Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.comReviews

: 16.915Uitstekend

4,81

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
Zonnebrillen.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zonnebrillen.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 17 dec. 2018
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
Zonnebrillen.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij Zonnebrillen.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

1.360 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

16.915 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


1 mei 2022
Persol 3152S Prachtige bril! Eerste bestelling was iets aan de kleine kant ( lens 49 mm) dus ik heb daarna een maatje groter besteld (52 mm) en zie hier het resultaat! Ruilen is niet mogelijk maar je kan heel simpel je product retourneren en dan wordt het aankoopbedrag weer keurig netjes teruggestort, super goed geregeld! 😎
Beoordeling melden

de meest kritische beoordeling


4 sep. 2022
Ik heb de zonnebril van Rayban aangekocht bij zonnebrillen.com. hiervoor heb ik 140 euro betaald. De verzeningstijd was zeer snel maar dat was dan ook het enige positieve. De bril zelf was gewoon volledig bekrast. Beiden glazen hadden zware krassen. Ongelooflijk dat jullie de brillen in deze conditie durven te verkopen als noeuz. Ik raad iedereen het af om hier je brillen te kopen. Deze zijn 100% NIET nieuw. Hier bestel ik nooit meer.
Beoordeling melden

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

Filter
 Sorteren 
Relevantie
 Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
Ik heb mijn pakketje nooit ontvangen en ze laten je er gewoon mee zitten. Ik moet nu betalen voor een bril dat ik nooit heb ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
10 dagen geleden
Hi Quinty, we vinden het vervelend dat er een misverstand is ontstaan. Ik ben blij dat we er samen uitgekomen zijn :) Mochten we iets kunnen betekenen in de toekomst, laat het ons weten! - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
De zonnebril werd scheef en gebogen geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
2 dagen geleden
Wat vervelend dat je niet tevreden bent over jouw bestelling. Excuses hiervoor! We helpen je graag om de zonnebril om te ruilen! - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
5 dagen geleden
 
Bril tot op heden niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
2 dagen geleden
Gelukkig heb je de zonnebril alsnog ontvangen, met enige vertraging. Excuses voor het ongemak! Laat het ons weten als we iets voor je kunnen betekenen. - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
1 mrt. 2023
Nog niks ontvangen dus waarom een verzoek tot review, erg irritant
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
25 jan. 2023
Zonnebril ontvangen met pootjes die heel wijd staan!
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
26 jan. 2023
Bedankt voor de review. We vinden het vervelend om te horen dat de ervaring niet naar wens was. We nemen contact met je op zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
17 jan. 2023
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
19 jan. 2023
Bedankt voor de review. We vinden het vervelend om te horen dat de ervaring niet naar wens was. We nemen contact met je op zodat we samen tot een passende oplossing kunnen komen - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
20 dec. 2022
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen! Zou deze vrijdag binnen hebben. Het is nu dinsdagavond
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
27 dec. 2022
Bedankt voor de review. We hebben ook contact gehad via de mail over deze bestelling. Helaas was er wat vertraging bij DHL. Het pakket is inmiddels bezorgd en we hopen dat je blij bent met je nieuwe aankoop! Mocht je nog vragen hebben, dan kan je altijd contact met ons opnemen! - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
12 dec. 2022
 
van C. H.
Ik heb mijn bestelling (zonnebrilkoord) nog steeds niet ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
12 dec. 2022
Wat vervelend dat je bestelling vertraging opgelopen heeft! Zojuist hebben we je ook een e-mail gestuurd. We hebben direct contact opgenomen met DHL. We verwachten dat jouw koord snel bij jou zal aankomen. We houden je op de hoogte!
 Geverifieerde beoordeling
4 sep. 2022
Ik heb de zonnebril van Rayban aangekocht bij zonnebrillen.com. hiervoor heb ik 140 euro betaald. De verzeningstijd was zeer snel maar dat was dan ook het enige positieve. De bril zelf was gewoon volledig bekrast. Beiden glazen hadden zware krassen. Ongelooflijk dat jullie de brillen in deze conditie durven te verkopen als noeuz. Ik raad iedereen het af om hier je brillen te kopen. Deze zijn 100% NIET nieuw. Hier bestel ik nooit meer.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
5 sep. 2022
Wat ontzettend vervelend dat je de zonnebril beschadigd ontvangen hebt. Dit is natuurlijk niet de kwaliteit waar wij voor staan. We willen dit natuurlijk graag met je oplossen en hebben je daarom een e-mail gestuurd. Zou je deze kunnen bekijken? - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
8 aug. 2022
Ik heb mijn brillen nog steeds niet binnen. Week geleden besteld en zou de volgende dag geleverd worden. Lig nu op het strand in Griekenland zonder gewenste bril
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
8 aug. 2022
Wat vervelend dat dit gebeurd is, Maarten! We hebben je een mail gestuurd over de levering van jouw pakket. Helaas heeft jouw pakket door drukte bij PostNL vertraging opgelopen. We helpen je graag. - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
28 jul. 2022
Mail gestuurd vanwege fout pakket. Krijg niks van ze te horen. Geld kwijt, product kwijt en geen moment dat er word gereageerd op mij.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
2 aug. 2022
Bedankt voor de review. Wat vervelend om te horen dat er iets mis is gegaan. We zien helaas geen conversaties terug in ons systeem, maar we nemen contact met je op om dit voor je uit te zoeken en op te lossen - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
7 aug. 2022
 
Ik had thuisbezorgen gewild. Weet ik veel dat dhl zelf ophalen is. Handig als dat erbij vermeld wordt op de site bij de keuze.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
8 aug. 2022
We vinden het vervelend dat de levering niet verlopen is zoals je had gehoopt. Helaas is je pakket naar een DHL ServicePoint gegaan, omdat een eerste bezorging niet gelukt is. Zojuist heb ik je een e-mail gestuurd met meer informatie omtrent jouw levering. We helpen je graag! - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
13 apr. 2022
Tot op heden mijn bestelling niet ontvangen en geen pro-actieve communicatie. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
19 apr. 2022
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je jouw pakket niet had ontvangen. We hebben met elkaar contact gehad hierover. Het pakket was helaas vertraagd bij PostNL. We zien dat het pakket inmiddels geleverd is. Voor verdere vragen zijn we altijd bereikbaar. - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
15 mei 2022
Verkeerde kleur bril ontvangen en tevens de niet gepolariseerde versie.
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
20 apr. 2022
Ik heb een verkeerde bestelling ontvangen
Beoordeling melden
 Geverifieerde beoordeling
4 okt. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
7 okt. 2022
Wat vervelend om te zien dat jouw pakket later geleverd is dan verwacht. Helaas heeft jouw pakket bij PostNL vertraging opgelopen, omdat het niet geleverd kon worden. Goed om te zien dat je het pakket alsnog ontvangen hebt! We helpen je graag als je hier nog vragen over hebt. - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
7 jul. 2022
Beoordeling melden
Antwoord van Zonnebrillen.com
14 jul. 2022
Wat vervelend om te zien dat je ons met één ster beoordeeld. We komen graag met je in contact om te horen wat we voor je kunnen betekenen. Ik heb je hierover een mail gestuurd. - Team Zonnebrillen.com
 Geverifieerde beoordeling
3 apr. 2022
Beoordeling melden