Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl
Beoordelingen:

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.392 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

27 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hele goede service. Vrijdag besteld zou met een vervoerder komen die niet op zaterdag bezorgd. Vanwege een verjaardag van mijn vrouw had ik gehoopt dat hij op zaterdag binnen zou komen. Contact opgenomen met Excluso en ze hebben hem via een andere bezorger toch op zaterdag afgeleverd. Mooi verpakt. Bedankt Excluso voor de super service. Ook de medewerker van Excluso voor het regelen van de bezorging.

Meest relevante negatieve beoordeling

16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(2)
(1)
(4)
Resetten
20 apr 2024
Wordt beoordeeld
Ik heb mijn bestelling nog steeds niet binnen als gevolg van het versturen via GLS. Niet komen opdagen wanneer ze dat zeggen, aangeven dat het op een afhaalpunt ligt waar het vervolgens niet is.
Beoordeling melden
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling word gewoon geannuleerd na betaling. Wel overigens bedrag terug gekregen
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Excluso zelf prima

Excluso prima, maar niet meer werken met GLS voor de bezorging. Bezorging op vrijdag werd dinsdag.
Beoordeling melden
16 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Onderzoek vermiste pakket.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
Beoordeling melden
4 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Black Friday bestelling met gesuggereerde korting

Ik bestelde het op Black Friday, omdat de indruk werd gewekt dat er dan een korting op zou zitten. En dat blijkt nu dus niet het geval. Dus ik overweeg of ik het terug zal sturen.
Beoordeling melden
Antwoord van Excluso.nl
4 dec 2023
Goeiedag, Vervelend om te horen dat u de indruk heeft gekregen dat op uw horloge korting geldig was. Al onze black friday deals worden namelijk op een speciale pagina geplaatst en de korting wordt weergegeven bij het artikel. Ik zie inderdaad terug dat op uw bestelde horloge geen korting geldig was, maar dat deze daarom ook niet als "black friday deal" aangeduid is geweest. Mocht u het om deze reden willen terugsturen is dat natuurlijk geen probleem, maar wij doen er alles aan om de kortingen en acties zo transparant mogelijk te tonen. We horen graag van u wat deze indruk heeft gewekt. Met vriendelijke groet, Excluso
20 aug 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
Beoordeling melden