Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com
Beoordelingen:

1.710 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.275 beoordelingen in totaal  

4,79
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Zonnebrillen.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

19 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Het enige grote minpunt was Post NL. De door mij bestelde zonnebril ter waarde van € 145,00, is bij de buren achter ‘n plantpot bij de voordeur achter gelaten. (Wij waren op dat moment gewoon thuis.) Er is door de bezorger gewoon niet aangebeld. Terwijl dat er op het pakket ons juiste adres en huisnummer vermeld stond. Daarbij komt ook nog dat er getekend moest worden voor ontvangst. Dit is dus door de Post NL bezorger gedaan dat is een kwalijke zaak. Hopelijk kunnen jullie hier iets mee. Mvrgr.

de meest kritische beoordeling

16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
20 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Tweedehands bril in een beschadigd doosje.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt. 2023
Wat vervelend dat je het hoesje hebt ontvangen met een beschadiging. Onze producten komen rechtstreeks van de officiële leverancier. We hadden je graag geholpen met een nieuwe koker. Jammer dat de zonnebril uiteindelijk niet was wat je zocht. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
3 okt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt. 2023
Excuses dat het pakket niet is aangekomen. Gelukkig zijn we tot een oplossing gekomen! Mochten we je in de toekomst kunnen adviseren, neem dan zeker weer contact op. We denken graag mee. - Team Zonnebrillen.com
11 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Had mijn pakket nooit ontb

Had mijn pakket nooit ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 sep. 2023
Bedankt voor je review! Nogmaals vinden we het heel vervelend dat je jouw pakket niets hebt ontvangen. We hebben hierover contact gehad via de e-mail en er loopt een onderzoek naar de levering van jouw pakket. We houden je op de hoogte. - Team Zonnebrillen.com
21 sep. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 okt. 2023
Excuses dat de zonnebril niet naar wens was. We helpen je graag een volgende keer bij het uitkiezen van een andere zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
16 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Zonder overleg geannuleerd!

Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?
Beoordeling melden
12 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Bril defect, mail gestuurd geen reactie.

De bril was enorm breed en ik denk verbogen. Ik heb gemaild, om te checken of dit bij het model hoort (zo nee dan wilde ik een nieuwe) Nul reactie van jullie kant. Daarna kwam dit mailtje dus dan is mijn beoordeling slecht. Ik heb inmiddels de bril teruggestuurd maar ga geen nieuwe bestellen aangezien jullie verder niet reageren.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 aug. 2023
Hi Marcella, we reageren op elk bericht binnen 24 uur. Helaas hebben we geen e-mail van jou ontvangen! Vervelend om te vernemen dat je een probleem ervaart met de zonnebril. We hadden je graag geholpen met een omruiling. We zijn bereikbaar via service@zonnebrillen.com. - Team Zonnebrillen.com
24 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Geen nieuwe bril

