Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
29 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
alles top behalve de kledij word geen korting gegeven jammer voorbeeld quick step s0oudal kled0ij blijft even duur 200 euro voor een lange broek en vesten worden niet afgeprijsd jammer maar voor de rest top
Set bestelde 162 alle maten waren goed
Enkel de handschoenen waren te klein
Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 €
Dus de moeite niet
Heb dan een ander paar grotere maat besteld
Denk niet nog eens iets te bestellen
Bestelling niet aangekomen, anderhalve week geleden gemeld. Hoop dat dit nog goed komt.
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
2 apr 2024
Het spijt ons zeer dat u uw zending niet heeft ontvangen. Volgens DHL werd de zending geleverd op 25.03.2024 om 13:59 uur. Zoals we u al hebben laten weten, hebben we een klacht over de zending ingediend bij DHL en is er al een onderzoek gestart. Nog even geduld tot we een reactie van DHL ontvangen.
12 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle levering. Veel sneller dan ik had verwacht. Ik mis bij een aantal profmerken de sokken en drinkflessen.
Beoordeling melden
26 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Op tijd. Kwaliteit. Top.
Beoordeling melden
9 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
+ vlotte levering.
- bezorgkosten bij een bestelling van €150,-
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden over ons was. We hadden dit graag willen veranderen. Helaas heeft u ons echter geen bericht gestuurd over een eventuele klacht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om de oorzaak tot op de bodem uit te zoeken en wellicht een oplossing te vinden.
16 jul 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
17 jul 2023
Het spijt ons zeer dat u niet met onze service tevreden was, maar we begrijpen niet zo goed waarom u niet tevreden was. U heeft uw bestelling binnen 2 werkdagen ontvangen en we hebben ook geen mail van u ontvangen waarin u schrijft dat er iets niet klopt.
Als u een klacht heeft of niet tevreden was, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.