Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.
Ik bestelde het op Black Friday, omdat de indruk werd gewekt dat er dan een korting op zou zitten. En dat blijkt nu dus niet het geval. Dus ik overweeg of ik het terug zal sturen.
Beoordeling melden
20 aug. 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
Beoordeling melden
19 jun. 2023
Geverifieerde beoordeling
Sluiting horloogebandje zat los, viel er meteen af en kon ik niet zelf vastzetten.
Voorlopig nog een lage score. De website doet je denken dat het bestelde artikel in voorraad is. Achteraf blijkt dit helemaal niet het geval te zijn, en moet het elders besteld worden. Een mailtje naar de klantenservice wordt enorm vlot beantwoord door Hanneke. Ik vermoed dat ik nog meer dan een week op mijn bestelling zal moeten wachten.
Beoordeling melden
9 mrt. 2023
Geverifieerde beoordeling
Je krijgt niet het bestelde artikel
Je bestelt een bepaald artikel en krijgt een andere versie toegestuurd. En dan mag je zelf voor de retourkosten opdraaien. Waardeloos bedrijf!
Beoordeling melden
27 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.
Beoordeling melden
9 feb. 2023
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 jan. 2023
Geverifieerde beoordeling
De bezorging van snel en goed, helaas moest ik het product retouren.
Ik was me niet bewust dat ik dan zelf de retour kosten moest betalen, dit had wel ergens duidelijk kunnen worden aangegeven.
Beoordeling melden
29 dec. 2022
Geverifieerde beoordeling
voor zo laat besteld is morgen niet in huis
voor zo laat besteld is morgen in huis. Voor kerst besteld dus en 29-12-2022 in huis !
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
29 dec. 2022
Goeiedag,
Uw review verbaast ons eerlijk gezegd, wij vermelden namelijk de tekst: "op werkdagen voor 15:00 besteld = volgende werkdag in huis". U bestelt inderdaad voor kerst op 23 dec om 17:24 maar 24 dec is een zaterdag (geen werkdag), de kerstdagen zijn ook geen werkdagen dus hierdoor wordt uw bestelling pas op dinsdag de 27e verstuurd. Ik zie op de track&trace code dat uw pakket inderdaad wel 1 dag vertraging heeft opgelopen bij de vervoerder wegens drukte, excuses hiervoor. Ik snap dat uw bestelling voor uw gevoel wellicht langer duurt dan u had verwacht maar vinden het wel erg jammer dat we daarom direct zo een negatieve ervaring bij u achtergelaten hebben.
Met vriendelijke groet,
Excluso
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.