bobshop.com/nl/- Logo - Beoordelingen

bobshop.com/nl/
Beoordelingen:

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.672 beoordelingen in totaal  

4,55
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 13 okt 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
bobshop.com/nl/ voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

29 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
alles top behalve de kledij word geen korting gegeven jammer voorbeeld quick step s0oudal kled0ij blijft even duur 200 euro voor een lange broek en vesten worden niet afgeprijsd jammer maar voor de rest top

de meest kritische beoordeling

30 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Set bestelde 162 alle maten waren goed Enkel de handschoenen waren te klein Ik wi ze retourneren maar moet zelf de kisten betalen het kost me minstens 11 € Dus de moeite niet Heb dan een ander paar grotere maat besteld Denk niet nog eens iets te bestellen
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor bobshop.com/nl/

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(16)
(3)
Resetten
1 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling niet aangekomen, anderhalve week geleden gemeld. Hoop dat dit nog goed komt.
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
2 apr 2024
Het spijt ons zeer dat u uw zending niet heeft ontvangen. Volgens DHL werd de zending geleverd op 25.03.2024 om 13:59 uur. Zoals we u al hebben laten weten, hebben we een klacht over de zending ingediend bij DHL en is er al een onderzoek gestart. Nog even geduld tot we een reactie van DHL ontvangen.
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering. Veel sneller dan ik had verwacht. Ik mis bij een aantal profmerken de sokken en drinkflessen.
Beoordeling melden
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Op tijd. Kwaliteit. Top.
Beoordeling melden
9 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
+ vlotte levering. - bezorgkosten bij een bestelling van €150,-
Beoordeling melden
RW
R W.
Krommenie
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goede service en snelle levering
Beoordeling melden
21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling

Snelle levering

Eigenlijk niks bijzonders. Produkt is naar wens en snel geleverd.
Beoordeling melden
JV
25 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
No nonsens ervaring, geschenkje of bonussen stimuleren
Beoordeling melden
23 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Goede kwaliteit. Leveringstermijn kon wat sneller.
Beoordeling melden
MV
Mark v.
EINDHOVEN
30 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Assortiment meer dan compleet en snelle levering.
Beoordeling melden
10 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle levering en goede materialen
Beoordeling melden
9 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
uitgebreide keuze - vlotte levering
Beoordeling melden
9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Voor mij goed werkende webshop
Beoordeling melden
9 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
snelle levering
Beoordeling melden
24 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
13 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
13 okt 2023
Het spijt ons zeer dat u niet tevreden over ons was. We hadden dit graag willen veranderen. Helaas heeft u ons echter geen bericht gestuurd over een eventuele klacht. Onze klantenservice zal contact met u opnemen om de oorzaak tot op de bodem uit te zoeken en wellicht een oplossing te vinden.
16 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van bobshop.com/nl/
17 jul 2023
Het spijt ons zeer dat u niet met onze service tevreden was, maar we begrijpen niet zo goed waarom u niet tevreden was. U heeft uw bestelling binnen 2 werkdagen ontvangen en we hebben ook geen mail van u ontvangen waarin u schrijft dat er iets niet klopt. Als u een klacht heeft of niet tevreden was, vragen we u contact op te nemen met onze klantenservice.