puchshop.de/nl

292 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.212 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 27 sep 2021
puchshop.de/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

14 okt 2023
Perfecte oplossing van puchshop Ik had een bestelling gedaan op hun site en afgerekend. Toen kreeg ik bericht dat 1item foute voorraad vermeld stond . Ze gaven mij de keus op terug betaling of wachten. Wachten was voor mij geen optie want de laatste wedstrijd was al gepland,dus stelde puchshop voor om geld terug te storten en een vergelijkbaar item kosteloos mee te sturen met de rest van mijn bestelling zodat wij toch konden rijden !! Hierbij ben ik zeer dankbaar en een grote pluim voor puchshop!!

13 jul 2023
Positieve is de snelle levering. Alleen had ik meer verwacht van de laatste levering. Er ging wat mis met de montage, waar door aanzienlijke schade is ontstaan. Hierdoor moet ik een aantal dure artikelen opnieuw bestellen. Hierop advies gekregen, maar een klein gebaar van tegemoetkoming ontbreekt hier jammer genoeg. Door deze beetje koude verkoop de nieuwe onderdelen elders gekocht.

Beoordelingen voor puchshop.de/nl

Zeer slechte kwaliteit van de producten
Antwoord van puchshop.de/nl
Graag horen wij wat we precies niet goed is aan de ontvangen producten. Ik zie dat je 2 producten hebt besteld: Een micrometer met digitale wijzerplaat en een oliekan met flexibele tuit. Zijn beide niet goed gezien je zegt dat het over de producten gaat? Graag contact opnemen met ons, dit kan eenvoudig via e-mail: info@puchshop.de of WhatsApp: https://api.whatsapp.com/send?phone=31317763998
1e bestelling prima verlopen, producten die ik besteld heb kunnen ook in een envelop dus vond de €6,75 verzendkosten wat aan de hoge kant, vandaar geen 5 sterren.
15 nov 2023
Voor bepaalde stickers van een groot formaat hebben wij bewust de optie verzending met briefpost uitgeschakeld, omdat het formaat net té groot is voor een envelop.

Duidelijke omschrijvingen en prima prijs

Zo gaaf dat alles er nog is voor oude puchjes, en dan met duidelijke uitleg, pakketten van dingen die je nodig hebt en een heel redelijke prijs.
12 aug 2023
Snelle levering en degelijk verpakt. Het aanbod is goed maar meer is altijd nog beter.
29 mei 2023
Alles compleet en op tijd. De bezorging liep alleen anders dan afgesproken.
14 aug 2023
Snelle bezorging maar wel pittige verzendkosten voor artikel van 90 cent
15 aug 2023
Waar je als particulier geen BTW hoeft te betalen over verzendkosten, moeten wij over PostNL brieven partijenpost BTW betalen. Daarnaast zijn onze verzendkosten gebaseerd op de verzendkosten die wij vanuit PostNL doorberekend krijgen.
Advies was snel. Helaas geen passend artikel voor mijn retro snorfietsje.
AV
Adri v.
Oude Wetering
snelle versturing mooi dat er nog vanalles is voor z`n oud Puchie
6 okt 2023
Altijd correct wat er besteld is en in goede staat ontvangen.
Duidelijke internetpagina. En de bestelling was er zeer snel.
7 jun 2023
Mooi product op tijd geleverd is een aanrader
7 jan 2024
snelle levering, erg veel onderdelen, toppie
JJ
10 aug 2023
Paar onderdelen besteld, correct geleverd
1 okt 2023
het is goed zoals het is bedankt
de status mailtjes
AV