De zonnebril had een lichte beschadiging en was vies. Duidelijk een gebruikte bril.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
31 aug. 2023
Wat vervelend om te vernemen! Om je te helpen hebben we je een e-mail gestuurd. - Team Zonnebrillen.com
27 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 aug. 2023
Excuses voor de onduidelijkheid en de vertraging! Jouw bestelling komt snel jouw kant op. Mochten we nog iets kunnen betekenen, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
26 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 aug. 2023
Wat vervelend dat je niet tevreden bent! Inmiddels hebben we ook via de e-mail contact. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
7 aug. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
11 aug. 2023
Het spijt ons dat jouw bestelling mislukt is door een fout in ons systeem! Wellicht wil je bestelling nogmaals plaatsen. We helpen je hier graag bij. - Team Zonnebrillen.com
11 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
I made the purchase on Wednesday the 7th / they said they would deliver the glasses to me on Thursday, only I heard from the store or DHL that said the order was refused I paid 280 euros for the sunglasses and the gift and I did not receive the product, no I had no explanation of what happened, DHL informed that the store had to send it back and the store said that DHL would deliver it back there, and in that I was without product and not knowing when I will receive my money back.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
13 jun. 2023
Thanks for your feedback! Unfortunately, delays can sometimes occur. Your review is about a shipment from DHL, although we regret the situation, we have no influence on this. You have received the refund and this has been confirmed to you by e-mail! - Team Zonnebrillen.com
27 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
heb nog steeds niets ontvangen, postnl ging gisteren tss 17h & 19h00 leveren, maar is niet geweest, nu staat op de site. Leveren pas morgen en nog op een ander adres als gevraagd , bij casa diana ?? het was een verjaardagscadeau en 29.06 zijn we weg naar de zon , zonder bril dan :-( Jullie zelf kunnen niet veel, uitgezonderd een andere koerrier nemen , met bpost / dpd nooit problemen, postnl geeft geen correcte info :-(
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
28 jun. 2023
Wat vervelend om te vernemen! We houden jouw zending nauwlettend in de gaten, hopelijk heb je de zonnebril op tijd in huis! Ik heb je zojuist ook een e-mail gestuurd hierover. - Team Zonnebrillen.com
17 mrt. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen en ze laten je er gewoon mee zitten. Ik moet nu betalen voor een bril dat ik nooit heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
23 mrt. 2023
Hi Quinty, we vinden het vervelend dat er een misverstand is ontstaan. Ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn :) Mochten we iets kunnen betekenen in de toekomst, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
24 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling

Na 3dagen nog steeds niet geleverd

Donderdag zou de levering plaatsvinden, niet bezorgd wel thuis. Zou naar een afhaalpunt gaan, dit is ook niet gebeurd. Melding dat het is vertraagd naar Vrijdag. Vervolgens weer vertraagd en wordt zaterdag geleverd. Nog altijd niet bezorgd, het is nu zaterdagmiddag.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
25 jun. 2023
Bedankt voor je review! Wat vervelend om te vernemen. Helaas had jouw bestelling wat vertraging, maar ik zie dat je inmiddels wel je bestelling hebt ontvangen. We hopen dat je veel plezier zult hebben van jouw zonnebril! - Team Zonnebrillen.com
24 apr. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Pakket is niet conform afspraak afgeleverd bij pakketpunt maar door zonnebrillen.com verkeerd gelabeld. En daardoor naar hun winkel verzonden. Geen enkele reactie op e-mail om dit op te lossen, telefonisch geen contact.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
24 apr. 2023
Wat vervelend om te vernemen! We beantwoorden iedere e-mail, maar helaas niet in het weekend. We hebben je zojuist een e-mail verstuurd om een oplossing te zoeken voor jouw pakket.
10 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Simpel. Als er een andere bril in het doosje zit dan de code op de doos en de bestelling dan gaat het niet goed. Simpele controle kan dit opheffen. Voor de rest wel netjes geholpen hoor door klanten service
Beoordeling melden
28 jun. 2023
 Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending & goede communicatie! Brillen waren eerder gebruikt geweest. Dat zorgt helaas voor negatieve klant vertrouwen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
29 jun. 2023
Dank voor je feedback! Wat vervelend dat dit gebeurd is. Je kunt altijd contact opnemen met onze klantenservice en dan helpen we je graag verder. - Team Zonnebrillen.com
7 jul. 2023
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen moeten wachten op de verkeerde zonnebril.. echt waardeloos
Beoordeling melden
20 dec. 2022
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Zou deze vrijdag binnen hebben. Het is nu dinsdagavond
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 dec. 2022
Bedankt voor de review. We hebben ook contact gehad via de mail over deze bestelling. Helaas was er wat vertraging bij DHL. Het pakket is inmiddels bezorgd en we hopen dat je blij bent met je nieuwe aankoop! Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen! - Team Zonnebrillen.com
21 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb na 4 dagen nog niks binnen. Heb gebeld en gemaild, maar krijg geen gehoor
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
22 mei 2023
Bedankt voor je reactie! Helaas heeft jouw pakket vertraging opgelopen. We hebben je zojuist een bericht gestuurd met jouw track&trace. Hopelijk komt de zonnebril snel bij je binnen! - Team Zonnebrillen.com