Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.835 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 mei 2023
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

16 aug. 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Came with a scratch...

The service is pretty quick but they sent me a sunglasses with a SCRATCH on it. It is a small scratch, but for that amount of money we pay for these glasses, this shouldn't be happening.
2 feb. 2024
Verkeerde maat toegestuurd en krijg pas correcte maat als oude bril retour is ontvangen door jullie.
2 feb. 2024
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service! Ik heb je zojuist een bericht gestuurd om dit beter te onderzoeken en je hiervoor een compensatie te bieden. - Team Zonnebrillen.com
30 jan. 2024
Poten staan niet vast dus die vielen van het monteur . Erg jammer dus zelf moeten vast zetten
30 jan. 2024
Wat vervelend om te vernemen! We zien geen verdere conversaties hierover. We vervangen het product graag voor je. - Team Zonnebrillen.com
6 feb. 2024
Bestelling werd na betaling geannuleerd
9 feb. 2024
Wat vervelend dat dit gebeurd is. Helaas hebben we geen invloed op de werkwijzes van Riverty. Mocht je nog eens bij ons willen shoppen, dan kan dat natuurlijk met een andere betaalmethode. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
12 jan. 2024

Verkeerde artikel ontvangen

Service was goed en supersnel met een waardige klantenservice. Jammer genoeg verkeerde product ontvangen…
20 jan. 2024
Betaald voor avondbezorging PostNL, maar deze service is ronduit slecht.
11 jan. 2024
Ik kreeg een plastic rayban binnen!!
11 jan. 2024
Wat vervelend, Eline! Excuses hiervoor. Ik heb je direct een e-mail gestuurd om dit samen uit te zoeken. We sturen het juiste product graag zo snel mogelijk naar je op. - Team Zonnebrillen.com
16 jan. 2024
10 jan. 2024
11 jan. 2024
Excuses dat de levering niet vlekkeloos verloopt! We doen ons best om jouw pakket zo snel mogelijk te bezorgen en houden je hiervan natuurlijk op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
29 nov. 2023
Ik heb besteld met levering 'scheepzatestraat 100' en PostNL heeft de moeite niet gedaan om ter plaatse te komen. Zij hebben het gewoon in een centraal punt gedeponeerd. Ik bestel niets meer als de levering gebeurd met PostNL.
15 dec. 2023
Wat vervelend om te vernemen! Gelukkig is het pakket dezelfde dag nog in ontvangst genomen. We verzenden ook met DHL als je dat graag een volgende keer zou willen. We helpen je hier graag bij! - Team Zonnebrillen.com
29 nov. 2023
De beloofde levertijd wordt niet gehaald. Ik zit nog te wachten op een bevestiging. Dit is ruim 2 dagen na de gestelde leverdatum. Wel ontvang ik keurig mails met toelichting.
5 dec. 2023
Nogmaals onze excuses voor de vertraging! We hopen dat je veel plezier hebt met de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
1 dec. 2023
Ik heb de bril niet eens ontvangen. Wacht nog steeds op mn brio
5 dec. 2023
Onze excuses voor het ongemak! We sturen vandaag een nieuwe zonnebril op en hopen dat je deze snel ontvangt. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
11 dec. 2023
Ik twijfel aan de echtheid
15 dec. 2023
Wat vervelend om te vernemen, Anouk! Zonnebrillen.com is officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. Je leest hierover meer op onze website of je mag ons natuurlijk een berichtje sturen! - Team Zonnebrillen.com
19 nov. 2023
Gebeld betreft verwijzen van paktje.... en zou een bevestiging ontvangen niets is van gebeurd... ben zeer teleurgesteld in jullie bedrijf.
20 nov. 2023
Bedankt voor je review! Gezien we alleen werkzaam zijn op kantoortijden, heb je helaas de bevestiging nog niet ontvangen. We helpen je natuurlijk graag. We nemen jouw feedback mee. - Team Zonnebrillen.com
27 okt. 2023
27 okt. 2023
Dankjewel voor 3 sterren! Wellicht kunnen we onze service nog verbeteren. We staan open voor jouw feedback. Mochten we je kunnen helpen, laat het ons weten. - Team Zonnebrillen.com
16 aug. 2023

Zonder overleg geannuleerd!

11 jun. 2023
I made the purchase on Wednesday the 7th / they said they would deliver the glasses to me on Thursday, only I heard from the store or DHL that said the order was refused I paid 280 euros for the sunglasses and the gift and I did not receive the product, no I had no explanation of what happened, DHL informed that the store had to send it back and the store said that DHL would deliver it back there, and in that I was without product and not knowing when I will receive my money back.
13 jun. 2023
Thanks for your feedback! Unfortunately, delays can sometimes occur. Your review is about a shipment from DHL, although we regret the situation, we have no influence on this. You have received the refund and this has been confirmed to you by e-mail! - Team Zonnebrillen.com
27 jun. 2023
heb nog steeds niets ontvangen, postnl ging gisteren tss 17h & 19h00 leveren, maar is niet geweest, nu staat op de site. Leveren pas morgen en nog op een ander adres als gevraagd , bij casa diana ?? het was een verjaardagscadeau en 29.06 zijn we weg naar de zon , zonder bril dan :-( Jullie zelf kunnen niet veel, uitgezonderd een andere koerrier nemen , met bpost / dpd nooit problemen, postnl geeft geen correcte info :-(
28 jun. 2023
Wat vervelend om te vernemen! We houden jouw zending nauwlettend in de gaten, hopelijk heb je de zonnebril op tijd in huis! Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd hierover. - Team Zonnebrillen.com
15 mei 2023
Communicatie met de klantenservice kan beter, nu retourneer ik een zonnebril waar ik eigenlijk wel tevreden mee ben, alleen omdat mij door de klantenservice iets is beloofd dat achteraf niet wordt ingelost. Jammer!
16 mei 2023
Excuses voor de verwarring! Helaas was dit een miscommunicatie. We zijn blij dat we er toch samen uitgekomen zijn. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com