Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

1.106 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.808 beoordelingen in totaal

ongeldig

24 aug 2023
Ruime keuze, prettige communicatie, snel verzonden/ontvangen met duidelijke track&trace. Meerdere keren besteld en steeds dezelfde positieve ervaring. Eens in de zoveel tijd kortingsperiodes waarbij aantrekkelijke prijzen gehanteerd worden. Zijn op internet goedkopere alternatieven (webshops) te vinden, maar niet die dezelfde voorwaarden kunnen bieden. Betrouwbare verkoper! Wat ik wel mis is een ruimer aanbod brillenkokers voor mannen. Ben een liefhebber van Oakley (die hun brillen vaak leveren in stoffen zakjes). In bagage kan een goed beschermende koker heel praktisch zijn. Beschikbare brillenkokers zijn duur en vooral op vrouwen gericht.
HH

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

28 apr 2024
27 mrt 2024

Niet leveren

Vrijdags besteld, geen updates gekregen. Geld teruggestort zonder uitleg, beetje jammer om op deze manier net doen alsof je mooie aanbieding hebt, terwijl je gewoon niet levert. Teleurgesteld….
24 mrt 2024
Hele bestelling a 940€ nooit ontvangen
29 mrt 2024
19 mrt 2024
DHL had het pakket door een fout terug verzonden, mij is twee maal verzekerd dat er een notitie was gezet bij de retour dat deze terug gestuurd zou worden naar mij. Ik heb hier nog eens over gebeld, het zou allemaal goed komen. Uiteindelijk toch een terugbetaling ontvangen en blijkt de retour gewoon verwerkt te zijn en kan ik fluiten naar mijn pakket. Raar dat mij twee maal wordt verteld dat het allemaal goed komt en dat het genoteerd staat en ik uiteindelijk met een geretourneerd pakket zit en nu maar moet gaan gokken of ik het product nog kan bemachtigen (is nu uitverkocht). Uiteraard ligt de eerste fout bij DHL, maar zonnebrillen.com zou het netjes oplossen en uiteindelijk is daar dus niets van waar!
28 feb 2024
Mails sturen voor feedback alvorens je de bril gekregen hebt. Slechte timing. Levering duurde lang..
28 feb 2024
Bedankt voor je review. We zien dat je gekozen hebt voor een levering op een andere dag. Jouw bestelling is volgens de track & trace ook geleverd op de gekozen dag. Mocht je je pakket niet hebben ontvangen, dan kan je het beste contact opnemen met de klantenservice - Team Zonnebrillen.com
3 mrt 2024
Ik heb nog steeds geen zonnebril niet geleverd. Bezorging is kapot snel.
18 mrt 2024
Zonnebril is scheef en wordt zo verkocht? Gaat retour
20 mrt 2024
26 feb 2024
16 aug 2023

Zonder overleg geannuleerd!

27 jun 2023
heb nog steeds niets ontvangen, postnl ging gisteren tss 17h & 19h00 leveren, maar is niet geweest, nu staat op de site. Leveren pas morgen en nog op een ander adres als gevraagd , bij casa diana ?? het was een verjaardagscadeau en 29.06 zijn we weg naar de zon , zonder bril dan :-( Jullie zelf kunnen niet veel, uitgezonderd een andere koerrier nemen , met bpost / dpd nooit problemen, postnl geeft geen correcte info :-(
28 jun 2023
Wat vervelend om te vernemen! We houden jouw zending nauwlettend in de gaten, hopelijk heb je de zonnebril op tijd in huis! Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd hierover. - Team Zonnebrillen.com
12 aug 2023

Bril defect, mail gestuurd geen reactie.

De bril was enorm breed en ik denk verbogen. Ik heb gemaild, om te checken of dit bij het model hoort (zo nee dan wilde ik een nieuwe) Nul reactie van jullie kant. Daarna kwam dit mailtje dus dan is mijn beoordeling slecht. Ik heb inmiddels de bril teruggestuurd maar ga geen nieuwe bestellen aangezien jullie verder niet reageren.
13 aug 2023
Hi Marcella, we reageren op elk bericht binnen 24 uur. Helaas hebben we geen e-mail van jou ontvangen! Vervelend om te vernemen dat je een probleem ervaart met de zonnebril. We hadden je graag geholpen met een omruiling. We zijn bereikbaar via service@zonnebrillen.com. - Team Zonnebrillen.com
24 jun 2023

Na 3dagen nog steeds niet geleverd

Donderdag zou de levering plaatsvinden, niet bezorgd wel thuis. Zou naar een afhaalpunt gaan, dit is ook niet gebeurd. Melding dat het is vertraagd naar Vrijdag. Vervolgens weer vertraagd en wordt zaterdag geleverd. Nog altijd niet bezorgd, het is nu zaterdagmiddag.
25 jun 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te vernemen. Helaas had jouw bestelling wat vertraging, maar ik zie dat je inmiddels wel je bestelling hebt ontvangen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw zonnebril! - Team Zonnebrillen.com
29 nov 2023
Ik heb besteld met levering 'scheepzatestraat 100' en PostNL heeft de moeite niet gedaan om ter plaatse te komen. Zij hebben het gewoon in een centraal punt gedeponeerd. Ik bestel niets meer als de levering gebeurd met PostNL.
15 dec 2023
Wat vervelend om te vernemen! Gelukkig is het pakket dezelfde dag nog in ontvangst genomen. We verzenden ook met DHL als je dat graag een volgende keer zou willen. We helpen je hier graag bij! - Team Zonnebrillen.com
20 feb 2024

Came with a scratch...

The service is pretty quick but they sent me a sunglasses with a SCRATCH on it. It is a small scratch, but for that amount of money we pay for these glasses, this shouldn't be happening.