Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
27 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele goede service.
Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt.
Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.
Goedemiddag,
Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte.
Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
Geld terug geven als je producten wilt retourneren
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
9 dagen geleden
Goeiedag,
Wat vervelend om te horen dat u onze service als slecht heeft ervaren. Geld terug is bij ons geen enkel probleem, ik zie alleen op de track&trace code van de retourzending dat uw bestelling vandaag pas bij ons retour is ontvangen. Wij hebben deze ondertussen al gecontroleerd en geannuleerd. Omdat u heeft gekozen voor Achteraf betalen ontvangt u het geld terug van Riverty (indien u de bestelling al heeft betaald). Indien de bestelling nog niet was betaald dan wordt het geannuleerd en komt de betaalverplichting te vervallen. Mocht u verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag.
Met vriendelijke groet,
Excluso
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
3 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
horloge band tekort
Beoordeling melden
27 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 aug 2024
Wordt beoordeeld
Tot op heden nog niet kijk bestelling ontvangen.
Beoordeling melden
16 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Onderzoek vermiste pakket.
Goedemiddag,
Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte.
Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
Beoordeling melden
20 apr 2024
Wordt beoordeeld
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen als gevolg van het versturen via GLS. Niet komen opdagen wanneer ze dat zeggen, aangeven dat het op een afhaalpunt ligt waar het vervolgens niet is.
Beoordeling melden
2 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Black Friday bestelling met gesuggereerde korting
Ik bestelde het op Black Friday, omdat de indruk werd gewekt dat er dan een korting op zou zitten. En dat blijkt nu dus niet het geval. Dus ik overweeg of ik het terug zal sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
4 dec 2023
Goeiedag,
Vervelend om te horen dat u de indruk heeft gekregen dat op uw horloge korting geldig was. Al onze black friday deals worden namelijk op een speciale pagina geplaatst en de korting wordt weergegeven bij het artikel. Ik zie inderdaad terug dat op uw bestelde horloge geen korting geldig was, maar dat deze daarom ook niet als "black friday deal" aangeduid is geweest. Mocht u het om deze reden willen terugsturen is dat natuurlijk geen probleem, maar wij doen er alles aan om de kortingen en acties zo transparant mogelijk te tonen. We horen graag van u wat deze indruk heeft gewekt.
Met vriendelijke groet,
Excluso
7 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Excluso zelf prima
Excluso prima, maar niet meer werken met GLS voor de bezorging. Bezorging op vrijdag werd dinsdag.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling word gewoon geannuleerd na betaling. Wel overigens bedrag terug gekregen