grind-split.nl

244 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden545 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 mei 2024
Yellow Sun van Grind-Split is niet zonnig of geel van kleur. De kleur ligt dichter bij wit-blauw. De gebruikte foto's op de website worden ook door andere partijen gebruikt die wel gelige, zonnige Yellow Sun split verkopen. Verder wordt gesteld dat de foto's inderdaad niet een juiste weergave van de kleur voorstellen, maar dat de klant een monster had moeten aanvragen (die overigens uit een andere groeve kan komen dan wat je uiteindelijk ontvangt).

Beoordelingen voor grind-split.nl

Misschien iets duidelijker maken dat de grootte van het grind de zeefmaat is…..
14 mei 2024
Prima afspraken en voortreffelijke vervoerder!!
14 mei 2024
Bedankt voor uw waardering!
Goede prijs, snel geleverd na 1 dag al.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw review, uw grindpad begint al wat te worden!
11 mei 2024
goede en zeer snelle levering
13 mei 2024
Bedankt voor uw respons!

een mooie kwliteit

een mooie kwliteit
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor het plaatsen van uw beoordeling!
Fijn bedrijf, goed contact
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw beoordeling!
18 mei 2024

Goed en snel geleverd , probleemloos en netjes

Goed en snel geleverd
Antwoord van grind-split.nl
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze geleverde service!
9 mei 2024
7 mei 2024
4 mei 2024
17 mei 2024

Geel is niet geel en zonnig is niet zonnig

17 mei 2024
Onze excuses, op depot is de retour nu verwerkt, wij hebben geconstateerd dat er wit marmer bij u geleverd is geweest i.p.v. de bestelde Yellow sun. De berekende kosten van retour worden naast het aankoop bedrag ook aan u terug gestort.
14 mei 2024
Basalt split besteld maar voldoet totaal niet aan de kleur antraciet. De monster zag er prima uit. Begrijpelijk dat de grind door de regen schoon moet worden gespoeld, maar dat het meer dan een half jaar duurt voordat het grijze materiaal er af spoelt vind ik een grote teleurstelling. Ik heb nu nood gedwongen maar een ander grind over de basalt gelegd. Zonde van mijn extra tijd en extra geld.
14 mei 2024
Bedankt voor uw reactie, vervelend om te horen dat u niet tevreden bent met het geleverde Basalt split. Helaas is het een bekend kenmerk van het Basalt dat deze een hardnekkige grijze stoflaag bevat die zich er jammer genoeg niet gemakkelijk vanaf laat wassen. Deze informatie staat ook op onze Website vermeld en is al eerder aan u doorgegeven. Het is echter wel zo dat als deze stoflaag er eenmaal vanaf is gewassen door de regen de stenen op de juiste kleur komen en niet terug lichter zullen worden.
18 mei 2024
Dingen retour gestuurd op 7 mei en duurt Max tot 29 mei voor ik mijn geld terug krijg. Retourzending kost €80,- vind het echt een aanfluiting! Niet bestellen, zijn veel betere partijen op de markt
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor het plaatsen van uw feedback. Op onze Website staat vermeld dat u bij retouren binnen 14 dagen het bedrag terug kan verwachten op de rekening waarmee u heeft betaald. U heeft al eerder mail contact met ons opgenomen en de terug betaling is voor u al in gang gezet.

1e order was niet doorgegeven.en nu na…

1e order was niet doorgegeven.en nu na 2 weken nog geen bestelling ontvangen.we hebben wel betaald.op site staat levering binnen 2 a 3 dagen.niet dus......
Antwoord van grind-split.nl
Dank u wel voor uw reactie, helaas is het niet goed gegaan, wij hebben nogmaals een levering voor u aangemaakt. Onze excuses, wij ondernemen wel meteen actie als uw zending niet aankomt, dit neemt niet wel dat het een langdurige situatie is geworden.
Delivery and updates were good. Gravel was quite dirty (perhaps I missed an option to order washed gravel) and the grind was smaller than advertised. Good value overall.
19 apr 2024
Thanks for you feedback. We always deliver the gravel and grit unwashed as it is stored in large bulk at the depot. So you did not miss this option :)
Volgens de afspraak tijdig geleverd op de juiste plek. Wat wel ontbrak was het telefoontje bij aflevering dat was beloofd.
Bedankt voor uw respons!
14 apr 2024
jammer dat ze in afwijking van de mededelingen niet met een kraan maar met een kooi-aap kwamen bezorgen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!