Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

7 feb. 2024

Excluso zelf prima

Excluso prima, maar niet meer werken met GLS voor de bezorging. Bezorging op vrijdag werd dinsdag.
16 jan. 2024

Onderzoek vermiste pakket.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
4 jan. 2024
2 dec. 2023

Black Friday bestelling met gesuggereerde korting

Ik bestelde het op Black Friday, omdat de indruk werd gewekt dat er dan een korting op zou zitten. En dat blijkt nu dus niet het geval. Dus ik overweeg of ik het terug zal sturen.
Antwoord van Excluso.nl
4 dec. 2023
Goeiedag, Vervelend om te horen dat u de indruk heeft gekregen dat op uw horloge korting geldig was. Al onze black friday deals worden namelijk op een speciale pagina geplaatst en de korting wordt weergegeven bij het artikel. Ik zie inderdaad terug dat op uw bestelde horloge geen korting geldig was, maar dat deze daarom ook niet als "black friday deal" aangeduid is geweest. Mocht u het om deze reden willen terugsturen is dat natuurlijk geen probleem, maar wij doen er alles aan om de kortingen en acties zo transparant mogelijk te tonen. We horen graag van u wat deze indruk heeft gewekt. Met vriendelijke groet, Excluso
27 feb. 2023
BR
Bart R.
Heerenveen
2 jun. 2023
Wordt beoordeeld
Voorlopig nog een lage score. De website doet je denken dat het bestelde artikel in voorraad is. Achteraf blijkt dit helemaal niet het geval te zijn, en moet het elders besteld worden. Een mailtje naar de klantenservice wordt enorm vlot beantwoord door Hanneke. Ik vermoed dat ik nog meer dan een week op mijn bestelling zal moeten wachten.
9 mrt. 2023

Je krijgt niet het bestelde artikel

Je bestelt een bepaald artikel en krijgt een andere versie toegestuurd. En dan mag je zelf voor de retourkosten opdraaien. Waardeloos bedrijf!
20 aug. 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
JT
Jasper T.
Oisterwijk
4 jun. 2023

Prima 👍

Het horloge was prima en snel verstuurd. Maar GLS is een waardeloze verzenddienst en zeer slechte keuze van excluso.
19 jun. 2023
Sluiting horloogebandje zat los, viel er meteen af en kon ik niet zelf vastzetten.