Shellac4u.nl- Logo - Beoordelingen

Shellac4u.nl

430 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden444 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 apr 2023
Shellac4u.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

23 jun 2023
Had een vraag, kreeg goede uitleg ,ander product aangeschaft en kreeg ook goede tips. Dus de gellak zit er nu twee en halve week op. ben dus heel tevreden. Beter doen ja nou vindt het heel fijn dat ik gewoon kan bellen en iemand kan spreken die ook echt weet waar ze het over heeft. Dus heb geen verbeter punten zolang dat dus niet verandert. Ben uiteindelijk niet de makkelijkste klant. Ben zelf 28 jaar werkzaam geweest in de schoonheidssalon en drogisterij . Heb dan ook gellak gezet en bij OPI training gehad. Dus weet wel waar ik over praat. Het is heel fijn om dan goed te kunnen overleggen met iemand die er verstand van heeft.

1 jun 2023
Ik koop niet meer bij dit bedrijf, omdat de laatste keren de kleuren niet op die van de kleurenkaart lijken. Het bedrijf komt dan op geen enkele manier tegemoet. 1x keer kan ik inkomen maar wanneer het vaker gebeurd is het echt een teleurstelling.

Beoordelingen voor Shellac4u.nl

Goede kwaliteit, keurig verpakt. Kleurtjes wijken wel echt af vd foto’s. Dat viel erg tegen. 3 kleuren besteld maar 1 tje vind ik mooi.
JH
3 dec 2023
Prima website en veel kleuren, vlot bezorgd. Had een vraag via de mail en volgende dag meteen een persoonlijk antwoord
Fijne en leerzame scholing. Altijd advies . Mooie en goed product snelle levering. Ik ben erg tevreden

Goede producten

Zeer goede producten. Maar heel vaak mist er iets bij de bestelling en moet het nabezorgd worden .
YN
yolanda n.
Amstelveen
prijs kwaliteit is prima, maar lak is behoorlijk dik,, dus niet zo makkelijk dun op te brengen
3 jun 2023
Producten goed ontvangen en zien er goed uit. BIAB gebruikt en deze bevalt ook goed
25 sep 2023
Goede producten. Snel in huis en vriendelijke klantenservice.
6 jul 2023
Prima. Alles was duidelijk en makkelijk te bestellen
de kleuren en bezorging waren prima!
Keurig geleverd, netjes verpakt.
26 jul 2023

Heel veel kleuren