Zonnebrillen.com

Beschrijving
Zonnebrillen.com is jouw online adres voor de mooiste zonnebrillen. Wij hebben de volledige en up-to-date collecties van Ray-Ban, Michael Kors, Oakley, Persol en vele andere mooie merken. Wij garanderen dat je bij ons de zonnebril vindt die bij jou past: van stijlvolle klassiekers tot de nieuwste trends. Wij zijn officieel dealer van alle merken die je bij ons vindt. Dit betekent dat je bij ons gegarandeerd originele producten koopt. En uiteraard heb je via ons volledige garantie. Ons doel is jou de best mogelijke service te bieden. Wij helpen jou zoals we zelf geholpen willen worden. Uiteraard altijd gratis verzending én retourneren. Heb je een vraag, kunnen wij je ergens mee helpen? Onze klantenservice staat voor je klaar.
Brilmij Groep B.V.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

4.84 / 5.00

2962 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Wat andere klanten zeggen over Zonnebrillen.com

Goede service en snelle bezorging

Donderdag besteld en vrijdag geleverd, Top

Perfecte service

Top

Top webwinkel, order snel in huis en erg leuk geschreven briefje in m'n pakket. Zie nog maar weinig tegenwoordig

Er zat helaas niks bij, retour zeer snel en goed afgehandeld.

Goeie service

Overzichtelijke website, voortreffelijke communicatie van bestelling tot betaling en aflevering. Ook nog eens supersnel geleverd zoals geadverteerd. En niet onbelangrijk......originele producten Indien mogelijk had een score van 6 sterren gegeven. S/ Amsterdam

Overzichtelijke site, snel geleverd en goed verpakt: top

Top Veel keuze, snelle levering En vooral de prijs, zag ik mijn bril voor 279 in de winkel?...op de site 179

Zeer fijne zonnebril gekocht. Snelle levering. Zonnebril kwijtgeraakt. Nieuwe besteld, oude weer gevonden en nieuwe ook zo weer terug kunnen sturen.

snel, goeie prijs

Mooi bril voor die prijs en ik ben blij mee

Snel en goed ontvangen

Alles 5 sterren. Bestelgemak, levering, retourneringen: Gaat allemaal supernetjes en snel Zeer aanbevolen

Eerst bril retour gestuurd. Geld snel terug op rekening. Andere bril ook snel geleverd. Super bedrijf

Niets ontvangen

PRIMA

1 week geleden
Merci

Snelle levering. Twee brillen besteld, een retour gestuurd. Ook retourzending heel snel verwerkt. Super service

Antwoord van Zonnebrillen.com
1 week geleden
Bedankt voor de positieve review! Fijn om te horen dat jouw retour ook snel verwerkt is. We wensen je veel plezier met je nieuwe zonnebril! - Manisha