internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

910 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.023 beoordelingen in totaal

22 mrt 2024
Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

WP
Wim P.
Gent (belgië)
5 jun 2024
Is een zeer slechte communicatie en op verscheidene mail krijg ik geen antwoord ondanks aandringen en je krijgt geen trakingscode ondanks de beloftes in hun voowraarden binnen 1 dag geleverd is het nog maar de vraag of ik effectief deze fiets van 1300 € wel zal ontvangen van hun ? Zo niet wordt het een rechtszaak voor de rechtbank via mijn uitgebreide DAS rechtsbijstand.
6 jun 2024
Hoi Wim, Bedankt voor jouw beoordeling. Op onze website stond duidelijk vermeld dat er 48 uur vertraging mogelijk was door enorme drukte in de werkplaats. Vandaar had je nog geen track en trace link ontvangen. Ik zie dat we inmiddels contact hebben gehad per mail. Excuses voor het ongemak. Foris
Ik heb verschillende keren wat besteld maar steeds gaat het fout met leveren voor mij zal dit de laatste keer zijn zal zeker bij DHL liggen maar nu ook weer zou vandaag geleverd worden avond levering nu krijg ik het bericht 1 a 2 dagen vertraagd . Ben benieuwd wanneer het geleverd wordt.

Slechte afstelling

De fiets werd afgesteld geleverd. Ik merkte echter dat de derailleur niet werd afgesteld; deze wreef tegen de spaken van het wiel bij instelling 4,3,2 en 1. Ik tracht dit nu zelf te verhelpen maar vind dat de betaling voor het afstellen voor niets is geweest
1 jun 2024
want ik heb een kinderfiets gekocht bij jullie get is te klein voor een kind van 4 jaar ik heb gevraagd hoeveel inch moet ik kopenwelke fiets het was niet duidelijk .nu moet ik het terug sturen en ik moet zelf de kosten betalen.
4 jun 2024
Goedemorgen Magalie, Bedankt voor jouw review. Kan ik je nog ergens mee helpen? Om ons te blijven verbeteren, zijn we benieuwd naar de oorzaak van de negatieve beoordeling in jouw review. Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Foris

Elektrische fiets slechte ondersteuning

Elektrische fiets gekocht maar bij uitproberen bleek dat hij ondersteuning geeft en stopt geeft en stopt. En lijkt af te remmen. Ik ging nog niet hard dus max 25km per uur kan hij niet bereikt hebben. Accu volledig opgeladen.
5 jun 2024
Overal achter aan moeten bellen. Bestelde fietsaanhangers paste niet. Telkens andere medewerker. Niets werd overgedragen . Maak hierdoor geen reclame voor jullie. Deze ervaring via Antilope Hilversum was eens maar nooit weer.
5 jun 2024
Goedemiddag, Ik denk dat je fout bent? Wij hebben geen contact met je gehad en wij zijn niet van Antilope Hilversum. Ik hoor graag van je. Foris
Er is ergens een fout gebeurd bij de verpakking van een ketting. ik heb een ketting KMC 10 speed besteld en de geleverde ketting is voor een single er zat wel een missing link in voor een 10 speed . Raar

Veel te laat geleverd.

Levering binnen een dag, echt niet. Ik moet volgens dhl nu 3 dagen wachten. Als je besteld heb je het nodig en niet over 3 dagen. Internet-BIKES moet niet schrijven…..morgen zeker in huis
6 jun 2024
Ik had afgelopen maandag al vriendelijk gevraagd om de bestelling te annuleren omdat ik de bestelde klem weer heb gevonden, maar tot nu toe geen enkele reactie gehad.

Afhaalpunt

Het is niet mogelijk de bestelling bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Dat is voor mij een groot nadeel, daar ik niet altijd thuis kan zijn.
4 jun 2024
Ik heb verkeerde dingen ontvangen! I.p.v. 20” binnenbanden (die ik besteld heb) heb ik 28” binnenbanden gekregen.
5 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je review. Je had inderdaad verkeerde binnenbanden ontvangen. We hebben dit direcht opgelost door de juiste binnenbanden alsnog na te sturen. Bedankt voor je medewerking. Foris
3 jun 2024
Jullie hadden mijn fiets kunnen terug nemen toen ik daarom vroeg, maar jullie lieten daar niets over horen.
4 jun 2024
Hoi John, We hebben de fiets kosteloos bij je opgehaald voor reparatie. De fiets is volledig nagekeken en weer naar je opgestuurd. Daarmee is het probleem verholpen en kun je weer van je bestelling genieten. Als er nog vragen zijn hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Foris
1 jun 2024

Artikel wijzigen is niet mogelijk

Levering is nog niet verzonden, maar het is niet mogelijk om artikel te veranderen naar een ander artikel.
4 jun 2024
Goedemorgen Michel, Bedankt voor jouw review. Wij verzenden alles uit eigen voorraad. Zo kunnen we alle bestellingen direct versturen. Daardoor is het na het plaatsen van de bestelling niet mogelijk om nog te wijzigen. Uiteraard kun je binnen 30 dagen retourneren en een nieuwe bestelling plaatsen. We zien jouw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Foris
27 mei 2024
Netjes track and trace ontvangen staat dat die vrijdag is geleverd maar geen fiets ontvangen
28 mei 2024
Hi Diana, Bedankt voor jouw review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
5 jun 2024
Fiets gekocht schroefdraad van pendel al stuk.
6 jun 2024
Hoi Hans, Bedankt voor jouw beoordeling. Aan de hand van de foto's kunnen we zien dat de pedalen de onjuiste kant in is gedraaid. We hebben je een mail gestuurd. Ik hoor graag van je zodat we het op kunnen lossen! Ik hoop je passend te hebben geïnformeerd. Foris
Zorgen dat het op tijd wordt bezorgd
Mijn bestelling niet afgeleverd
30 mei 2024
Ik heb geen antwoord gekregen
31 mei 2024
Hi Alex, Bedankt voor jouw review. We hebben je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
21 mei 2024
Ik kan geen account aanmaken
22 mei 2024
Goedemorgen Wilbert, Bedankt voor de review. Vervelend dat er iets mis is gegaan. Excuses hiervoor. Ik heb je zojuist een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Foris
Voorraad op orde brengen