Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.comReviews

Gecertificeerd sinds: 17-12-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Zonnebrillen.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Zonnebrillen.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17-12-2018
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

2.305 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wou al een hele tijd weer een Serengeti zonnebril. Eerst op de site globaal wat leuke uitgezocht en toen mbv de chat meer over het type glad etc te weten gekomen. Men heeft kennis van zaken, niet de allergoedkoopste (euro werk) maar wel goede service. Toen een selectie van 3 kunnen maken, welke ik de volgende dag al in huis had. De brillen zijn 100% legitiem. Voor het bedrijf is het geen probleem even 3 brillen van €200,- stuk te versturen en bij de zending zat een duidelijke aanwijzing hoe de andere retour kunnen. Nog niet gedaan maar dat komt wel goed. Ben heel tevreden over de gang van zaken van hulp bij de chat tot aan verzending.

Het doosje was gehavend en duidelijk al eens eerder geopend. Er zat bijvoorbeeld ook niet om allebei de pootjes een plastic bescherming, maar alleen om één. Ik vraag me af of het afgedankte producten zijn van Pearle en EyeWish, aangezien die onder dezelfde moedermaatschappij vallen. Ik was tevreden over de bril zelf en heb deze dan ook niet teruggestuurd, maar ik zal niet gauw het vertrouwen hebben om hier een tweede keer te bestellen.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Betrouwbaar bedrijf. Snelle levering en correcte afhandeling. Gewoon geen zorgen. Shop niet voor de allergoedkoopste site omdat er een hoop nep artikelen worden verkocht. Originele producten. Aanrader.
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met jouw nieuwe zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
De snelheid van kopen, versturen, en afhandelen gaan erg soepel. Zo zouden meer webwinkels moeten zijn. Tevens een zeer goede klantenservice met persoonlijke aandacht.
Volgende dag al in huis met een met de hand geschreven dank je wel, het zijn de kleine dingen die het doen en wat ben ik blij met mijn mooie zonnebril. Super bedankt!
Vandaag besteld morgen bezorgd was ook zo en kreeg netjes mijn ray ban brilletje geleverd met een persoonlijk boodschap die ik niet kon lezen maar goed wel leuk
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor je positieve review. Wat vervelend dat het niet leesbaar was. Onze excuses hiervoor en deze feedback nemen we mee! Veel plezier met jouw nieuwe zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Supersnelle verzending van de bestelling en wanneer je de zonnebril terugstuurt wordt dit ook snel afgehandeld en je geld retour gestort. Goede service !!!!
De bestelling was snel en het werd netjes bij mijn buren achtergelaten omdat ik op werk was ,de app was ook handig ik kon mijn bestelling volgen👍
Handig dat voor sommige brillen online passen beschikbaar is! Ik kon zo de juiste keuze maken. En daarna was mijn zonnebril supersnel geleverd.
Hele snelle verzending, persoonlijke noot. De bril was helaas te groot dus terug gestuurd en de retourzending is erg snel en keurig verwerkt!
Snelle levering, snelle retour afhandeling perfecte service en mega bij met mijn nieuwe zonnebril! laat die zon maar lekker schijnen!
Antwoord van Zonnebrillen.com
Wat leuk om te lezen. Bedankt voor je positieve review en veel plezier met jouw nieuwe zonnebril! - Team Zonnebrillen.com
Mooie brillen-website met handige informatie en uitleg over de maatvoering en digitaal passen. Gave merken voor ieder wat wils.
supersnelle service ziet uit zoals beloofd netjes en goed verpakt,en persoonlijke hangeschreven bedankje top!
Mooi assortiment. Snelle levering. Schitterend dat je bij sommige modellen je jezelf met bril op kunt zien.
Vriendelijke communicatie bij telefonisch contact. Goede service! Volgende bril wordt daar ook gekocht
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! We wensen je veel plezier met de zonnebril. Tot een volgende keer! - Team Zonnebrillen.com
Snelle service met een persoonlijke tintje --> een handgeschreven dankjewel bericht op de pakbon!
Snelle levering. Goed verpakt. Met een persoonlijk tintje. Goed beschreven op de website.
Hele vriendelijk medewerker en uitstekende service waarvoor mijn hartelijke dan
Eh top gewoon en bovendien een geschreven dankwoord, dat maakt het nog mooier..
Wat goed om jouw positieve review te lezen, bedankt! - Team Zonnebrillen.com
Verzorgde communicatie en levering. Product voldoet aan alle verwachtingen..
Makkelijk bestellen, snel binnen en een goede prijs. Goed verpakt ook👍🏼
Zonnebril besteld voor vaderdag. Was snel binnen en netjes ingepakt.