retourneren, maar als je het toch moet doen dat het gratis is, omdat je meestaal ook al verzendkosten hebt betaald. Ik ben nu dus eerst mijn eerstvolgende aankoop gaan 'beoordelen' bij de Bijenkorf en waarschijnlijk bestel ik het dan toch bij Pip Studio of een andere webshop. De kleding van Pip valt klein, dus ook daar heb ik even wat van gepast. Dat kan dus bijna niet bij andere winkels, want het is veelal alleen via webshops te krijgen. Lang leve fysieke winkels! Fijn contact gehad met Donald van de klantenservice.

13 okt 2023
Wat kunnen jullie doen? Bezorg mijn bestelde producten! Vorig weekend besteld. Ze zouden 10 okt bezorgd worden maar dat is tot nu toe (13 okt 16:30 uur) niet gebeurd. Een e-mail hierover op 11 okt is niet beantwoord. Telefonisch waren jullie vandaag (vrijdagmiddag 16 uur) niet bereikbaar, heb 2e klacht gestuurd. Dus het lijkt mij wel duidelijk wat jullie te doen staat. Met wat korting voor het aangedane leed (tijdsbesteding 2 e-mails en 1 mislukt telefoontje plus ik kan nu dit weekend NIET gaan behangen) zou aardig zijn.

Beoordelingen voor pipstudio.nl

I bought pip product at 27/03 but it didnt come yet.. it is lost, post nl losted it… But you are waiting answer from postnl… İt isnt my problem.. And normally, you have to send my order again! Because I paid it 13days ago!!
Antwoord van pipstudio.nl
Hi Umare, Thank you for your review. Unfortunately, not all of your ordered items are in stock. We are working with Post-NL to get the original shipment located so we can forward this to you. Please accept our apologies for the inconvenience! Lots of Love, Pip
24 mrt 2024
Ik heb de bestelling nog steeds niet binnen (14 dagen na bestelling) …. Hoop dat ik snel de bestelling zal ontvangen. 3 sterren is omdat ik hoop dat de behang stalen geweldig zijn en dat ik snel een keuze kan maken om behang rollen te bestellen. Daar hoop ik ook bij dat deze ook niet weer 2 weken op zich laten wachten.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Anja, Fijn dat je nog even aan de bel trekt. We hebben je bestelling zojuist nogmaals doorgegeven aan Eijffinger, het bedrijf wat de stalen verstuurd. Laat het alsjeblieft even weten (via de mail) als je de stalen aan het einde van de week nog steeds niet ontvangen hebt. Met liefs, Pip
Jullie zijn niet eerlijk over jullie besteltijden. Ik heb drie orders geplaatst die alle drie 1-2 dagen te laat binnenkwamen. Als jullie daar eerlijk over zijn is het niet erg, maar nu heb ik er steeds voor niks rekening mee gehouden.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Peter, Dank je wel voor je commentaar. We hebben hier op 29 februari ook per mail al even op gereageerd. Bestellingen worden eigenlijk altijd de volgende dag bezorgd. Het is ontzettend jammer dat dat bij jouw bestellingen keer op keer niet het geval is geweest. We bieden je daar, ook hier, graag onze excuses voor aan. Liefs, Pip

Afbeelding anders dan werkrlijkheid

Foto van mok komt niet overeen met hoe de mok er werkelijk uitziet qua print. Op foto staat de grote gekleurde bloem aan voorzijde in echt aan achterzijde - ziet er dus heel anders uit
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Suzanne, Wat vervelend dat je teleurgesteld bent in de ontvangen mokken. Zou je ons eens een foto kunnen mailen van de voor- en de achterkant van een door jou ontvangen mok? Dat mag naar support@pipstudio.com. We kijken graag even of we de we de foto's op de website kunnen aanpassen. Met liefs, Pip
Gelijk aangeven of iets leverbaar is ipv laten betalen en dan een paar dagen later aangeven dat ik iets geretourneerd heb?(wat niet geleverd is?) en mijn geld terug krijg.
10 mrt 2024
Hoi Deborah, Alles wat op de website staat is in principe leverbaar. Soms gebeurt het dat meerdere personen een bepaald artikel in hun winkelmandje hebben waarvan we er nog maar 1 op voorraad hebben. Helaas wordt 1 van deze mensen dan teleurgesteld. We begrijpen dat dit teleurstellend is, maar het is niet iets waar we wat aan kunnen doen. Het kredietnota dat je ontvangen hebt is een standaard format. We bieden je graag nogmaals onze excuses aan voor het ongemak. Veel liefs, Pip
20 mrt 2024
De dekbedhoezen zijn fantastisch. Ik schaam me om de grote hoeveelheid verpakkingsmateriaal waarin ze verstopt zaten.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Mase, Dank je wel voor je recensie en wat fijn dat je tevreden bent met de dekbedhoezen. Kun je ons wat meer details geven over het gebruikte verpakkingsmateriaal van je bestelling? Pip probeert zo veel mogelijk om verspilling tegen te gaan. Zo krijg je van ons de orderbevestiging alleen nog maar digitaal en kun je een eventuele retour ook digitaal afhandelen. Maar er is natuurlijk altijd ruimte voor verbetering. Liefs, Pip
Vaas besteld in sale Is er niet meer maar Staat gewoon in sale op site 😡😡😡😡 Niet reageren op mail
19 mrt 2024
Hoi Esther, We hebben het aankoopbedrag van deze vaas voor je teruggeboekt en je daarover een mailtje gestuurd. We hebben daarna nog een uitgebreid telefoongesprek gevoerd waarin we onze excuses hebben aangeboden voor de teleurstelling. De vaas staat sinds je bestelling niet meer op de website. Helaas komt het soms voor dat meerdere mensen een laatste artikel bestellen. Jammer genoeg moeten we dan een klant teleurstellen. Dat is niet leuk en niet de bedoeling maar kan natuurlijk voorkomen.
Pasvorm badjas erg klein en niet mooi 1 maat groter besteld en stond aan de voorkant nog open
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Marion, Wat vervelend dat de bestelde badjas niet goed paste. We hebben gezien dat je de bestelde badjas hebt teruggestuurd en dat het aankoopbedrag ondertussen is teruggeboekt. We gaan ons best doen de verschillende afmetingen duidelijker aan te geven op de website. Tegelijkertijd geven je commentaar door aan onze ontwerpers. Hopelijk kan een volgende collectie met meer stof gemaakt worden, zodat ook de badjas aan de voorkant netjes dichtvalt. Met liefs, Donald
20 mrt 2024

