Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

230 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.353 beoordelingen in totaal

20 jul 2023
Om te beginnen een prima site, alles is duidelijk omschreven en goed te vinden. Als enige in Nederland het fel begeerde Seiko horloge op voorraad. Na een kort telefoon gesprek werden wij keurig netjes op het afgesproken tijdstip terug gebeld. Bestellen was een fluitje van een cent. De bevestiging volgde direct. Levering de volgende dag en nog gratis ook. Wat ons betreft een uitstekende ervaring, in één woord echt een aanrader.

16 jan 2024
Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.

Beoordelingen voor Excluso.nl

30 mei 2024
Mooi horloge zoals omschreven. Netjes geleverd, goede prijs. Alleen dhl track en trace klopt voor geen meter
4 jun 2024
Alles is prima verlopen. Prettige ervaring.Klein aandacht puntje, het horloge doosje (casio)was niet meer dichtgeplakt. Het horloge viel daardoor meteen op de grond.. geen schade hoor,
7 jun 2024
Goede service. Er was een klein probleem met het bezorgen (Post.nl was erg traag), maar hier is op een klantvriendelijk op gereageerd en meegedacht...hanneke nogmaals bedankt
PS
peter s.
aarschot
26 mei 2024
Snelle levering ,ik had een vraagje over mijn product en heb meteen een antwoord gekregen!
GS
Ger S.
Muiderberg
Goeie service en lekkere snelle levering. En heel veel keuze uit mooie horloge's !
27 mei 2024
Duidelijke correcte website. Correcte en vlotte levering. Zeer goed verpakt.
27 mei 2024
Sterke customer service, heldere communicatie en goede statusupdates.
JD
J. d.
Schiedam
Goede en snelle service. Persoonlijk berichtje bij de bestelling!
Precies geleverd wat ik heb besteld en zeer snel...gewoon top..
26 mei 2024
Snelle en nette leveringu