Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

429 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden443 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

Hele fijne webshop en echt goeie service. Ik had een verkeerde kleur ontvangen en heb zonder moeilijkheden meteen kosteloos de juiste alsnog ontvangen en mocht de andere zelfs houden. Nagellak houdt zich ook erg goed!!!
Super
Zeer correct. Goed persoonlijk contact. Goede service
AB
Audrey B.
Dordrecht
Netjes verpakt en snel bezorgd
Ik vond dat er wel veel plastic om heen zat maar goed zo zit het wel goed verpakt.verder was alles prima👍🏻
Snelle en nette levering van de nagellak!

Top kwaliteit

Goede materialen en fijne lakken. Leveren snel. Nooit geen problemen gehad Soms krijg je een extraatje bij je bestelling.
Het gaat er snel weer af na werk is het er af
Snelle service, kleur naar verwachting
Snelle en keurige service! Aardige en behulpzame dames.
Snelle service en waar voor je geld.
Snelle levering Goede kwaliteit producten
MP

Fijne service en goed advies!

De vriendelijkheid van de dame aan de telefoon omdat ik iets niet kon vinden online en haar advies over het product! Het klopte precies, ben blij!