Alles voor je Truck- Logo - Beoordelingen

Alles voor je Truck

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden368 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 sep 2021
Alles voor je Truck voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Het bijzonder is dat jullie een snelle levering opsturen. Dat is heel goed. Alleen ophalen pakketten bij post NL in Gouda , is natuurlijk heel lastig om voor 17:00 uur op te halen ,want we kunnen hele week niet kunnen ophalen. Omdat de tijd tekort is. Graag voor de volgende keer laten bezorgen bij Tankstation Peut Moordrecht, Ambachtweg 40 2841 LZ Moordrecht,want daar is ook een Post NL , en ze zijn open tot 21:00 uur s'avonds. Daar kunnen wij wel ophalen na het werk.

4 feb 2024
Het tosti ijzer...alle zekeringen klapte er uit Midden op de snelweg in je vrachtwagen.je schrikt je rot . Wat blijkt ...koplt de info op de doos en het apparaat zelf niet ...komt niet overeen met me omvormer ( die nu stuk is ) ..dus ja ..mooi klote zo langs de snelweg...die halve kabine overhoop opzoek naar het probleem..te laat bij die klant die was boos ..waardoor me planner niet uit kwam met zijn planning waardoor ik weer later thuis was ( op onze trouwdag ) ..vrouw het hele weekend boos .dus kort door de bocht ...geen tosti planner boos klant boos vrouw boos ...en ik een kut weekend..dus nee ben niet zo blij met het tosti ijzer ding

Beoordelingen voor Alles voor je Truck

16 apr 2024
Na 3 weken nog geen bestelling binnen
17 apr 2024
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. Het door u aangeschafte product, Poppy ledverlichting usb rood, is helaas al geruime tijd niet leverbaar door de fabrikant. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, zullen wij meteen contact met u opnemen om de mogelijke opties te bespreken.
4 feb 2024

Het tosti ijzer...alle zekeringen…

Antwoord van Alles voor je Truck
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. We betreuren het te lezen dat het gebruik van het tosti ijzer tot de ontstane situatie heeft geleid. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, zullen wij meteen contact met u opnemen om de vervolgstappen te bespreken.
Duurt te lang voor product voorradig is. Wel netjes geregeld met anulering van het product. was geen probleem
18 jun 2023
Heb nog niks ontvangen Ze zeggen dat het probleem bij de post is
Antwoord van Alles voor je Truck
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. We betreuren het te lezen dat het gekochte product niet binnen de door ons opgegeven levertijd afgeleverd is. Ik zag zojuist echter dat uw pakket vandaag 19 juni alsnog afgeleverd is door PostNL. Helaas ervaren zij inderdaad momenteel problemen in hun verwerking, wat tot deze vertraging geleid heeft. Nogmaals excuses voor de vertraging, en we wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop.
Onderdelen helemaal niet ontvangen
Antwoord van Alles voor je Truck
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. We betreuren het te lezen dat het gekochte product niet binnen de door ons opgegeven levertijd afgeleverd is. Helaas was er ten tijde van het door u bestelde product slechts 1 voorradig. Hierbij zijn wij in gebreken gebleven om u tijdig over de te verwachten levertijd te informeren, waarvoor onze excuses. Momenteel verwachten wij ieder moment de levering van dit product, waarna wij het natuurlijk direct naar u verzenden. Nogmaals excuses voor de vertraging, en we wensen u alsnog veel plezier van uw aankoop.
15 jun 2023
Het gekochte apparaat werkt niet
16 jun 2023
Bedankt voor uw recente aankoop bij onze webshop. We betreuren het te lezen dat het gekochte product defect blijkt te zijn. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om u zo snel mogelijk te kunnen helpen, vragen we u vriendelijk om het defecte product naar ons retour te sturen. Zodra we het defecte product hebben ontvangen en gecontroleerd, zullen we zo snel mogelijk contact met u opnemen om de vervolgstappen te bespreken. Nogmaals willen we ons verontschuldigen voor het ongemak. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk voor u op te lossen. Als u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.