trendcarpet.nlReviews

: 17Redelijk

Gecertificeerd sinds: 18 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
trendcarpet.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij trendcarpet.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 18 feb. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor trendcarpet.nl

17 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 mrt. 2022
De kleur van het kleed was precies zoals op de website. Erg mooi. Alleen is het geen twee meter doorsnee maar 190. Beetje jammer maar we hebben het toch gehouden.

12 mrt. 2022
Ik heb allereerst al 8!!! Review uitnodiging mailtjes gehad. Track en trace werkte belabberd en ik verwacht een Nederlandse klantenservice als ik op een Nederlandse website bestel. Prima, ga ik door in het engels wat ik dagelijks spreek, krijg ik een reactie terug wa te totaal geen reactie was op de inhoud van mijn mail. Vloerkleed gehouden en die is mooi, stonk wel erg chemisch, maar hun klantenservice en mailtjes maken het dat ik hier nooit meer bestel.

Beoordelingen voor trendcarpet.nl

11 mrt. 2022
Goeie prijs-kwaliteit verhouding en fijne/snelle service. De mat was bij het afleveren helemaal dubbel vastgeplakt, persoonlijk vind ik dit niet netjes.
1 apr. 2022
Spijt van de aankoop, het is een hobbelig kleed. Ik denk, dat de band om het kleed heen te strak is , waardoor het gaat hobbelen. Staat erg slordig.
9 mrt. 2022
Precies wat ik ervan had verwacht. Mooi tapijt met mooie kleuren. Goede informatie mbt levering.
30 mrt. 2022
Het karpet werd ondanks dat het uit het buitenland kwam snel bezorgd
26 mrt. 2022
Bijzonder snel geleverd. Je krijgt wat je wordt beloofd.
13 mrt. 2022
Eerlijk en goed 👍
1 apr. 2022
3 mrt. 2022
4 apr. 2022
van R H.
De bestelling is nog niet geleverd en er is geen communicatie wanneer. Dus als klant weet ik niet waar ik aan toe ben
13 mrt. 2022
Als je mails blijf sturen blijf ik slecht beoordelen. Stalkers
19 mrt. 2022
Slechte kwaliteit, slechte service, slechte bereikbaarheid
12 mrt. 2022
Waardeloos. Verkeerde product type, kleur en maat bezorgd.
28 mrt. 2022
Beloven vanalles maar komen afspraken niet na.