grind-split.nl

166 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden467 beoordelingen in totaal

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

Zeer tevreden

19 apr 2024
Bedankt voor uw positieve reactie en het doorsturen van de mooie foto van uw tuin!
Het bestellen van een pallet grindplaten was een makkie. Toen ik toch nog een 2e pallet erbij wilde was dit na telefonisch overleg meteen geregeld. Telefonische bereikbaarheid is zeer goed (had elk bedrijf dit maar !). Ook de aanpassing in de factuur was via mail zomaar geregeld. Kortom: Chapeau voor Grind-Split !
19 apr 2024
Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze producten en onze geleverde service! Wij hebben u graag geholpen.
RD
Rob D.
EINDHOVEN
Correcte en snelle levering. Bij de bestelling direct gereageerd op een geplaatste opmerking. Heel netjes en correct. Bestelling netjes ingepakt geleverd inclusief beschrijving
Bedankt voor uw positieve reactie!
Delivery and updates were good. Gravel was quite dirty (perhaps I missed an option to order washed gravel) and the grind was smaller than advertised. Good value overall.
19 apr 2024
Thanks for you feedback. We always deliver the gravel and grit unwashed as it is stored in large bulk at the depot. So you did not miss this option :)
Snelle levering, geen verzendkosten en daarom twijfel jij niet aan om nog één stuk of twéé bij te bestellen als jij op het idéé komt het tuin project nog uit te breiden.
Bedankt voor uw positieve reactie!
Netjes op tijd en volledig geleverd en met een tip van de bezorger ook nog makkelijker geplaatst. Chapeau ! Gewoon zo doorgaan krijg je vanzelf uitstekend als review
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw reactie en het doorsturen van de mooie foto's!
Goed geregeld, de chauffeur was behulpzaam en kon de big bag op de gewenste plek zetten Kwaliteit van het split was prima, weinig gruis.
Antwoord van grind-split.nl
Goedemiddag, bedankt voor de positieve reactie deze wordt zeer gewaardeerd!
Duidelijke afspraken die ook nagekomen worden snelle levering voor de derde keer bij die bedrijf besteld zeer tevreden👍👍
Antwoord van grind-split.nl
Heel erg bedankt voor uw zeer positieve reactie! :D
7 apr 2024
Perfecte levering, heb al vaker besteld en zal dat zeker weer doen de volgende keer. Betrouwbare bezorging.
Bedankt voor uw respons!
14 apr 2024
jammer dat ze in afwijking van de mededelingen niet met een kraan maar met een kooi-aap kwamen bezorgen
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!
Snel geleverd en materiaal voor de borderranden waren snel te installeren in de tuin.
Antwoord van grind-split.nl
Veel plezier met uw aankoop gewenst!
Mooi grond en snelle duidelijke en prettige communicatie over de verzending/levering.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering!
14 apr 2024
Zeer snelle levering, en keurig op de plek gezet waar wij het graag wilden hebben.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering! Het is heel mooi geworden :)

Keurig op tijd en plaats

Keurig op tijd en ondanks onze afwezigheid precies neergezet waar aangegeven.
Bedankt voor uw positieve reactie!
Ging prima. Aardige mensen en goed contact. De geleverde split is erg mooi
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw fijne comment en veel plezier met uw aankoop gewenst!
Prima prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat je leermoment kon inplannen.
Antwoord van grind-split.nl
Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze aangeboden service!
Netjes bezorgd en mooi de tijd die afgesproken is, zeer mooi product
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback! Het pad is erg mooi geworden!
Geleverd volgens afspraak, ook produkt is zoals vermeld op de site
Bedankt voor uw respons!
7 apr 2024

Besteld en snel geleverd.

Besteld en snel geleverd. Vriendelijke chauffeur.. Dikke duim👍
Antwoord van grind-split.nl
Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze geleverde service, Bedankt!
Mooi op tijd, goed overleg over de plaatsing van de big bag
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!