internet-bikes.com- Logo - Beoordelingen

internet-bikes.com

1.170 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.360 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

Onderwerp: Problematiek met DHL bezorging op Soesterweg 531 3819BA Amersfoort Geachte heer/mevrouw, Graag wil ik uw aandacht vestigen op een terugkerend probleem met de bezorging van pakketjes via DHL op mijn adres, Soesterweg 531 Amersfoort Het komt altijd voor dat DHL aangeeft dat een pakket niet kan worden afgeleverd, terwijl andere pakketdiensten, zoals PostNL of DPD, e.a. geen enkel probleem ondervinden om op hetzelfde adres te bezorgen. Dit probleem is frustrerend en zorgt voor onnodige vertraging in het ontvangen van mijn bestellingen. Wat ook dit keer weer het geval is. En wat in de meeste gevallen leidt tot terugbetaling . Ik ontvang geen bericht over de reden van de mislukte bezorging. Dit maakt het moeilijk om te begrijpen wat er misgaat en hoe ik het probleem kan oplossen. Met vriendelijke groeten : P.W.Potter Soesterweg 531

Beoordelingen voor internet-bikes.com

TB
Theo B.
Tilburg
5 jul 2024
ik krijg steeds bij bestellingen het afhaal bericht meer per mail. Voor heen ging dat altijd prima, en was ik zeer tevreden. Kan ik voortaan bij als ik iets besteld heb weer een afhaal bericht per mail krijgen. Uw producten en levertijden zijn verder altijd prima. Dus gaarne voortaan wel een afhaalbericht. Vr.groet van Theo Bos. bostheo@xs4all.nl

Slechte / Geen bereikbaarheid

Helaas is de bereikbaarheid van de service afdeling erg slecht. Telefonisch is er geen contact mogelijk, de live chat is geen live chat want er is niemand die antwoord geeft. Dit terwijl de service afdeling beschikbaar zou moeten zijn tussen 08:00 en 22:00 uur. Uiteindelijk is de bestelling geleverd op de volgende dag, dus dat was prima.
FV
francois v.
schalkwijk
30 jun 2024

16" wielen compleet lagers lopen vast

16" wielen compleet gekocht van het merk Roland. Veel duurder dan de andere winkels met slechte recenties dus ik ging er vanuit dat dit kwalitatief beter was. De wielen kreeg je bijna niet rond door de lagers die vastliepen, niet gesmeerd of te strak aangedraaid
3 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling. Vervelend om te horen dat de wielen niet goed lopen. Ik zie dat het artikel inmiddels retour is gestuurd. We kijken het graag na bij retour om na te gaan wat er mis is gegaan. Uiteraard betalen we je dan terug inclusief retourkosten of we sturen je kosteloos een nieuw wiel. Groet Foris.
6 jul 2024
verkeerde product ontvangen, en product niet meer in stock, zelf voorgesteld om de helft van het product (wel op stock) op te sturen en vlug ontvangen; nu nog wachten op een monteerplaatje om het verkeerd product alsnog te kunnen gebruiken
1 jul 2024
Heel erg jammer had de fiets besteld voor me zoontjes ze verjaardag had dhl vertraging. Dus kan ik ook weer iets anders kopen voor ze verjaardag. Kwam die binnen helemaal beschadigd 😞en dat voor 150€ echt nooit meer hier iets bestellen
LA
Lucas A.
Deventer

Missend onderdeel spatbord set

Ik heb een spatbord set besteld. Deze werd hellaas geleverd met een onderdeel te weinig. Daardoor alleen achter spatbord kunnen monteren.
Bruine buitenbanden besteld van hun eigen merk Amigo, is echter meer rood als de bruine kleur van gerenommeerde andere merken.
Bestelde artikelen waren niet voorradig,stond niet op de site.jammer ik wacht nu op dat mijn geld terug gestort wordt.
1 jul 2024
Ik heb een vraag gesteld via mail naar een zekere Fenna en krijg geen antwoord!!!
3 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. Dankzij jouw feedback kunnen we ons blijven verbeteren en eventuele problemen in de toekomst voorkomen. Helaas bevat jouw review geen voldoende, terwijl wij als organisatie streven naar een optimale klanttevredenheid. Onze oprechte excuses dat jouw bestelling niet als voldoende werd ervaren. Om ons te blijven verbeteren, zijn we benieuwd naar de oorzaak van de negatieve beoordeling in jouw review. Eventueel kunnen we het te verhelpen probleem alsnog oplossen. Ik zie dat het niet lukte met bestellen via je bankkaart. Het is voor ons van afstand lastig te zeggen wat het exacte probleem is. Door privacy redenen kunnen wij niet zien wat de oorzaak is. Gelukkig is het gelukt met Klarna achteraf betalen. Ik hoop dat het de volgende keer wel lukt met je bankkaart! Groet Foris

Bezorging duurt veel te lang

Bestelling nog steeds niets binnen en ook geen vertragingsbericht ontvangen.
Volgende dag in huis kun je gewoon schudden Volgende week als je geluk hebt

Een vergissing

Een bestelling, vergissing, verkeerd product geleverd. Rest is zeer goed
2 jul 2024

Niet geleverd op de dag van levering.

Niet geleverd op de dag van levering. Hopelijk wordt het nog geleverd?
4 jul 2024
Geen deugdelijke binnenbanden op de electrische fatbike.
27 jun 2024
Omdat je meteen een review verzoek krijgt
2 jul 2024
Verkeerde spullen
3 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Je hebt inderdaad de verkeerde artikelen ontvangen. Na snel contact hebben we direct de juiste artikelen alsnog nagestuurd en het meteen voor je opgelost. Nogmaals excuses voor het ongemak en hopelijk tot een volgende keer in onze webshop! Groet Foris
10 jul 2024
9 jul 2024