https://hederawinkel.nl- Logo - Beoordelingen

94 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden269 beoordelingen in totaal

5 jul 2023
Uiteindelijk hebben we de planten ontvangen, netjes verpakt en zien er prima uit. Jammer van de transporteur waar jullie gebruik van maken. Zij komen in beginsel de met u en ons gemaakte afspraak niet na ( heb ik overigens nog nooit bij deze transporteur meegemaakt dat ze hun afspraak nakwamen). Door uw en onze inbreng hebben ze de afgesproken dag, vrijdag, uiteindelijk nog geleverd. S, maandags kregen we een mail dat ze gingen leveren. Uiteraard zijn ze toen niet gekomen. Maar hieruit konden wij duidelijk opmaken dat ze niet de intensie hadden om vrijdag, de afgesproken dag te leveren.

26 jun 2023
Na mijn bestelling wilde ik telefonisch enkele vragen stellen. Ze waren echter paar dagen onbereikbaar. De geleverde hederaplanten is van prima kwaliteit.

Beoordelingen voor https://hederawinkel.nl

24 mei 2024

Snelle levering, mooie planten!

Snelle levering, mooie kwaliteit. Omdat ik per ongeluk minder had besteld dan nodig, gebeld met de klantenservice. Dit is prima opgelost en ontbrekende planten komen nog worden toegevoegd worden aan de bestelling! Communicatie vanuit de vervoerder klopte niet, geen tijd van aflevering ontvangen. Ook hierover contact met klantenservice gehad, snel daarna ontving ik snel informatie van de vervoerder! Ik zou hier wel weer bestellen
Snel geregeld en bezorgd! Hedera planten zijn top.
Snelle afwikkeling en goede staat van de planten
31 mei 2024
Snelle bezorging, keurig verzorgd. Aanrader

Mooie haag

Mooie volle Haag en snel geleverd
5 jun 2024
1 jun 2024
26 mei 2024
25 mei 2024
12 mei 2024

Netjes geleverd wat besteld is

In totaal 44 Hedera's 120-140cm besteld die netjes op de afgesproken dag werden geleverd. Planten zijn allemaal goed aangekomen, ruim op hoogte en dezelfde dag nog de volle grond in gegaan waarbij ze er nog wel wat iel uitzien en er nog een (groei) weg te gaan is. Voor deze prijs hoor je mij echter niet klagen.
25 apr 2024
Planten zien er goed uit! Wat vervelend was was dat de hederaheg is overgedragen aan een transportbedrijf in de buurt met een slechte reputatie waardoor de heg niet op afgesproken dag geleverd werd...Tip,:zorg voor een goede vervoersbedrijf
29 apr 2024

Hulp werd geboden

Ik had een paar hoge hederaplanten besteld. Door beperking kan ik zelf niet tillen maar zonder het vragen werden de planten al netjes in de auto gezet. 12 points go to...
15 mei 2024

Mooie hedera schermen.

Duidelijke pagina om te bestellen. Ze bellen je zelfs als ze denken dat je iets verkeerd hebt besteld. Meedenkend en vriendelijk. Net geleverd, zeer mooie schermen.
28 apr 2024

Persoonlijk contact met goed advies

Persoonlijk contact gehad met goed advies voor mijn klimop. Snelle levering
14 mei 2024
Prachtig product, snelle levering op voorkeur
14 mei 2024
Prima afhandeling