Slechte retourregeling

De optie om te retourneren is slecht door de hoge retourkosten.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Jans, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de opties voor het terugsturen van je bestelling. Pip biedt via Returnista verschillende koeriers en verzendmethodes aan. De kosten die hiervoor worden gerekend zijn gelijk aan de standaardkosten van deze koeriers. Als je je complete bestelling terugstuurt boeken we naast het aankoopbedrag ook de bij het bestellen betaalde verzendkosten voor je terug. Liefs, Pip
Ik heb mijn stalen nog niet ontvangen
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Diana, Wat vervelend dat je de bestelde behangstalen nog niet hebt ontvangen. We hebben je bestelling op 29/2 doorgezet naar Eijffiinger om te versturen. Het lijkt erop dat die eerste zending is kwijtgeraakt. We hebben de leverancier daarom gevraagd je bestelling opnieuw te versturen. Hopelijk heb je deze nu snel in huis. Onze excuses voor het ongemak! Liefs, Pip
11 feb 2024
De badjas in maat M was veel te klein. Ik draag altijd maat M en op de website stond dat het model dat de badjas droeg, 1.80 m was. Ik ben zelf 1.74 m, maar de mouwen kwamen tot halverwege mijn armen en ik kon hem amper dicht krijgen. Heb nu XL genomen en die is goed, een badjas mag ruim zitten. Maar ik heb wel €7,- retourkosten moeten betalen, plus het gedoe van weer terugbrengen.

Deze tutti frutti legging heeft slechte pasvorm in het kruis

Deze tutti frutti legging is slecht ‘geknipt’. Ik heb meerdere leggings van Pip (in dezelfde maat) Het kruis van het achterland is ruim 3,5 cm langer, waardoor hij echt heel raar aansluit; eigenlijk niet aansluit!
Prima afhandeling, alleen was er aan een beekje een scherfde af! Heb geen zin in het gedoe van terugsturen!!! Hij was héél goed verpakt, met andere woorden: was al beschadigd voor de verzending!!!
Op de website stond dat de bestelling binnen twee dagen binnen zou zijn. Nu na twee weken heb ik hem nog steeds niet
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Olga, We hebben hier ook via de mail even contact over gehad. We geven op de website aan dat de stalen binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd worden. Zoals besproken is jouw bestelling helaas niet goed verwerkt maar zijn de stalen ondertussen alsnog verstuurd. Met vriendelijke groet, Pip
Bestelling niet te doen met telefoon en 1 retourzending kwam ook erg moeilijk tot stand.
3 feb 2024
Bestelling laat lang op zich wachten.
21 jan 2024

PIP studio vindt winst maken belangrijker dan waardecreatie voor de klant.

1: prijs/kwaliteitverhouding kan beter. Katoenen stof van Tafelloper is erg dun en maakt een goedkope indruk. ‘Theedoek’ kwaliteit; 2: kleuren van de print wijken erg af i.v.t. de afbeelding op de website; 3: service richting de klant kan beter, transparanter, eerlijker en gericht op waardecreatie voor de klant in plaats van zoveel mogelijk marge/winst voor PIP studio. Penny Wise Pound Foolish; 4: ik heb ook een stukje ‘misleiding’ meegemaakt. Een PIP studio giftcard bleek achter de schermen ‘behandeld’ te worden als een kortingscode. Dit zijn echter twee verschillende dingen. Juridisch niet juist en ook mistig en misleidend voor de klant. De website en marketing zijn erg goed. Mooie sfeerbeelden en mooie prints. De klantgerichtheid kan echter veel beter!!
31 dec 2023
Het artikel viel tegen. Zag er erg goedkoop uit. Retour zenden kosten ook nog eens €6,95 bij Pip Studio. Geen ervaring om nog eens te herhalen. Artikel werd wel snel bezorgd. De terugbetaling heb ik nog niet ontvangen.
Zorg dat er voldoende voorraad is van producten. Al regelmatig nee te horen gekregen. Het duurt ook erg lang voordat je weer kunt bestellen. Je verwacht van een officiële site dat ze kunnen leveren.
Behangstaal besteld. Helaas na 2 weken nog niets mogen ontvangen. Ook geen e-mail met statusupdate.
Antwoord van pipstudio.nl
Hoi Sanne, Wat vervelend dat je je bestelde staal nog niet ontvangen hebt. De staaltjes worden met de brievenbuspost verstuurd vanuit onze leverancier, Eijffinger. We controleren even of de staaltjes ondertussen verstuurd zijn en komen zo snel mogelijk per e-mail bij je terug.