internet-bikes.com

662 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden33.651 beoordelingen in totaal

Het is vaak vergelijken en kijken als ik via een webshop wat wil aanschaffen. Ik heb regelmatig fietsonderdelen nodig en kom dan toch vaak uit bij, Internet-bikes. Vaak net wat goedkoper ook al komen er nog verzendkosten bij, redelijk snelle levering. De website is al jaren hetzelfde dus vertrouwd en je kan makkelijk vinden wat je nodig hebt, ook nog eens met een afbeelding van het onderdeel. Een aanrader als je regelmatig fietsonderdelen nodig mocht hebben.
GD
Geert D.
Helmond

7 jul 2023
Internet Bikes o zich is een prima bedrijf. Twee jaar geleden heb ik daar mijn eerste Amigo fiets gekocht. Werd geleverd door DHL en kwam beschadigd aan. Er was duidelijk ruw met de doos waar de fiets in zit omgegaan. Deels kon ik het zelf repareren en ik kreeg direct een nieuw achterlicht toegestuurd. Later had ik door waterschade als gevolg van lekkage problemen met mijn oplader en ik kreeg direct een nieuwe toegezonden. Vorige week heb ik voor mijn vrouw ook een Amigo fiets gekocht, alleen tolt die ergens rond bij DHL. Eerst werd de bezorging verhinderd. De dag erop waren we thuis, hebben geen DHL auto gezien en om 11:52 was de melding dat ze ons gemist hadden terwijl ze pas tussen 14:15 en 15:15 zouden komen. En sinds dinsdag is die fiets ergens bij DHL en nog steeds niet bij mij of retour naar Internet Bikes. Internet Bikes zelf is prima, alleen erg jammer dat ze met de meest waardeloze vervoerder zaken doen.
HK
Henk K.
Lelystad

Beoordelingen voor internet-bikes.com

Niet duur en snelle levering

De website is overzichtelijk en geeft voldoende informatie. Ik heb o.a. fietsbanden besteld. De prijs lag lager dan bij de concurrenten. Na de bestelling werd ik goed geïnformeerd v.w.b. de afhandeling. De producten werden de volgende dag al geleverd (door DHL). De spullen waren goed verpakt. Een tevreden klant!
Bestelling snel verzonden , maar pakket was knullig dicht geplakt, te weinig plakband zodat er grote openingen waren aan de zijkant van de verpakking. Hierdoor kon heel makkelijk 3 van de 5 producten eruit vallen tijdens transport, gelukkig is dat niet gebeurd !
Snel geleverd, prijs kwaliteit klopt. Helaas past de band niet en heb ik alles terug gestuurd. De afwikkeling hiervan gaat niet zo snel als de levering.
grote keuze van artikelen voor een eerlijke prijs, vlotte website alles makkelijk te vinden wat men nodig heeft.
JB
Jan B.
Cillaarshoek
Handige tas gekocht. Super blij mee, besparing voor het milieu gemaakt van 47 pet flesjes
Snelle bezorging , en het product is wat ik besteld heb . Prima voor elkaar

Scherpe prijs en zeer snel geleverd.

Zeer scherpe prijs voor een set Schwalbe banden en de volgende dag geleverd!
Snelle reactie. Vriendelijke chat en snel geregeld toppie.
Mooie prijs voor een goed product en snelle levering
Snelle levering en klasse betreffende hulp en advies
Goeie prijs /kwaliteit verhouding. Snel verzonden.
MV
Snelle levering en goede kwaliteit-prijs-verhouding
Lage prijzen, veel keuze, iets trage bezorging
Snelle levering, tegen een betaalbare prijs.
Snelle levering, prima prijs, fijne website
JP
JEAN P.
Antwerpen
Snelle levering. Goede prijs/kwaliteit
Snelle levering . Concurrende prijs
Bestelde onderdelen snel geleverd!
Scherpe prijs en snelle levering
Snel levering - goed prijs