grind-split.nl

203 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden504 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 mei 2024
grind-split.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

17 apr 2024
Grind-split kan niet leveren wegens transportproblemen. Men probeert 300 liter split losgestort bij ons te krijgen met een 18 meter lange vrachtwagen. De chauffeur daarvan wil niet achteruit rijden. Ik probeer de bestelling te annuleren en mijn betaalde kosten terug gestort te krijgen, maar dat is tot op heden nog niet gelukt

Beoordelingen voor grind-split.nl

De bestel-en afleverprocedure is prima verlopen. Ook werd ik gebeld door een medewerker met de raad dat ik beter een andere maat grind kon kopen ipv de maat die ik besteld had. Goede service!
RD
Rob D.
EINDHOVEN
26 apr 2024
Correcte en snelle levering. Bij de bestelling direct gereageerd op een geplaatste opmerking. Heel netjes en correct. Bestelling netjes ingepakt geleverd inclusief beschrijving
Bedankt voor uw positieve reactie!
Super mooi grind en een top service netjes en ruim op tijd bezorgd.... En mooi op de plek gezet waar het nodig was. Zeer tevreden over de bezorging en kwaliteit van het grind
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw waardering en het doorsturen van de mooie foto's! wij wensen u nog veel plezier met uw mooie voortuin!
29 apr 2024
Snelle levering, geen verzendkosten en daarom twijfel jij niet aan om nog één stuk of twéé bij te bestellen als jij op het idéé komt het tuin project nog uit te breiden.
21 apr 2024
Netjes op tijd en volledig geleverd en met een tip van de bezorger ook nog makkelijker geplaatst. Chapeau ! Gewoon zo doorgaan krijg je vanzelf uitstekend als review
29 apr 2024
Bedankt voor uw reactie en het doorsturen van de mooie foto's!

Zeer tevreden

Snell levering Niet al te hoge bezorgkosten Mini big bag zat goed vol Je werd een half uur vantevoren gebeld De mini bigbag werd op de plek gezet die je wenste
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen.
Snelle levering via internet besteld. 2 dagen later thuisbezorgd. Communicatie met chauffeur verliep goed. Kortom prima adres voor je bestelling
27 apr 2024
Goed geregeld, de chauffeur was behulpzaam en kon de big bag op de gewenste plek zetten Kwaliteit van het split was prima, weinig gruis.
29 apr 2024
Goedemiddag, bedankt voor de positieve reactie deze wordt zeer gewaardeerd!
Keurig op tijd en op een handige plek neergezet zodat ik de Ardenner split en grindplaten rustig in een weekje kon verwerken.
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw reactie en fijne review!
Nou ik ben heel goed geholpen.we hebben het voor in de tuin gedaan en knapte er goed van op. Bedankt voor de goede service
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor de feedback!

Dikke tien

Alles wat wij besteld hebben is ook precies wat we besteld hebben, en ook keurig op de afgesproken datum geleverd.
22 apr 2024
Snel geleverd en materiaal voor de borderranden waren snel te installeren in de tuin.
29 apr 2024
Veel plezier met uw aankoop gewenst!
Perfecte service, goede afspraak met transport en een zeer correcte chauffeur
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor u reactie! Fijn om te vernemen dat alles volledig naar wens is verlopen :)
24 apr 2024
Ging prima. Aardige mensen en goed contact. De geleverde split is erg mooi
29 apr 2024
Bedankt voor uw fijne comment en veel plezier met uw aankoop gewenst!
22 apr 2024
Prima prijs kwaliteit verhouding. Fijn dat je leermoment kon inplannen.
29 apr 2024
Goed om te lezen dat u tevreden bent met onze aangeboden service!
22 apr 2024
Geleverd volgens afspraak, ook produkt is zoals vermeld op de site
Bedankt voor uw respons!
Zeer mooie Pebbles, netjes verpakt geleverd uitermate tevreden .
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt en nog veel plezier met uw aankoop gewenst!
Super vriendelijke bezorging. Mooi op tijd zoals aangegeven.
Bedankt voor uw review!
Product als omschreven, vlotte levering volgens afspraak.
20 apr 2024
Snelle levering, uitstekende werking van de constructie
29 apr 2024
Bedankt voor uw waardering!