https://hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

107 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden292 beoordelingen in totaal

24 mei 2024
Snelle levering, mooie kwaliteit. Omdat ik per ongeluk minder had besteld dan nodig, gebeld met de klantenservice. Dit is prima opgelost en ontbrekende planten komen nog worden toegevoegd worden aan de bestelling! Communicatie vanuit de vervoerder klopte niet, geen tijd van aflevering ontvangen. Ook hierover contact met klantenservice gehad, snel daarna ontving ik snel informatie van de vervoerder! Ik zou hier wel weer bestellen

4 jul 2024
De bezorging was zeer slecht . Moest iemand zoeken die kon dragen helpen met de herders naar de sserate verdieping te Bringen terwijl hij een elektrische steekpartij bij zich had Hij had hem met de kar zo in de lift kunnen zetten. Heb ik nog gezegd. Maar nee uiteindelijk een buurman gevonden. Die moest hem tillen naar boven. Liet hem ook nog achteruit lopen Hij had ook nog last van rug en was ontzettend moe . Ook niet op de plaats gezet Hups op het balkon tekenen en weg was hij. Nee hij had blijkbaar geen goeie dag. Buurman was ook boos. Had anders gekund. Op de kar. In de lift. Maar de Nederlandse doet het heel goed. Ben er blij mee. Fijne dag en vr.groetjes

Beoordelingen voor https://hederawinkel.nl

7 jul 2024

Snel en goed

Bestellen ging heel eenvoudig. Zeer snelle levering en goede informatie over de levering. Product is zoals verwacht en van goede kwaliteit
Kwaliteit van de planten is prima en de snelheid waarmee er geleverd wordt echt top.
Ik hoop dat ze het net zogoed gaanden als de verwerking van de bestelling
3 jul 2024
Kan nog niets beoordelen, want levering moet nog plaatsvinden

Zeer goede service!!

Super netjes, goede service en zeer snelle levering!!
Supersnelle service met vriendelijke mensen!
Goede communicatie, snelle service
Goede kwaliteit en snel geleverd
Snelle levering. Goed product
Snelle levering mooie planten