bobosbonbons.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 mrt 2024
bobosbonbons.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De lekkerste en leukste bonbons om cadeau te geven en te krijgen. Snelle levering, makkelijke site en goede communicatie.

31 mrt 2024
Mijn laatste bestelling vond ik een beetje teleurstellend. 1 bakje vegan paas Bonbons waarin meer dan de helft dezelfde smaak was, 1 bakje paas Bonbons waarin maar 2 of 3 melk of witte chocolade zat en de rest puur. Ik had liever gehad dat het wat beter verdeeld was qua witte en melk chocolade maar ook qua smaken.

Beoordelingen voor bobosbonbons.nl

DG
Diny G.
Spijkenisse

Perfecte en snelle afhandeling…

Ik was vrij laat met mijn bestelling en had hem toch voor Pasen binnen.
Snel bezorgd en de ontvangers vinden het heerlijk.
31 mrt 2024