Excluso.nl- Logo - Beoordelingen

Excluso.nl

202 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.273 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2022
Excluso.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

18 mei 2023
Snelle levering, men doet wat men zegt. Zelf nog op de dag voor moederdag geleverd. Chapeau Prachtig kwaliteitshorloge.

27 feb. 2023
Jullie beleid nakomen en werkelijk mijn product de volgende dag laten leveren als ik het voor 14:00 uur heb gekocht. Het was een cadeau voor een ziek familielid die in het ziekenhuis ligt in het buitenland. Ik zou de volgende dag vliegen en het meenemen, hopend dat ik het binnen zou krijgen omdat ik voor 14:00 heb besteld. Ook heb ik jullie klantenservice opgebeld en de enige reactie die ik terugkreeg was “wij kunnen daar niks aan doen, dat ligt aan PostNL”. Er was geen moeite gedaan voor een compensatie, noch is er meegedacht om een oplossing te vinden. Ik was onaangenaam verrast.

Beoordelingen voor Excluso.nl

Voldoet aan de verwachtingen
28 jan. 2024
7 feb. 2024

Excluso zelf prima

Excluso prima, maar niet meer werken met GLS voor de bezorging. Bezorging op vrijdag werd dinsdag.
26 dec. 2023
Snelle reacties. Goed gevoel omtrent bestelling bij jullie.
16 jan. 2024

Onderzoek vermiste pakket.

Goedemiddag, Dat is fijn en daar ben ik inderdaad van op de hoogte. Ik wil wel nog even duidelijk maken ter informatie, dat ik zelfs een aflever code had ontvangen, om door te geven aan de bezorger, om mijn pakket veilig en met zekerheid in ontvangst te kunnen nemen. Hier wordt dus geen gebruik van gemaakt vanaf de bezorgdienst. Wellicht kan dit ook doorgeven worden aan de juiste afdeling voor in de toekomst.
4 jan. 2024
21 dec. 2023
levering naar wens. Alleen aflevering ...... Pakketje stond gewoon voor de deur. Geen bel gehoord. ik was gelukkig wel thuis voordat een ander het pakketje had "onderzocht"
6 dec. 2023
Mooi horloge en snel geleverd
28 nov. 2023
Kreeg mijn horloge niet op tijd en ben toen via via heel goed geholpen
1 dec. 2023
mooi product, bestelling uitgesteld waar ik voor thuis gebleven was
22 dec. 2023
12 nov. 2023

4 sterren ipv 5

Bezorging prima. Ene dag besteld volgende dag in huis. Goede tracking van het pakje. Ontbreekt echter een gebruiksaanwijzing van het Seiko horloge. Daarom een ster minder.
5 nov. 2023
Vriendelijke customer service . Ze helpen gelijk en als er is een probleem , het is opgelost !
31 okt. 2023
Horloge in goede staat en snel geleverd. Garantiebewijs alleen blanco gelateb
Antwoord van Excluso.nl
31 okt. 2023
Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw bestelling! Het klopt inderdaad dat de garantiebewijzen tegenwoordig blanco worden gelaten, dit komt omdat u het recht heeft om de bestelling retour te sturen. Indien de bestelling retour gestuurd zou worden dan is het ingevulde garantiebewijs niet meer correct. Om die reden is de aankoopfactuur leidend voor uw recht op garantie. Veel plezier van het horloge!
26 okt. 2023

Zeer mooi horloge

Zeer mooi horloge. Keurig verpakt en bezorgd.
4 nov. 2023
Mooie horloges, snelle levering.
Snelle levering!
2 okt. 2023

dealer info versus fabrieksinfo

Het zou fijn zijn als jullie niet klakkeloos de informatie van de fabrikant overnamen. Als er staat “verlichtte wijzerplaat”, verwacht ik niet dat ik er een vergrootglas bij moet houden s nachts om nog niets te zien… is echt een misser. Verder snap ik niet dat je kunt kiezen voor een inflexibele bezorgdienst als GLS (geen tussentijdse aanpassingen mogelijk, alleen globale tracking).
18 jul. 2023

GLS leveringen niet altijd

Prima horloge maar de levering via GLS binnen 24 uur is niet gelukt. Dat werd 4 dagen later. 1e x 1 dag uitstel ivm personeelstekort, 2e x adres kon niet worden bereikt wat ons een raadsel was omdat er niets aan de hand was in de hele omtrek. 3e x was keurig op de afgesproken tijd.