trendcarpet.nl

4 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden21 beoordelingen in totaal

Matig

Gecertificeerd sinds: 18 feb 2022
trendcarpet.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor trendcarpet.nl

24 mrt 2023

Helaas een slechte ervaring.......

Een zwart/grijs vloerkleed met soort Perzische print besteld en betaald. Het lijkt een Nederlandse webwinkel, echter na betaling zag ik dat het vanuit Zweden komt. Ok prima dat kan, op zich niks mis mee. Echter, na googelen op reviews begon ik me wel zorgen te maken; slechte communicatie, slechte kwaliteit etc. etc Bij het ontvangen van het kleed --> -Verpakt en dubbel gepropt in een dikke plastic zak -De kleur anders dan de bestelling -De genaaide textuur/borduur print is dermate slechte kwaliteit dat het op plastic lijkt. Retour kan alleen als je contact opneemt met klantenservice. Dit is een telefoonnummer uit Den Haag, meermaals gebeld maar je blijft in een oneindige loop van een muziekje hangen. Op de emails wordt niet gereageerd. Conclusie; -Verkeerd verpakt, opgepropt in een zak -Verkeerde kleur -Slechte kwaliteit -Slechte communicatie, beter gezegd geen communicatie Ik ben benieuwd of men reageert en de zaak netjes oplost.
27 mrt 2023

SUPER SLECHT

Net mijn tapijt binnen. Lijkt helemaal niet op wat ik heb besteld, wat de kleuren betreft. Geprobeerd direct te bellen maar er word niet opgenomen, normaal gesproken bestel ik iets pas nadat ik reviews gelezen heb. Bij deze was ik dus niet zo scherp
7 sep 2023
levering niet kompleet 2 kleden besteld maar een gekregen verschrikkelijkoeilijk om kontakt of antwoord te krijgenvan dit bedrijf via e-mail slechte communicatie,alles opgestuurd factuur foto kleed copies verpakking
17 okt 2023