Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Meest recente eerst
7 feb. 2024

Excluso zelf prima

Excluso prima, maar niet meer werken met GLS voor de bezorging. Bezorging op vrijdag werd dinsdag.
16 jan. 2024

Onderzoek vermiste pakket.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
4 jan. 2024
20 aug. 2023
Wordt beoordeeld
Klacht over bezorging. Pakje werd in de voortuin bij een bloembak gezet. Waren thuis nb. Gelukkig niet door voorbijgaande meegenomen.
JT
Jasper T.
Oisterwijk
4 jun. 2023

Prima 👍

Het horloge was prima en snel verstuurd. Maar GLS is een waardeloze verzenddienst en zeer slechte keuze van excluso.
BR
Bart R.
Heerenveen
2 jun. 2023
Wordt beoordeeld
Voorlopig nog een lage score. De website doet je denken dat het bestelde artikel in voorraad is. Achteraf blijkt dit helemaal niet het geval te zijn, en moet het elders besteld worden. Een mailtje naar de klantenservice wordt enorm vlot beantwoord door Hanneke. Ik vermoed dat ik nog meer dan een week op mijn bestelling zal moeten wachten.
9 mrt. 2023

Je krijgt niet het bestelde artikel

Je bestelt een bepaald artikel en krijgt een andere versie toegestuurd. En dan mag je zelf voor de retourkosten opdraaien. Waardeloos bedrijf!
27 feb. 2023