hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

hederawinkel.nl

87 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden223 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 apr. 2022
hederawinkel.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 jul. 2023
Uiteindelijk hebben we de planten ontvangen, netjes verpakt en zien er prima uit. Jammer van de transporteur waar jullie gebruik van maken. Zij komen in beginsel de met u en ons gemaakte afspraak niet na ( heb ik overigens nog nooit bij deze transporteur meegemaakt dat ze hun afspraak nakwamen). Door uw en onze inbreng hebben ze de afgesproken dag, vrijdag, uiteindelijk nog geleverd. S, maandags kregen we een mail dat ze gingen leveren. Uiteraard zijn ze toen niet gekomen. Maar hieruit konden wij duidelijk opmaken dat ze niet de intensie hadden om vrijdag, de afgesproken dag te leveren.

2 mei 2023
De hedera’s zijn soms kleiner dan 175cm, zeker geen 200cm. Van 3/12 gekochte planten mist een van de twee plantjes uit het potje, wat een heel dun eindresultaat oplevert. De doos waarin de planten vervoerd werden was veel te groot en kapot bij aankomst. De doos stond op een pallet die in stukken lag, het was ook een halve pallet. Voor verzendkosten van bijna 60 euro bespottelijk. Van 4/12 planten zat de bamboestok niet in de aarde. De Hedera maakt een sterk opgekweekte indruk, dun, fragiel. Het was wel goedkoper dan bij andere aanbieders.

Beoordelingen voor hederawinkel.nl

7 feb. 2024
Mooie stokken geleverd. Chauffeur heeft ze zelfs handmatig in mijn tuin gezet, aangezien grindpad niet met heftruck te doen was. 👍👍👍
5 feb. 2024
Heldere communicatie. Wat beter kan zou ik nu niet weten.
11 dec. 2023
Zelf opgehaald dus weinig te klagen
19 dec. 2023
HH
Hein H.
Zwijndrecht
16 nov. 2023

Klantgericht top bedrijf!

Prima planten voor een zeer scherpe prijs. Zelf afgehaald, in overleg kon dat zelfs binnen een uur na het plaatsen van de order. Een top bedrijf!
20 nov. 2023
Mooie uniforme groene planten En volgens afspraak bezorgd.
16 nov. 2023
Snel en persoonlijk antwoord! En kon het zelf ophalen!
9 nov. 2023
Mooie kwaliteit
15 nov. 2023
Mooie hedera
25 okt. 2023
5 nov. 2023
Op tijd leveren zoals afgesproken.
5 jul. 2023

Mooie planten, afspraak wordt moeizaam nagekomen

4 aug. 2023
Vorige week had ik 50 stuks hedera(180-200) besteld en opgehaald bij de kwekerij in Dongen. Nadat ik de planten thuis had uitgeladen, bleek ik er 48 te hebben meegekregen. Even gebeld met Hederawinkel en mocht er nog 2 komen halen of ik kon mijn geld voor de 2 planten terugkrijgen. Binnen enkele dagen stond het geld weer op mijn rekening. Bedankt team Hederawinkel. Mocht ik nog iets nodig hebben zal ik het zeker bij jullie bestellen!
8 mei 2023

Goede service

Bestelling geplaatst, dat ging goed. Levering had wat vertraging. Of in die zin: het zou gebracht worden maar er was een probleempje bij de transporteur. Hierover kreeg ik een mail. Gebeld met Milou. Kwam keurig afspraken na en ik werd goed op de hoogte gehouden. Uiteindelijk toch op de juiste dag geleverd. Netjes! En mooi product.
4 sep. 2023

D persoonlijke aandacht voor levering…

De levering van de Hedera was dit gegaan, ketenen en verkeerde bestelling, naar ze beelden al voordat de levering kwam een zouden zorgen dat de volgende dag de juiste bestelling zou komen. De volgende dag belden ze om te vragen of alles goed was aangekomen. Prima service
BR
9 sep. 2023
Mooie frisse planten, geleverd op de afgesproken dag. Hoewel ik de desbetreffende korting zonder discussie kreeg, toch jammer dat ik een beroep moest doen op de laagsteprijs-garantie.
3 okt. 2023
130 Hedera s goed, binnen 21 u na het bestellen stond de vrachtwagen voor m’n deur. Anouk de telefoniste klinkt vrolijk en relax ze beantwoord en handelt alles vaardig af
26 jun. 2023

Onbereikbaar

Na mijn bestelling wilde ik telefonisch enkele vragen stellen. Ze waren echter paar dagen onbereikbaar. De geleverde hederaplanten is van prima kwaliteit.