bobshop.com/nl/- Logo - Beoordelingen

bobshop.com/nl/

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.673 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2022
bobshop.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

alles top behalve de kledij word geen korting gegeven jammer voorbeeld quick step s0oudal kled0ij blijft even duur 200 euro voor een lange broek en vesten worden niet afgeprijsd jammer maar voor de rest top

Set bestelde 162 alle maten waren goed Enkel de handschoenen waren te klein Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 € Dus de moeite niet Heb dan een ander paar grotere maat besteld Denk niet nog eens iets te bestellen

Beoordelingen voor bobshop.com/nl/

30 jun 2023
23 jun 2023
Goede kwaliteit. Leveringstermijn kon wat sneller.
22 jun 2023
Snelle levering en product zoals in beschrijving. En kreeg ik ook een gratis bidon Super leuk
Correcte levering volgens afspraak
17 jun 2023

Vlotte bestelling, zoals het hoort!

Duidelijke website en de bestelling verliep genot’ vlot, zoals het hoort!
KV
k v.
Ermelo
15 jun 2023
netjes en op tijd geleverd
6 jun 2023
2 jun 2023

De maattabel klopte niet en €12 retour kosten

De maattabel klopte niet Het retourneren kost € 12,00 😡
Antwoord van bobshop.com/nl/
Leveringen naar Nederland zijn gratis als u voor minimaal € 49 inkoopt. Zoals u kunt lezen in de algemene voorwaarden, moeten de kosten voor het retourneren vanuit het buitenland door de klant zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van de kosten en adviseren daarom de landelijke post te kiezen omdat deze meestal het goedkoopst zijn. We krijgen de maattabel van de producent van het product ter beschikking gesteld en de maattabel ist slechts een oriëntatie. We kunnen nooit garanderen dat een product precies past. Als u over een maat twijfelt, kunt u altijd onze klantenservice vragen.
Antwoord van bobshop.com/nl/
Het spijt ons zeer dat de handschoenen niet pasten. Voor de bestelling heeft u geen verzendkosten betaald. Zoals u in onze algemene voorwaarden kunt lezen, moeten de retourkosten door een klant in het buitenland zelf worden betaald. We hebben helaas geen invloed op de hoogte van deze kosten.
27 mei 2023

Bestelling is prima verlopen

Het bestelproces is verlopen zoals verwacht. De bestelling was vlot binnen.
27 mei 2023
26 mei 2023

Nvt

Makkelijk te bestellen
21 mei 2023

Eigenlijk niks bijzonders. Produkt is naar wens en snel geleverd.
16 mei 2023
15 mei 2023

goede producten en service

goede producten en prima service en snelle levering
13 mei 2023

BOBshop top

De snelle reactie op vragen en de verzending verliep vlot.
9 mei 2023
snelle levering
7 mei 2023
Snelle levering, gemakkelijke site.
JD
Jan d.