grind-split.nl

322 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden623 beoordelingen in totaal

15 apr 2024
Grind-split Belgisch Rouge staat erg netjes in ons aangelegde tuin. Bezorgen keurig volgens afspraak, je krijgt een SMS een kwartier voor aankomst. Vrachtwagen chauffeur erg nette en aardige man.

7 jun 2024
Producten die op voorraad zijn versturen binnen de gestelde termijn van 2 werkdagen. In plaats van de schuld geven aan de pakketdienst dat die het pakket kwijt heeft gemaakt. Nooit een track en trace ontvangen. Na diverse mailtjes in de afgelopen 2 weken krijg je te horen dat ze DPD hebben gevraagd om te onderzoeken. Na meer dan 4 dagen ook geen terugkoppeling op gehad. Stuur je 's ochtends een mail dat je alles wilt annuleren. Krijg je bericht dat net toevallig einde van gistermiddag bericht van DPD hebben dat de bestelling is kwijtgeraakt. Tja, zeg het maar of dat zo is. In ieder geval bestelling geannuleerd geld wel terug. Niet voor herhaling vatbaar.

Beoordelingen voor grind-split.nl

24 jun 2024
De eerste zending bezorgd op 17 juni (2 bags) was was van zeer goede kwaliteit (goed gewassen grind). De tweede zending bezorgd op 21 juni, nogmaals 2 bags, was nog erg grauw en zanderig, moest ik eerst nog wassen voordat ik het kon gebruiken.
28 jun 2024
Bedankt voor uw review! Zoals we aangeven op de website worden de stenen ongewassen geleverd, maar na een goede regenbui zijn ze zo gespoeld.Veel plezier met uw aankoop gewenst!
Zelfs tijdens mijn vakantie in liverpool lukt om het grind te bestellen en te laten bezorgen ze Omdat mijn schoonzus verder ging met de voortuin tijdens onze afwezigheid. Keurig geregeld en op de afgesproken dag en tijd. Geweldig toch? 👊🏻😉👍🏻
27 jun 2024
Helemaal top geregeld, netjes bericht over de tijdspanne, de chauffeur stuurt netjes een berichtje dat hij er binnen een kwartier is, denkt ook goed mee over het lossen van de plaats
28 jun 2024
Bedankt voor uw positieve review! Wij streven ernaar iedereen naar tevredenheid te helpen. Veel plezier met uw aankoop gewenst!
23 jun 2024
Top geleverd. Door een hele toffe chauffeur geen probleem om het weg te zetten waar en hoe ik wil. Hier kunnen heel veel chauffeur een voorbeeld aan nemen. TOP GOZER !!!
24 jun 2024
Bedankt voor uw lovende reactie, we zullen de complimenten zeker aan de chauffeur doorgeven!
Prima levering van grind, exact zoals besteld en afgesproken. Goede communicatie met de chauffeur vooraf.
30 jun 2024
Snelle en complete levering en vooraf een telefoontje van de chauffeur wanneer hij arriveerde.
Bedankt voor uw respons!
24 jun 2024
Snel geleverd in big bag en en netjes een berichtje vooraf over tijdstip levering.
28 jun 2024
Bedankt voor uw positieve reactie!
29 jun 2024
Prima communicatie en alles keurig bezorgd. Zou er zeker weer bestellen. Aanrader.
1 jul 2024
Vlotte en snelle levering. Wat ik had besteld was precies wat ik verwachte. Top
Goede gang van zaken bij de afhandeling van de order. Duidelijk en snel.
DD
Dennis d.
Groot-Ammers
snelle en goede aflevering en prima kwaliteit in een stevige big bag
1 jul 2024

Snelle en goede levering. Goede producten en komen afspraken na
SM
S M.
Almere

Zeer snelle levering

Cortenstaal borderranden besteld en zeer snel geleverd.
Bedankt voor uw review!
3 jul 2024
Levering top afgeleverd. Zelfs volgende dag. Houden zo.
5 jul 2024
snelle service & duidelijke communicatie mbt levering
Fijn om te horen dat u tevreden bent met onze service!
Snelle levering, goede prijs en prima materiaal.

Snel en professioneel

Snel. Professioneel. Niets op aan te merken!
5 jul 2024
Supersnel geleverd en goede info...
PH
pj H.
Leens
2 jul 2024
Vlotte bezorging en goede kwaliteit
JH
Johan H.
Hekelingen
5 jul 2024
Prima levering op tijd en goed!
Antwoord van grind-split.nl
Bedankt voor uw positieve reactie!