Zonnebrillen.com- Logo - Beoordelingen

Zonnebrillen.com

859 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden18.808 beoordelingen in totaal

ongeldig

24 aug 2023
Ruime keuze, prettige communicatie, snel verzonden/ontvangen met duidelijke track&trace. Meerdere keren besteld en steeds dezelfde positieve ervaring. Eens in de zoveel tijd kortingsperiodes waarbij aantrekkelijke prijzen gehanteerd worden. Zijn op internet goedkopere alternatieven (webshops) te vinden, maar niet die dezelfde voorwaarden kunnen bieden. Betrouwbare verkoper! Wat ik wel mis is een ruimer aanbod brillenkokers voor mannen. Ben een liefhebber van Oakley (die hun brillen vaak leveren in stoffen zakjes). In bagage kan een goed beschermende koker heel praktisch zijn. Beschikbare brillenkokers zijn duur en vooral op vrouwen gericht.
HH

16 aug 2023
Kreeg voor mijn verjaardag een mailtje met een kortingscode. Na lang twijfelen gaf dit de doorslag en bestelde ik toch de bril die al héél lang op mijn verlanglijstje stond. Hij zou geleverd worden op dinsdag tussen 8-10 uur. dit was niet het geval, na wat mailwisselingen met de klantenservice ontving ik dat de bril uitverkocht was en de bestelling werd geannuleerd. Deze zou over 2 weken weer op voorraad zijn en kon ik dan opnieuw bestellen? Voorlopig mijn geld nog niet retour ontvangen en de bril staat nog steeds als zijnde op voorraad op de site?

Beoordelingen voor Zonnebrillen.com

HH
24 aug 2023

Ruime keuze, fijne webshop!

13 sep 2023
Dankjewel voor je complimenten, maar ook je feedback omtrent de kokers. Ik hoop dat je jouw perfecte zonnebril hebt gevonden. Neem bij vragen zeker contact met ons op! - Team Zonnebrillen.com
7 jan 2024

Heel prettig winkelen.

Heel goede prijs. Snelle verzending. Makkelijk retourneren. Ik heb meerde modellen besteld, en er 1 gehouden. Dit is prima te doen bij zonnebrillen.com
Er stond een persoonlijk tekstje op mijn afleverbon. Erg leuk!! De bril was super mooi verpakt, echt aandacht besteed aan het product.
Ik heb de bril uitgezocht die ik wou hebben, vrijdagavond om 22:00 bestelt en een zaterdagmiddag om 13:45 werd het pakket bezorgd! Ik ben uiterst tevreden met mijn aankoop. De enigste aanmerking die ik heb is dat ze de pakketjes zouden moeten uitvullen met opvulpapier of luchtzakjes, dat het bestelde artikel klem in het pakketdoosje zit. Anders schudt het artikel door het hele doosje heen.
Levering was super snel. Kon tot 23:00 uur bestellen en dan nog word het de volgende dag geleverd. Leuk dat er ook met de hand op de leverbon is geschreven. Maakt het toch persoonlijker. Kwaliteit en de prijzen zijn goed. Zou zo weer bestellen. (Geen ervaring met terug sturen. Maar staat dat je 100 dagen de tijd hebt en je mag het gratis retour sturen)
Bedankt voor je mooie review! - Team Zonnebrillen.com
AA
AdJ A.
Maasmechelen
1 okt 2023
Groot assortiment, duidelijke website en snel geleverd. ik had wel wat moeite met de filters op de site. als je terug gaat naar je slektie, moet je vaker de filters opnieuw selecteren. Misschien doe ik iets fout. De prijs was niet de laagste op het www, maar geen verzendkosten damn was het verschil kleiner.
5 okt 2023
Dankjewel voor je feedback hierop! Veel plezier met de nieuwe zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Echt ben er zo blij mee!! Ik denk dat ik er een nieuwe verslaving/verzameling bij hebt, Ik vind heel het design van PRADA mooi en de glazen en het montuur van de bril perfect, doet het ook goed tegen de zon. Reuze bedankt en er volgen er zeker meerdere! M.v.g Ricky
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor jouw positieve review! We zijn blij om te horen dat de Prada zonnebril naar wens is. Veel plezier ermee! - Team Zonnebrillen.com

Prima zonnebril, goede bezorging, klantenservice goed bereikbaar

De bestelde zonnebrillen zitten prima en kijken fijn. Bestellen ging eenvoudig. Toen de betaling niet lukte kreeg ik snel de klantenservice aan de lijn . Bij de 2e betaalpoging ging alles goed. Bezorging was snel en goed. Alles netjes verpakt
Antwoord van Zonnebrillen.com
Bedankt voor de review! Fijn dat alles toch nog gelukt is. Veel plezier met jouw aankoop! - Team Zonnebrillen.com
27 jul 2023

Top service. Snel, vriendelijk en deskundig

Ik heb met een kortingscode besteld en helaas heb ik de verkeerde maat besteld. Ik heb gemaild en heb de bestelling retour gedaan. Heb gelijk ook opnieuw een code gekregen om het met korting te bestellen als nieuwe klant. Top service.
29 aug 2023
Snel betrouwbaar en bekend model bril van Versace. Zelfde als de rapper notorious big in zijn clips gebruikt. Glas mocht iets donkerder of een lichtere kleur als blauw maar dat is persoonlijke smaak. 5/5 zou zeker hier weer bestellen.
28 jul 2023
Heel overzichtelijk, mooie collectie en top service (snel). Wil je dus een hele mooie zonnebril om te flaneren, en je wilt hem snel en makkelijk vinden, kijk dan bij zonnebrillen.com. Namens het hele team van Body Language.
Onwijs snelle verzending en mijn zonnebril is zo mooi, ben echt verliefd. Zelfs een persoonlijk berichtje op de factuur geschreven door een medewerker van Zonnebrillen.com Hoe attent is dat? Dik tevreden!
Wat fijn om te vernemen! Veel plezier met de zonnebril. - Team Zonnebrillen.com
Tevreden en happy met mijn aankoop. Ik had deze bril al een poosje op mijn wishlist en nu voor een geweldige prijs kunnen kopen. Ook erg snel geleverd. Al met al een happy customer. Recommended, 100%!
24 nov 2023

Snelle levering en altijd content

Snelle levering, ik slaag altijd met mijn zonnebrillen hier, ik hoop in de toekomst dat jullie gaan uitbreiden met andere luxury glasses. Ook wil ik meegeven dat de klantenservice 10 out of 10 is.
Besteld en de volgende dag in huis. Dat is een prima service! Jammer is dat voorafgaand op een Whatsapp contact nooit is gereageerd. Ondanks de melding dat men probeert binnen 2 uur te antwoorden.
6 sep 2023

Helemaal prima.

Na 1,5 jaar contact opgenomen ivm Kleine scheurtjes in de neusbrug. zonder enige discussie het aankoopbedrag terug gekregen en daarmee een nieuwe zonnebril uit mogen kiezen. Prima en snelle service
29 aug 2023
Goed assortiment en goede aanbiedingen. Vanwege de vakantieperiode zeer fijn dat je een datum van verzending kan selecteren zodat je pakket niet onnodig lang bij een ophaalpunt ligt te wachten.